Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dacia Sandero / Logan (2021)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Niche Bekijk Berichten

Hoe bedoel je? Een kennis is namelijk net super geinteresseerd in deze combinatie.
    Met LPG zal die zeker verkrijgbaar worden. CVT is al langer een probleem bij Dacia? Ze zullen Renault niet teveel concurrentie willen aandoen

2021 Dacia Sandero Stepway LPG - cross-over met LPG-aandrijving - concurrentie voor de Renault Clio?

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

en hier eentje van de cvt

het is ofwel cvt, ofwel lpg...je kan beide helaas niet combineren

Comment

Dacia Sandero: why it’s our 2021 Car of the Year

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Daar is nu eens niets mis mee.
          Ik vind het gewoon een mooi autootje.
          Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

New Dacia Sandero 2021 FULL in-depth review – why it will AMAZE you

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk Berichten

Neen. De Micra was een jonge tweedehands, dat was dus een stuk minder dan 17k.

Geen biv en rijtaks is bij zo'n klein autootje niet echt een groot voordeel. Biv en rijtaks samen was rond de €200. Jaarlijkse taks is maar €90.

Die spring van 17k blijft nog steeds de moeite, maar met dat gedoe van die zonnepanelen, zal ik dat toch niet snel meer overwegen. (Onlangs laten leggen, in augustus, met de 15 jaar belofte. Overdag zijn we werken en in de zomer zijn we 5 a 6 weken weg. Energie verbruiken wanneer ze binnen komt zit er voor ons niet in. In had het geld van de zonnepanelen beter in iets anders gestoken. Dit krijg ik nooit terugverdiend, maar da's compleet off topic.)

En zoals je zegt. Hoe lang duurt het nog, met het geen taks verhaal. We zijn toen we voor de Micra gingen, ook naar een polo cng gaan kijken. Toen (3(!!) Maand geleden) was die ook wegentaksvrij. Dat is nu ook alweer voorbij. Wat ze zeggen en roepen, is niets meer en niets minder dan gebakken lucht.

Verstuurd vanaf mijn motorola one hyper met Tapatalk
              conclusie?
              vertrouw nooit op de holle woorden/beloften van de roverheid

Comment

Daarnet tijdens zondags fietsritje even gestopt bij m'n garagist om de Sandero Stepway even van dicht te bekijken.
                Aan niets zie je nog dat dit een budget auto is. Binnenafwerking zag er gewoon goed uit. Al is dit natuurlijk het topmodel.
                Idem met de Duster die er naast stond. Die zal een serieuze kandidaat zijn binnen een jaar of vijf.
                Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                  Daarnet tijdens zondags fietsritje even gestopt bij m'n garagist om de Sandero Stepway even van dicht te bekijken.
                  Aan niets zie je nog dat dit een budget auto is. Binnenafwerking zag er gewoon goed uit. Al is dit natuurlijk het topmodel.
                  Idem met de Duster die er naast stond. Die zal een serieuze kandidaat zijn binnen een jaar of vijf.
                  Ik ga binnenkort ook eens langs, ik wil 'm ook irl zien.

Comment

Nog een testje van de LPG versie:

2021 Dacia Sandero LPG 101PS - Review - Test

Comment

nog niet gezien, maar testverbruik op lpg van 6.8 liter x 51cent

Comment

Da's wel nog het oude model.

Comment

woops, nieuwe zal niet veel slechter doen op dat gebied

Comment

Dacia Sandero Stepway Comfort 91PS - Review - Test

Comment

Dat is echt wel een mooi verbruik om op LPG te rijden. Kan je naar kostprijs/km toe nooit aangeraken met een diesel.

Comment

clk, platte 2 liter benzine was mijn zuinigste met 9.5 liter gas, probleem is dat de lpg pompen 1 voor 1 sluiten...mits een kleine omweg ligt er nog 1 op de route

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  clk, platte 2 liter benzine was mijn zuinigste met 9.5 liter gas, probleem is dat de lpg pompen 1 voor 1 sluiten...mits een kleine omweg ligt er nog 1 op de route
                                  Klopt, 't is daarom dat mijn pa zes jaar terug gaan dieselen is na bijna 40 jaar op gas gereden te hebben. Overheid stelt veel (kostelijke) eisen aan de pomphouders ivm LPG

Comment

Ik mag met LPG mijn parking op het werk niet in...
                                    King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                                    2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

Is het de moeite om mijn Seat Ibiza 1.0 TSI uit 2016 met 47.000km te verkopen voor (ja hoeveel?) 7-8k(?) en een goeie 4k op te leggen en een nieuwe Sandero essential tce 90 aan te schaffen? (richtprijs 11.190€?
                                      Vind het een leuke auto en vraag me af of ik het zou doen? Is de nieuwe Sandero even goed/beter als mijn Seat Ibiza of zal ik inboeten op rijplezier?
                                      Wat kost zo'n model om in te schrijven?
                                      Thanks!

Comment

Ik betaalde in 2019 -> 320 euro BIV op een 90 tce, maar dat was wel nog volgens het oude systeem en dus niet WLTP. Taks is 89 euro per jaar.

Of het verstandig is om uw Ibiza nu al in te ruilen op een nieuwe, ga ik in het midden laten, dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken. Volgens mij zijn Ibiza en Sandero 2021 beetje aan elkaar gewaagd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                          Ik betaalde in 2019 -> 320 euro BIV op een 90 tce, maar dat was wel nog volgens het oude systeem en dus niet WLTP. Taks is 89 euro per jaar.

Of het verstandig is om uw Ibiza nu al in te ruilen op een nieuwe, ga ik in het midden laten, dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken. Volgens mij zijn Ibiza en Sandero 2021 beetje aan elkaar gewaagd.
                                          Gewaagd aan mekaar vind ik al goed! Voor een 4k heb ik dus een een gloednieuwe wagen die gelijkwaardig is aan mijn huidige Seat? Lijkt me te mooi om waar te zijn ?

Comment

Working...
                                          X