Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Maserati MC20

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Die wildgroei aan al die hyperauto's heb ik sowieso nooit begrepen.

Het hele heritage verhaal van zo'n merk als Maserati, raak je daar ook niet aan kwijt.

Ik was een paar maand geleden in autoworld in Brussel, bij de tentoonstelling over Maserati.
    Ok, mss ook wel jeugdsentiment in mijn geval, maar ik zag amper mensen bij de nieuwere supercars staan, maar iedereen dweepte met de jaren 60-70 modellen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
      Ik was een paar maand geleden in autoworld in Brussel, bij de tentoonstelling over Maserati.
      Ok, mss ook wel jeugdsentiment in mijn geval, maar ik zag amper mensen bij de nieuwere supercars staan, maar iedereen dweepte met de jaren 60-70 modellen
      Klopt! De jonge generaties zijn ook veel minder geïnteresseerd in auto's dan in onze tijd. Ik merk dat aan mijn zoon en zijn leeftijdsgenoten, die lachen mij uit met mijn autofreak gedoe. "Waarom wassen of waxen dat ding, het moet rijden van A naar B"

En zeg nu zelf, die karren uit de vorige eeuw waren toch stukken knapper dan de huidige vierkante bulldozers, en al zeker die met Italiaans design, superkar of niet
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Ja en het ergste is nog dat diegene die nog wel carminded zijn vaak naar het marginale neigen.

Zondag nog zo'n clubje beemer boys gezien in Postel.. djeezes christ.

Comment

Hahaha, daar kan ik mij wel iets bij voorstellen, allemaal met hun enorm leasekrel van 3 ton aan het stoefen
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Working...
          X