Zaterdag testrit gepland met ene. Op de test van de Santa Fe is het nog wachten tot einde juli.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hyundai Tucson (2021)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
Mooi en origineel kleurtje, dat grijs-groen.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Echt knap idd, irl nog mooier. Ben zo benieuwd naar de Sportage die nu eindelijk bijna gaat verschijnen.
Comment
-
En eindelijk ook bij zijn thuis afgeleverd, met trekhaak. Nu nog enkel de plaathouders met reclame vervangen, ze hadden er natuurlijk geen zonder
Wat een kar
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
- Likes 2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenDe front van De Tucson op de Sportage.
That would be nice.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Vandaag 120 km gereden met de Tucson, wat een heerlijke auto is dit toch, die hybride
De aanspringende camera bij gebruik richtingaanwijzers is ook geweldig, mogen ze elke wagen van voorzien vanaf nu.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenVandaag 120 km gereden met de Tucson, wat een heerlijke auto is dit toch, die hybride
De aanspringende camera bij gebruik richtingaanwijzers is ook geweldig, mogen ze elke wagen van voorzien vanaf nu.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
- Likes 1
Comment
-
Heb net dezelfde, ook van kleur doch plug in.
Eerste 1000 km zitten erop, 2 kleine mankementjes, verschuifbare stoel bij in en uitstappen werkt niet meer, en bij rijden op hele slechte wegen kraakt het dakgebinte vooraan aan de aansluiting met het wegschuifbaar gordijn van het glazen dak.
Verder heel content, makkelijk 55 km te rijden op EV.
Comment
-
Nissan Qashqai vs. Hyundai Tucson vs. Peugeot 3008
First place: Hyundai Tucson
Thanks to its fantastic interior tech, brilliant practicality and class-leading comfort, the Tucson takes the overall win. Only the Peugeot comes close to competing with its interior design and quality in this class, while strong residual values translate into competitive monthly finance payments – making top-spec models significantly better value for money. Only a slightly rough engine lets it down; it’s otherwise close to faultless.
Second place: Nissan Qashqai
While the new Qashqai is accomplished, the family SUV class has moved on. Competitive monthly payments save it from last place here, but these rivals are more spacious, more refined and as cheap to run, yet both feel like a step up in terms of design and quality. The auto gearbox is worth avoiding, too. The Qashqai is far from a bad car – and it’s a big improvement over its predecessor – but it’s no class leader.
Third place: Peugeot 3008
The 3008 brings up the rear, and unfortunately that’s down to its price – especially on monthly finance payments. If you’re willing to stretch the budget a little (or drive a hard bargain at a Peugeot dealer), it gets the nod over the Nissan – but not the Tucson. It’s a more desirable package than the Qashqai; inside it feels more expensive and is also more spacious. While it’s a little slower, it’s better to drive, too.
Complete vergelijkingstest: [www.autoexpress.co.uk]Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk BerichtenVerder heel content, makkelijk 55 km te rijden op EV.
Comment
-
Ik vind hem in real lif enet minder. Te geforceerd design, die DRL's zijn zelfs wat potsierlijk vindik.
Ook die vierkante wielkasten zijn een trend die meteen weer mag verdwijnen.
Ik vond z'n voorganger net heel knap. Dit is te geforceerd qua design.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
Comment