Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hyundai Tucson (2021)
Collapse
X
-
-
Hyundai Tucson 1.6 CRDI 136 DCT-7 Hybrid 48v Executive vs Peugeot 3008 1.5 BlueHDi 130 EAT8 GT Pack
1. Hyundai Tucson
2. Peugeot 3008
De Hyundai Tucson wint, want biedt meer ruimte achterin, heeft meer uitrusting, een langere garantietermijn en zijn motor/versnellingsbakcombinatie en balans tussen comfort en rijdynamiek zijn eveneens superieur. Het prijsvoordeel is echter grotendeels verdwenen.
Vergelijkingstest: [www.largus.fr]
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Vandaag nog eens bij de dealer geweest. Nu bestellen is levering eind april.
Ook een paar foto's van de benzine/elektro motor gemaakt. Schitterende kar!
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NHke Bekijk BerichtenVandaag de Tucson Hybrid Shine Uitvoering besteld in het zwart met andere velgen erop.
Levering zou rond einde maart zijn.
(Verkoper zei dat ze in het zwart in grote aantallen gemaakt worden en sneller leverbaar zijn dan de andere kleuren)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NHke Bekijk BerichtenVandaag de Tucson Hybrid Shine Uitvoering besteld in het zwart met andere velgen erop.
Levering zou rond einde maart zijn.
(Verkoper zei dat ze in het zwart in grote aantallen gemaakt worden en sneller leverbaar zijn dan de andere kleuren)
Van die snellere levering voor een zwart exemplaar hebben ze ons niet verteld bij bestelling. Mijn kameraad heeft voor Amazon Grey gekozen. Heel mooi, net als dat zwart natuurlijkEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Mmmm, Amazone Grey, schitterende kleur met die donkergroene schijn Op foto's wel vaak niet goed zichbaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenauto is 6 dagen vers
beetje neutrale kleurEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
De garage waar in de mijne besteld heb heeft nog geen enkele gewone naft verkocht. Enkel maar Hybride’s.
Kan niet wachten tot ik de mijne kan gaan afhalen.
Alles erop wat ik niet heb op mijn Jeep Compass!
- Elek koffer
- Automaat
- Geen hoedeplank, maar zo een trekding
- Zuinigere motor,...
Het enige wat ik ga missen is de Beats muziekinstallatie vrees ik..
- Likes 1
Comment
-
Prachtig apparaat! Deze met de groene schijn of Teal met de blauwe schijn en in plug-in aub.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk BerichtenPrachtig apparaat! Deze met de groene schijn of Teal met de blauwe schijn en in plug-in aub.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment