Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hyundai Tucson (2021)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ondertussen staat de plug-in versie ook op de Belgische site & configurator. WLTP 45gr
    Goedkoop kan je die Tucson al lang niet meer noemen maar als je dan zijn Duitse rivalen daar tegenover zet mag je nog eens €10 tot €15K extra ophoesten.

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Véél lampjes en véél veiligheid: dit vind ik van de nieuwe Hyundai Tucson!

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Mooi interieur, buitenkant blijft wat wennen maar toch hulde aan Hyundai. De plugin hybride lijkt toch een aantrekkelijk aanbod.

Comment

• HYUNDAI PRESENTEERT SPORTIEF AANGEKLEDE TUCSON N-LINE

Hyundai voegt een sportief aangeklede N-Line-uitvoering aan het gamma van de Tucson toe. Die geeft direct een aardige indicatie van wat we van een waarschijnlijk nog te volgen knalharde Tucson N kunnen verwachten! De Tucson N-Line staat vanaf de lente van dit jaar bij de dealers.

Hyundai's N-label kennen we al van de i30 N en de kakelverse i20 N. Voor wie het allemaal niet zo sportief hoeft, hebben de Zuid-Koreanen de N-Line-uitvoeringen bedacht, die het vooral van sportief ogende aankleding moeten hebben. Een echte Tucson N is er nog niet, maar de excentrieke SUV krijgt wel alvast een N-Line-variant.

Uiterlijk

De Tucson N-Line is met zijn sportief ogende bumperwerk rondom direct als zodanig te herkennen. Hij krijgt onder meer een N-Line-logo in zijn grille, maar onderscheidt zich ook met zijn koplampen met zwarte behuizing van de reguliere uitvoeringen. In de agressiever ogende voorbumper zijn grotere luchtopeningen aangebracht en in de aangepaste achterbumper zien we onder meer een zilverkleurige skidplate, een rode reflecterende rand, een diffuser én dubbele uitlaateindstukken.

Chroomkleurige afwerking moet de N-Line ontberen, in plaats daarvan krijgt hij zwarte raamomlijsting en in het zwart uitgevoerde raamstijlen. Ook de zijspiegels zijn in deze Phantom Black gedoopte tint uitgevoerd. Bovenaan de achterzijde monteert Hyundai een grotere achterspoiler. De wielkasten, met wielkastranden in carrosseriekleur, worden opgevuld met speciaal 19-inch lichtmetaal. De Tucson N-Line komt in zeven kleuren op de markt waarvan er vijf te combineren zijn met een in het zwart uitgevoerd dak.

Innerlijk

Ook vanbinnen wordt de Tucson N-Line aangepakt. Zo omvat de standaarduitrusting onder meer met zwart suède en leer beklede sportstoelen met N-logo's en rode stiksels. Die rode stiksels keren ook terug op de deurpanelen, de middenarmsteun en op het dashboard. Hyundai geeft 'm verder een sportstuur, uiteraard met N-logo. Metalen sportpedalen, speciale instaplijsten en een zwart hemeltje maken tevens deel uit van het N-Line-feestje. Andere verwennerij komt onder meer in de vorm van verwarmbare geventileerde voorstoelen en een verwarmbare achterbank.

De N-Line is te combineren met de 230 pk sterke hybride en 265 pk krachtige plug-in hybride motorversies, maar is ook verkrijgbaar in combinatie met de 150 pk sterke 1.6 T-GDI Mild Hybrid. Prijzen zijn er nog niet, die volgen in aanloop naar de marktintroductie.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Mooi die N-line.

Comment

• Noice!
              2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Wel benieuwd hoe vaak mensen zich gaan vergissen met die 2de neutral knop op de middenconsole PRNDN

Comment

• Geen last van gehad tijdens de proefrit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                    Geen last van gehad tijdens de proefrit
                    Tijdens de testrit was er toch nog geen N-line? Dan had je toch maar 1 N knop?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten

Tijdens de testrit was er toch nog geen N-line? Dan had je toch maar 1 N knop?
                      Hahaha, idd! Ik herinner mij eigenlijk niet meer wat daar stond. Niks blijkbaar. Dar stoort toch niet, je doet dat toch blindelings na een tijdje.

Ik weet alleen dat ik die knoppen dadelijk gewoon was. Ik vreesde eerst voor lang aanpassen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                        Wel benieuwd hoe vaak mensen zich gaan vergissen met die 2de neutral knop op de middenconsole PRNDN

Lol

Comment

• New Hyundai Tucson Hybrid 2021 Test Drive Review POV

Comment

• Nieuwe 2021 Hyundai Tucson N Line - Gedurfde SUV!

Comment

• Hyundai Tucson vs. Seat Ateca - dubbeltest

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                Nieuwe 2021 Hyundai Tucson N Line - Gedurfde SUV!

Zet maar af hier! Zéér knap!
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Das ist der NEUE 2021 Hyundai Tucson Hybrid - Review, Fahrbericht, Test

Comment

• Hyundai Tucson Hybrid vs Seat Ateca

Conclusie
                                    De Hyundai Tucson wint met een grote voorsprong. De Koreaan laat nergens steken vallen, pronkt met een prachtig interieur, veel bedieningsgemak, een riante uitrusting en een fijne aandrijflijn. Is de Seat dan zo slecht? Nee, maar het is wel een auto die nergens écht in uitblinkt. Waar de Spaanse SUV overkomt als het resultaat van een broodnuchtere kosten/batenanalyse, geeft de Tucson de indruk dat Hyundai de verwachtingen eens even stevig wilde overtreffen. Het moge duidelijk zijn: dat is gelukt.

Complete vergelijkingstest: [www.autoweek.nl]

Comment

• de tucson lijkt wel een snoepje naast de seat, maar is kataloog wel een flink stuk duurder en een nieuw model...ik denk op dit moment er dikke akties op die seat lopen en het reeele prijsverschil nog een stuk meer gaat oplopen, ook blijkt het groot meergewicht het verbruiksvoordeel voor de hybride meer als teniet te doen

een broodnuchtere kosten/batenanalyse dringt zich voor de prijsbewuste partikulier dan mss ook op maar een auto blijft voor velen alle geluk voor de constructeurs nog passie

...al zullen die 7 jaar garantie wel eea uitvlakken
                                      Last edited by bobo; 01/02/2021, 12:25.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        ...al zullen die 7 jaar garantie wel eea uitvlakken
                                        5 jaar, 7 da’s bij Kia.

Comment

• Spijtig dat enkel de 8” infotainment Wireless Carplay heeft. De 10.25” infotainment heeft dit blijkbaar niet

Comment

Working...
                                          X