Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hyundai Tucson (2021)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #41
    Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
    Zijn specs van de Tiguan kloppen dan ook voor geen meter
    Hahaha! Idd! Zijn dat de bedragen voor volgend jaar? Ik snap niet goed hoe hij daaraan komt. Ik zal het downloaden en hem sturen

    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

    2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

    Comment


    • #42


      Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

      Hahaha! Idd! Zijn dat de bedragen voor volgend jaar? Ik snap niet goed hoe hij daaraan komt. Ik zal het downloaden en hem sturen
      Klopt ik heb alles ingesteld op 2021 en de cijfers (WLTP) van VW overgenomen.

      Ik vond het al raar dat je er mee afkwam omdat ik voor mijn papa die simulatie in oktober ook heb moeten doen en ook in die categorie zat.

      Comment


      • #43
        Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

        Hahaha! Idd! Zijn dat de bedragen voor volgend jaar? Ik snap niet goed hoe hij daaraan komt. Ik zal het downloaden en hem sturen
        En de specs van de RAv4 en Kuga kloppen ook niet, die zijn een pak duurder in jaarlijkse verkeersbelasting.

        Comment


        • #44
          Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

          Klopt ik heb alles ingesteld op 2021 en de cijfers (WLTP) van VW overgenomen.

          Ik vond het al raar dat je er mee afkwam omdat ik voor mijn papa die simulatie in oktober ook heb moeten doen en ook in die categorie zat.
          Bedankt Jonathan! Ik vond het ook overdreven, vraag mij af op welke site hij dat opgezocht heeft

          Ik weet in ieder geval wie ik kan geloven
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

          Comment


          • #45
            HYUNDAI TUCSON PLUG-IN HYBRID: RUIM 50 KILOMETER ELEKTRISCH

            Hyundai heeft de plug-in hybride versie van de nieuwe Tucson in de schijnwerpers gezet. Die komt op één acculading 50 kilometer ver. In het voorjaar van volgend jaar staat de Hyundai Tucson Plug-in Hybrid bij de dealers. Hyundai stelde de vierde generatie Tucson in september aan de wereld voor en wierp gelijktijdig een licht op een deel van de aandrijflijnen waarmee de SUV leverbaar wordt. De nieuwe Hyundai Tucson krijgt een mild-hybride motorversie, een reguliere hybride én een plug-in hybride aandrijflijn. Van die laatste waren nog geen technische specificaties bekend. Tot nu.

            Plug-in hybride

            De Hyundai Tucson Plug-in Hybrid heeft een 1.6 T-GDI onder de kap, een geblazen viercilinder benzinemotor die samenwerkt met een 90 pk elektromotor. Het systeemvermogen bedraagt 265 pk en 350 Nm. Deze krachten worden via een automaat met zes versnellingen over alle vier de wielen verdeeld. De elektromotor put zijn levenslust uit een 13,8 kWh accupakket dat onder de laadvloer van de bagageruimte zit. De Tucson Plug-in Hybrid moet daarmee 'meer dan 50 kilometer' elektrisch kunnen rijden. De elektrische actieradius is overigens nog een schatting. De Tucson-met-stekker heeft een 7,2 kW-boordlader. Uiteraard slokt het accupakket wat bagageruimte op. Waar de mild-hybride 577-1.756 liter en de Hybrid 616-1.795 liter meezeulen, nestelt de Plug-in Hybrid zich met 558-1.737 daar precies tussen. De Tucson Plug-in Hybrid is optioneel uit te rusten met een adaptief onderstel dat Hyundai Electronically Controlled Suspension (ECS) heeft gedoopt.

            Altijd geëlektrificeerd

            De nieuwe Hyundai Tucson is altijd geëlektrificeerd. De basisversie die in Nederland te koop is heeft een mild-hybride 150 pk 1.6 T-GDI als krachtcentrale. Die benzinemotor is vooralsnog altijd gekoppeld aan een iMT-handbak die zich van de motor ontkoppelt zodra je het gaspedaal loslaat. Een stap boven die instapper staat de Tucson Hybrid met 230 pk. Deze in beginsel voorwielaangedreven uitvoering heeft een 60 pk sterke elektromotor en een 1,49 kWh accupakket. Net als in de Tucson Plug-in Hybrid is de transmissie een zestraps automaat. Desgewenst is hij ook met vierwielaandrijving te bestellen.

            Prijzen van de Hyundai Tucson zijn nog niet bekend.





            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

            2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

            Comment


            • #46
              Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
              Smaken hé! Ik vind 'm prachtig.

              Een vriend van mij wil er een kopen. Ik ga heel binnenkort met hem een proefrit maken, hij moet nog een afspraak maken. Niet zeker dat ze al binnen zijn.
              Zo, de proefrit zit erop. Hij is niet alleen prachtig, dat ding rijdt ook prachtig Testauto op foto is wel niet de topuitvoering zoals de bestelde.

              Wat een schitterende auto! 42k € korting inbegrepen, een vergelijkbare Tiguan kost 55k €. Wel nog niet helemaal premium maar veel scheelt het toch niet meer.

              Ik heb er zelf ook zin in gekregen



























              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

              2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

              Comment


              • #47
                De Hybride zeker want die plug-in is er nog niet dacht ik?
                Beetje Badman-auto...


                Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

                Comment


                • #48
                  Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
                  De Hybride zeker want die plug-in is er nog niet dacht ik?
                  Beetje Badman-auto...
                  Klopt! Maar die hybride is echt top. En gaan als een speer met die 230pk. Die kleur en uitvoering doen 'm geen goed. Ik zal straks nog een paar foto's uit de showroom posten.

                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                  2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                  Comment


                  • #49












                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                    2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                    Comment


                    • #50
                      Heeft een donker kleur nodig om echt mooi te zijn.

                      En ze moeten dringend eens leren om een zwarte dakhemel in de optielijst te zetten. De Koreanen hebben dat nog steeds niet begrepen.

                      Comment


                      • #51
                        Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                        Heeft een donker kleur nodig om echt mooi te zijn.

                        En ze moeten dringend eens leren om een zwarte dakhemel in de optielijst te zetten. De Koreanen hebben dat nog steeds niet begrepen.
                        Dat zie ik idd niet op de optielijst staan, wel sfeerverlichting vanaf de Feel uitvoering, de op 1 na duurste uitvoering. Komt misschien nog.
                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                        2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                        Comment


                        • #52
                          Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

                          Dat zie ik idd niet op de optielijst staan, wel sfeerverlichting vanaf de Feel uitvoering, de op 1 na duurste uitvoering. Komt misschien nog.
                          Het zou me verbazen, is een een puntje dat ze op de Aziatische markt niet echt begrijpen. Mazda heeft het enkel op hun topversies bij 6 en CX-5.

                          Voor de rest kan ik mij op de GT-R geen Japanner of Koreaan voor de geest halen die het als optie heeft.

                          Comment


                          • #53
                            Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                            Het zou me verbazen, is een een puntje dat ze op de Aziatische markt niet echt begrijpen. Mazda heeft het enkel op hun topversies bij 6 en CX-5.

                            Voor de rest kan ik mij op de GT-R geen Japanner of Koreaan voor de geest halen die het als optie heeft.
                            Ja, vreemd eigenlijk. Die Hyundai/Kia's worden tegenwoordig toch allemaal in Europa gebouwd en ontwikkeld door Europeanen.
                            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                            2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                            Comment


                            • #54
                              En hoe rijdt ie?
                              2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

                              Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

                              Comment


                              • #55
                                Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

                                Ja, vreemd eigenlijk. Die Hyundai/Kia's worden tegenwoordig toch allemaal in Europa gebouwd en ontwikkeld door Europeanen.
                                Ze worden hier gebouwd maar wel met hun methoden. Die trouwens ook al ingang hebben gevonden hebben bij Europese merken ook, maar niet zo extreem. Voor hun gaat zo een optie die zelden genomen word niet ingevoerd worden.

                                Volgens hun principes is elke extra optie een risico in het proces, vandaar weinig losse opties en geen "overbodige" opties.

                                Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

                                '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                '15 Volvo XC60 D3

                                Comment


                                • #56
                                  begrijp niet goed waarom men donkere dakhemel zou willen. Een lichte hemel geeft juist meer gevoel van openheid, met donkere hemel zit ge precies in een brievenbus. Heb nu panoramisch dak en dat is nog een seconde dicht geweest. Zalig die openheid.

                                  Het interieur van deze vind ik toch precies wat een afknapper. Ik word er niet warm van, hoewel de interieurverwarming op 22°C staat. Nogal... euhm... monolitisch
                                  www.peugeotforum.be

                                  Comment


                                  • #57
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                    En hoe rijdt ie?
                                    Super! Ik had nog nooit met een hybride gereden en nu eigenlijk ook niet lang genoeg. Mijne maat heeft het grootste gedeelte voor zijn rekening genomen, hij koopt 'm tenslotte

                                    Prachtige wagen, zal zeker goed verkopen, net als zijn voorganger. Ben ook erg benieuwd naar de nieuwe Sportage binnenkort die van dezelfde techniek gebruik gaat maken.
                                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                    2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                    Comment


                                    • #58
                                      Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                                      begrijp niet goed waarom men donkere dakhemel zou willen. Een lichte hemel geeft juist meer gevoel van openheid, met donkere hemel zit ge precies in een brievenbus. Heb nu panoramisch dak en dat is nog een seconde dicht geweest. Zalig die openheid.

                                      Het interieur van deze vind ik toch precies wat een afknapper. Ik word er niet warm van, hoewel de interieurverwarming op 22°C staat. Nogal... euhm... monolitisch
                                      Ik heb nochtans lang getwijfeld bij mijn derde laatste wagen, had dat nog nooit gehad een zwarte dakhemel en was bang om er depressief in te worden maar heb er nooit last van gehad. Volgende twee wagens ook maar gelijk in de bestelling opgenomen. Door een zwarte dakhemel straalt het interieur net meer rust uit omdat het meer aansluit bij zetelbekleding, dashboard en deurpanelen. Meestal is dat bij een grijze dakhemel net niet zo en is dan de zoveelste kleur in een interieur dat het wel een kakofonie van kleuren begint te worden.
                                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

                                      Comment


                                      • #59
                                        Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                                        begrijp niet goed waarom men donkere dakhemel zou willen. Een lichte hemel geeft juist meer gevoel van openheid, met donkere hemel zit ge precies in een brievenbus. Heb nu panoramisch dak en dat is nog een seconde dicht geweest. Zalig die openheid.

                                        Het interieur van deze vind ik toch precies wat een afknapper. Ik word er niet warm van, hoewel de interieurverwarming op 22°C staat. Nogal... euhm... monolitisch
                                        Een zwarte dakhemel geeft mij rust eerlijk gezegd. Ik mis dat enorm in mijn huidige en staat toch opt lijstje als optie voor de volgende.


                                        Comment


                                        • #60
                                          Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                                          begrijp niet goed waarom men donkere dakhemel zou willen. Een lichte hemel geeft juist meer gevoel van openheid, met donkere hemel zit ge precies in een brievenbus. Heb nu panoramisch dak en dat is nog een seconde dicht geweest. Zalig die openheid.

                                          Het interieur van deze vind ik toch precies wat een afknapper. Ik word er niet warm van, hoewel de interieurverwarming op 22°C staat. Nogal... euhm... monolitisch
                                          Wij hebben 1 keer een zwarte dakhemel gehad en een paar keer een glazen plafond. Die twee hebben niks met elkaar te maken. Zo een zwarte geeft meer een cocon gevoel dan een lichte, ook de donkere zijstijlen zijn een meerwaarde in uw perifeer zicht. Dat kan dus een meerwaarde hebben.

                                          Een glazen schuifdak heeft het omgekeerde effect en is ook zeer leuk, al kan je dat ook altijd afdekken met een gordijn en wanneer dat zwart is krijg je weer dat cocon gevoel. Op een donkere regendag werkt dat bijvoorbeeld rustgevend.

                                          Ik vind persoonlijk ook dat het makkelijker schoon te houden wanneer je al eens lange of hoge voorwerpen laadt.

                                          Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

                                          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                          '15 Volvo XC60 D3

                                          Comment

                                          Working...
                                          X