Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hyundai Tucson (2021)
Collapse
X
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
-
Heb je met deze al gereden?
Weet het ook niet zeker hè Jocar.
Zeg maar hoe het bij anderen werkt.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenHeb je met deze al gereden?
Weet het ook niet zeker hè Jocar.
Zeg maar hoe het bij anderen werkt.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Ja, proefrit eergisteren. Kameraad heeft er eentje gekocht toen.(zie een paar pagina's terug in dit topic).den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
Ah leuk, wist niet dat deze al in de showroom stond.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenBest efkes wachten op een toekomstige nieuwe Kia Sportage dan
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenIk lust een awd wel omdat ik vaak in de alpen te vinden ben, bij sneeuw. Dit jaar nu wel niet.
Volgende mag eens AWD zijn.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenIdem..zelfde reden.
Volgende mag eens AWD zijn.
Ziet er ook geen permanente 4x4 uit, bij de awd zit een knop om de achteras bij te schakelen. Dus wss fwd until needed.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Die blindehoek camera bij pinken waarbij beeld in je tellerpartij verschijnt is wel knap in deze prijsklasse.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Voordeel tov toyota is de rijtaks wel, dit is maar een 1600 ipv de toyota 2.52016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenZou het eeuwig zonde vinden van met de fwd te rijden als awd een optie was.
Ziet er ook geen permanente 4x4 uit, bij de awd zit een knop om de achteras bij te schakelen. Dus wss fwd until needed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenDie blindehoek camera bij pinken waarbij beeld in je tellerpartij verschijnt is wel knap in deze prijsklasse.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenBen niet voor hybride, permanent is evengoed voor mij.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
ben benieuwd naar de eerste verbruikscijfers op spritmonitor2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NHke Bekijk BerichtenEergisteren gaan rijden met de Hybrid en wauw!
Ik ben toch verliefd geworden!
De automaat schakelt super, en wanneer je vermogen vraagt schiet hij vooruit!
Dit mis ik echt in mijn jeep compass..Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Leuk te lezen dit, ik had krek hetzelfde gevoel tijdens de proefrit2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Leuk te lezen dit, ik had krek hetzelfde gevoel tijdens de proefrit
Zelfde kwaliteitsgevoel?
Qua looks vind ik het echt een heel knappe SUV trouwens, zowel exterieur als interieur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
Hoe beviel je het interieur Jo, komende uit een Benz?
Zelfde kwaliteitsgevoel?
Qua looks vind ik het echt een heel knappe SUV trouwens, zowel exterieur als interieur.
En trouwens, de premium merken zijn ook belange zo premium niet meer
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment