Oorspronkelijk geplaatst door Jocar
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hyundai Tucson (2021)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
eij je dan uiteindelijk nog veel op benzine, of ben je veelrijder?den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Sinds vorige week een nieuwe Tucson N-Line Sky (1.6 T-GDI Hybrid) besteld via de leasemaatschappij bij mijn werkgever (NL). Volgens de dealer is de levering voorzien voor eind mei, dus dat valt nog mee. Ik ga er sowieso vanuit dat daar nog in geschoven wordt, kwestie van niet te teleurgesteld te zijn indien het toch niet eind mei wordtLast edited by Fraa; 26/01/2022, 10:52.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fraa Bekijk BerichtenSinds vorige week een nieuwe Tucson N-Line Sky (1.6 T-GDI Hybrid) besteld via de leasemaatschappij bij mijn werkgever (NL). Volgens de dealer is de levering voorzien voor eind mei, dus dat valt nog mee. Ik ga er sowieso vanuit dat daar nog in geschoven wordt, kwestie van niet te teleurgesteld te zijn indien het toch niet eind mei wordtEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fraa Bekijk BerichtenSinds vorige week een nieuwe Tucson N-Line Sky (1.6 T-GDI Hybrid) besteld via de leasemaatschappij bij mijn werkgever (NL). Volgens de dealer is de levering voorzien voor eind mei, dus dat valt nog mee. Ik ga er sowieso vanuit dat daar nog in geschoven wordt, kwestie van niet te teleurgesteld te zijn indien het toch niet eind mei wordt“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Zus haar Tiguan, waar ze een jaar op heeft gewacht, is voor haar woning Total loss gereden. Kerel van 21 met voorlopig rijbewijs en stijf van de drugs achter het stuur. Sterk bezig.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenZus haar Tiguan, waar ze een jaar op heeft gewacht, is voor haar woning Total loss gereden. Kerel van 21 met voorlopig rijbewijs en stijf van de drugs achter het stuur. Sterk bezig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
OMG, dat is ook om van achterover te vallen.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenGefeliciteerd. Blijft een mooie verschijning op de weg.
Levertijd is opvallend kort inderdaad.
Collega van me, is voor een Tiguan hybride gaan zien... levertijd eind 2023freude am fahren
Comment
-
Omdat de goedkeuring voor een ID4 nog altijd pending is, ben ik als mogelijke leaser deze toch ook eens gaan test rijden in de plug in versie.
Vooral omdat het aanbod van de plug in zo aantrekkelijk is, en ik het design ook wel weet te smaken.
Qua budget kan ik hem full option uitrusten.
Eerste indruk, toen ik van mijn BMW in deze stapte. De Aziaten moeten qua afwerking echt niets meer onderdoen voor de premium Europeanen. Alles staat netjes georganiseerd en het ziet er ook allemaal lekker soft touch en posh uit. Je moet even voorbij het Hyundai logo kunnen kijken, maar dan ziet het er echt allemaal wel gelikt uit.
Starten in elektrisch modus lekker stil. Het eerste wat me opvalt dat hij toch wel duidelijk wat meer pendulum effect heeft tijdens het rijden, dan mijn X1. Net iets zachter afgeveerd, en wat hoger op de poten.
De elektrisch verstelbare zetels en het verstelbare stuur kan ik makkelijk in mijn rijhouding krijgen. Dat was bij Aziatische auto's vroeger wel eens anders. Zetels met verstelbare rug en lendensteun zitten ook perfect.
Het optionele panoramische dak gaf wel wat kraakjes, maar ik twijfel er sowieso aan, of ik dat zou nemen of niet. Vind ik persoonlijk nooit echt een meerwaarde.
Ding gaat met zijn 265 gecombineerde PK's ook goed vlot vooruit, maar de overgang van de elektro naar verbrandingsmotor, mocht net iets vlotter. Dat doet BMW en VW wel net iets beter. Ook het geluid van de verbrandingsmotor is nu niet iets waar je haren van recht komen staan. Maar al bij al, lekker stil allemaal en heerlijk comfy. Waar zo'n auto voor dient uiteindelijk.
Minpuntje was een heel erg haperende DAB radio. Viel te pas en te onpas uit, waardoor ik de geluidsinstallatie niet helemaal goed kon inschatten. De momenten dat ze wel speelde, leek het mij heel erg ok.
Hét gadget van deze auto is de zijcamera die automatisch aanspringt als je je richtingaanwijzer aan doet. Echt een super ding, wat de dode hoek helemaal wegvaagt. Ik keek er ook meteen op een natuurlijke wijze naar, bij elke keer dat ik afsloeg. Top optie.
Overall heeft hij misschien nog nét niet de bouwkwaliteit van een Europese premium, maar de verhouding prijs/aanbod is echt onverslaanbaar.
Mocht de ID4 niet kunnen uitgerust worden, zoals ik hem wil, binnen de policy, dan wordt deze zeker een kanshebber.
Comment
Comment