Mogen direct de M4 brengen...Geen probleem met die grill
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw m3 / m4 (2020)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart9140 Bekijk BerichtenMogen direct de M4 brengen...Geen probleem met die grill
- Likes 2
Comment
-
Op zich valt het beter mee dan gedacht (en dat van een BMW classic liefhebber ).
Maar: deze generatie is opnieuw meer opgeblazen dan de vorige. Stijl en klasse zijn op de achtergrond geraakt, opvallen met de wagen lijkt hier het doel geworden. Dat is jammer. Het lijkt meer en meer op een tuningsbak van een of andere tuner zoals Hamann, Manhart, enz... waar de styling over de top is. Spoilers, hoekjes en kantjes, overdesign. Ik mis de discrete, stijlvolle look waar een M vroeger toch ook voor stond. Vroeger dus James Bond, nu Vin Diesel. Beiden dus ok in hun eigen stijl, maar ik weet wie mijn voorkeur wegdraagt“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Verkopen gaat het inderdaad zeker! Genoeg gasten die zoiets aan hun imago willen toevoegen.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Prototype van een weerkerend Oostblok merk?den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Dan heb je de BIV nog niet gezien.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenDan heb je de BIV nog niet gezien.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Nog wat opsmuk
HET KAN ALTIJD EXTREMER
M PERFORMANCE PARTS VOOR BMW M3 EN M4
BMW heeft nog maar net de gloednieuwe M3 en M4 onthuld, maar tegelijkertijd komt de M-divisie met de ondertussen befaamde M Performance Parts om het duo nóg wat extremer te maken. Let vooral op de achterkant, daar gebeuren bijzondere dingen!
De gloednieuwe M3 en M4 zijn van zichzelf rondom natuurlijk al dikker aangezet met andere bumpers, spoilers, sideskirts en dikkere wielkasten. Wie dit alles nog niet sportief genoeg is, opgelet: met nieuwe M Performance Parts kan elke M3 en M4 binnenkort nog dikker worden aangekleed. Aan de voorkant krijgt de bumper optioneel her en der een andere indeling. Zo kan het rooster naast de nieren-grille met carbon worden gevuld. Of neem de extra dikke voorlip met daarbij de twee kleine vleugeltjes aan weerszijde van de neus voor een beter luchtafvoer.
Voor de zijkanten liggen extra grote sideskirts van carbon klaar. Het meest extreme nieuws is echter aan de achterkanten van de M's te vinden. Naast een immense spoiler en andere bumper (wederom van koolstofvezel), komt BMW met een wel heel bijzonder uitlaatsysteem. Waar de 'reguliere' M3 en M4 keurig twee uitlaatpijpjes aan beide kanten van de achterkant krijgen, gooien de M Performance Parts de boel wat dat betreft helemaal op de schop. Voortaan zijn de dubbele uitlaatpijpen als een soort piramide opgestapeld. Het bijzonder vormgegeven blok vol met uitlaatpijpen krijgt een centrale plek onderaan de bumper toegewezen. Het M Parts-feest kan worden afgesloten met verschillende wielen (tot 21-inch), enkele carbon-onderdelen voor binnenin het duo en de iconische blauw-rode striping voor de buitenkant.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Dat weet je toch als je zoiets koopt.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
Comment