Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Niet echt. De huidige F80 is spotgoedkoop ivm de G80. Daarom dat je ze op elke hoek van de straat ziet.
BIV is het eerste waar ik naar kijk als ik een nieuwe auto koop, ik betaal namelijk niet graag belastingen
Nuja, iemand die dit nieuw koopt hier zal ook wel geen problemen met de BIV en andere taxen hebben veronderstel ik. Ik zou het in ieder geval op voorhand weten
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
BIV is het eerste waar ik naar kijk als ik een nieuwe auto koop, ik betaal namelijk niet graag belastingen
Nuja, iemand die dit nieuw koopt hier zal ook wel geen problemen met de BIV en andere taxen hebben veronderstel ik. Ik zou het in ieder geval op voorhand weten
Ik ook hoor.
Als die verkocht zal worden, zal dat 99% leasing zijn. Met de F80 rijden nog redelijk wat particulieren rond. Dat zal bij de G80 niet of nog zeer moeilijk lukken.
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Nu niet het eerste maar het staat hoog op mijn 'check list', toen ik zag dat de nieuwe M3 meer dan 11k BIV zou kosten was het 'stante pede' over om er over te dromen.
Echt overdreven hier in BE, die BIV, legale diefstal...
Ik ben extreem blij met mijn 2020 840i met 'peanuts' BIV maar toch is de nieuwe M3 direct een 'want it' auto voor mij. Heb 3 kids en de 5 zitplaatsen, om en af en toe te gebruiken, leken me wel tof. Maar BIV is een absolute deal breaker.
Fait divers, onlangs hadden we een 'short cut' met onze Espace gezinswagen, we stonden klaar om naar ons 2de verblijf te vertrekken en de batterij gaf de geest. Het was 17h45 vrijdagavond.
Met een extra 5 zitter auto stap je over en weg ben je, mijn 8 had echter één plaats tekort. Dus wat stress en gelukkig toch nog snel een nieuwe accu kunnen kopen om met één uur vertraging aan te komen aan ons zeetje.
Uiteraard, en vanzelfsprekend, allemaal luxe problemen maar moest BMW de BIV ten dele willen sponsoren, ik zou mijn 2020 840i ruilen voor zo een ongelofelijk geile, lekkere M3, die smoel is uniek en zooooo begeerlijk. 'Big grills', I dig it.
LOVE the new M3 en M4. Master piece en dan nog ook MANUAL (hou oprecht van shifting) ! Fabulous !!!!
Ik besef dat ik een BMW fan blijf in hart en nieren," blame it" op mijn buurman met zijn 1602 toen ik een peuter/kleuter was. Het zit blijkbaar in mijn DNA, maar ik begrijp de 'big grille' naysayers ook. Het is echt een 'love it' of 'hate it' affair.
Ondertussen worden ze bij BMW gestookt met renders van hoe het wel moet.
Hun live voorstelling was ook geen succes op instagram.
Ziet er niet uit, en geeft duidelijk aan dat BMW iets nieuws nodig had in hun design.
De grote nieren op de M3/M4 kunnen mijn goedkeuring wel weg dragen.
There are Pretenders among us..... Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Die grill ziet er al beter uit dan die van de gewone 4 maar het blijft het lelijkste deel van de wagen. Jammer als je ziet hoe mooi het er kon hebben uitgezien met een normale grill
Comment