Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw m3 / m4 (2020)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • BMW M4 CSL GELEKT

    ANDERE GRILLE, FOCUS OP GEWICHTSBESPARING

    De BMW M4 CSL staat te trappelen om zijn debuut te maken. Morgen trekt BMW officieel het doek van de heftigere M4, maar dankzij een lid van het BMW-forum Bimmerpost is de M4 CSL nu al in vol ornaat te bewonderen.

    Uit teaserafbeeldingen en spionagefoto's was al aardig goed op te maken hoe het exterieur van de M4 CSL eruit zou komen te zien. Het eindresultaat is dan ook nauwelijks verrassend te noemen. De grille krijgt een andere indeling en de voorspoiler is nadrukkelijker aanwezig, met twee extra vinnetjes aan weerszijden die de luchtstroom moeten bevorderen. Verder monteert BMW M sideskirts die iets verder naar buiten komen en wordt het achteraanzicht gedomineerd door een diffuser die ten opzichte van de reguliere M4 extra luchtgeleiders kreeg. Het meest in het oog springt natuurlijk de 'ducktail' op het kofferdeksel, een duidelijke verwijzing naar de E46 M3 CSL. In het donker herken je de M4 CSL aan zijn unieke achterlichten.

    Waar al in grote lijnen bekend was hoe het exterieur van de M4 CSL eruit zou komen te zien, gold dat niet voor het interieur. Toch zijn ook daar de aanpassingen niet heel wereldschokkend te noemen. De M4 CSL krijgt sportief ogende kuipstoelen met CSL-logo's in de hoofdsteunen. Verder is de middentunnel volledig opgetrokken uit carbonfiber en moest de middenarmsteun het veld ruimen. Om extra gewicht te besparen sloopte men de achterbank eruit, in plaats daarvan tref je in de M4 CSL een netje aan waar je je racehelm (of je dagelijkse boodschappen) mee kunt vervoeren. Om het af te maken is het interieur gelardeerd met CSL-logo's en heeft de M4 CSL een Alcantara stuurwiel met een felrode 12-uursmarkering.

    Het vermogen van de M4 CSL is nog niet bekend, maar in ieder geval is in de motorruimte alvast een extra versteviging ter bevordering van de torsiestijfheid te zien. Morgen zal BMW naar verwachting alle technische details uit de doeken doen bij de officiële onthulling.










    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

    2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

    Comment


    • Vet kot maar mocht wat discreter imo.
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

      2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

      Comment


      • Officieel: BMW M4 CSL: STERKER, LICHTER, SNELLER

        DE LEGENDE IS TERUG

        BMW's M-divisie bestaat vijftig jaar en dat moet gevierd worden. BMW haalt de bekende aanduiding 'CSL' terug en plakt hem achterop een allesovertreffende versie van de BMW M4. Dit is de M4 CSL.

        BMW houdt het al jaren niet meer bij één volwaardig M-model van bijvoorbeeld de 3-, 4-, 5- en 8-serie. Auto's als de M8 krijgen bijna standaard een krachtiger Competition-versie boven zich, maar ook een Competition-model is niet altijd genoeg. Zo krijgt de M4 net als de vorige generatie weer een M-versie die zelfs de 510 pk sterke Competition-variant overtreft. Bij de vorige generatie M4 ging het onder meer om de M4 GTS, maar voor de allesovertreffende M-versie van de huidige M4 trekt BMW de aanduiding CSL uit de mottenballen.


        BMW E46 M3 CSL en de legendarische 3.0 CSL

        CSL, wat staat voor Coupé, Sports en Leight is natuurlijk afkomstig van de legendarische 3.0 CSL, maar ook zeker van de spectaculaire M3 CSL die BMW in 2003 introduceerde en zelfs van de 'E36' M3 CSL. De nieuwe M4 CSL doet zijn naam in ieder geval eer aan en degradeert de 510 pk sterke M4 in Competition-trim in één klap tot subtopper. De 3.0 zes-in-lijn stampt er in de M4 CSL namelijk 550 pk en 650 Nm uit. 40 pk meer dus. Dat vermogen gaat altijd naar de achterwielen, geen xDrive-vierwielaandrijving dus voor de CSL.

        Is de M4 CSL dan gewoon een krachtigere versie van de M4 Competition? Welnee. Het Leight-deel van zijn naam wordt daadwerkelijk waargemaakt. De M4 CSL legt namelijk 100 kilo minder in de schaal dan de M4 Competition. Het wagengewicht komt uit op 1.625 kilo. Met zijn 550 pk stampt de M4 CSL in 3,7 seconden naar een snelheid van 100 km/h. Ter vergelijking: de M4 Competition met achterwielaandrijving heeft voor die sprint 3,9 tellen nodig, de versie met xDrive-aandrijving is met 3,5 seconden toch echt sneller. In rechte lijn dus, want op de Nürburgring-Nordschleife blaast de M4 CSL elke andere M4 links en rechts voorbij. Een ronde op het ruim 20 kilometer lange circuit legt de M4 CSL in 7 minuten en 20,2 seconden af. Daarmee is het de snelste M-auto ooit. De M4 CSL is in staat om vanuit stilstand in 10,7 seconden naar een snelheid van 200 km/h te sprinten. Z'n topsnelheid ligt op een ongekende 307 km/h.


        BMW M4 CSL

        BMW meldt dat de zescilinder in de M4 CSL sterk gebaseerd is op die van de M4 GT3. Inderdaaad: de raceversie van de coupé. BMW heeft onder meer de turbodruk verhoogd van 1,7 naar 2,1 bar en heeft uiteraard het motormanagementsysteem herzien. Daarnaast moet de M4 CSl dankzij aangepaste motor- en transmissiesteunen en een nieuwe veerpootbrug stijver zijn dan al zijn M4-broertjes en -zusjes. Schakelen gaat middels een achttraps M Steptronic Sport-automaat. Het onderstel is aangepast, zo ligt de M4 CSL bijna 1 centimeter dichter tegen het asfalt dan de M4 Competition en heeft BMW naast de stand van de wielen ook de dempers, veren en stabilisatoren herzien.


        BMW M4 CSL

        De tot slechts 1.000 stuks gelimiteerde BMW M4 CSL haalt zijn gewichtsreductie onder meer uit de komst van lichtgewicht en uit koolstofvezel vervaardigde kuipstoelen. Die wegen samen 24 kilo minder dan de reguliere stoelen. BMW trekt de achterbank eruit voor een verdere gewichtsreductie van 21 kilo en bespaart opnieuw 21 kilo door het gebruik van extra lichte M-wielen en de toepassing van M-koolstofkeramische remmerij. Daarnaast gebruikt BMW in de M4 CSL 15 kilo minder geluidsisolerend materiaal. Daarnaast zijn zaken als de motorkap, de achterklep en de middenconsole vervaardigd uit met koolstofvezel versterkt plastic, goed voor nog eens 11 kilo aan gewichtsverlies. De einddemper is van titanium en dat levert ook weer 4 kilo winst op.

        Vanbuiten herken je de CSL onder maar aan de speciale lakkleur Frozen Brooken Grey. Althans, als de M4 CSL in die exclusieve kleur is uitgevoerd. De M4 CSL is namelijk ook te krijgen in de kleuren Alpinweiß (uni) en Saphirschwarz (metallic). We zien onder meer in de nieuwe motorkap stukken 'naakt' koolstofvezel en rode accenten. Die rode details keren ook terug op het dak en zelfs de typeaanduiding is in het rood uitgevoerd. Opvallender is de voorbumper de grille die daarin overloopt. Ook hier zien we rode accenten, maar met name de nierengrille is nog heftiger uitgedost dan je van de 4-serie gewend bent. BMW brengt optioneel 'gele' Laserlight-koplampen naar de M4 CSL. De achterlichten hebben standaard een stel opvallende lichtdraden die de lichtsignatuur bepalen. Ook in het interieur keren de rode accenten terug en natuurlijk kunnen speciale interieurlijsten en zaken als een met alcantara bekleed stuurwiel en speciale gordels en badges niet ontbreken. Liefhebbers van de E46 M3 CSL worden ongetwijfeld gelukkig bij het zien van de achterkant van deze M4 CSL, ook hier vinden we een in de achterklep geïntegreerde achterspoiler.


        BMW M4 CSL

        Het is je ongetwijfeld opgevallen dat de M4 CSL het nog met het 'oude' interieur van de 4-serie moet doen. De 3-serie werd onlangs gefacelift en kreeg daarbij onder meer een nieuw instrumentarium en een nieuw infotainmentscherm. De 4-serie wordt in een later stadium gefacelift. De vanafprijs van de M4 CSL is nog niet bekend.
























        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

        2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

        Comment


        • BMW M4 CSL (2022) | M4 CSL: minder kilo's, meer vermogen! | voorstelling

          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

          Comment


          • New BMW M4 CSL: The BEST M car EVER?

            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

            2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

            Comment


            • New BMW M4 CSL - The Fastest M Car Ever!

              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

              2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

              Comment


              • THIS IS THE NEW BMW M4 CSL - Villa d'Este 2022

                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                Comment


                • BMW M3 EN M4 ALS M 50 JAHRE

                  KLEURIGE FEESTVARKENS

                  BMW viert dit jaar de vijftigste verjaardag van zijn M-divisie. Het merk bracht onder meer de CSL-aanduiding terug, komt binnenkort met een M3 Touring en trekt vandaag het doek van speciale M 50 Jahre-edities van zowel de M3 als M4.

                  Het is vandaag op de dag af 50 jaar geleden dat BMW en BMW Motorsport in 1972 een samenwerkingsovereenkomst tekenden en samen het leven schonken aan BMW M GmbH. Vijftig jaar M vieren de Duitsers natuurlijk niet alleen met Apfelkuchen. Onlangs stelde BMW de M4 CSL aan het daglicht voor waarmee het een legendarische aanduiding herintroduceerde en ditmaal maken we kennis met de M3 en M4 als M 50 Jahre.

                  Voor wie gehoopt had op extra spierkracht voor de verjaardag-M's, moeten we teleurstellen. De M3 en M4 M 50 Jahre zijn gebaseerd op de reguliere 480 en 510 pk sterke M en M Competition-uitvoeringen van de 3- en 4-serie. De hoogtoerige zescilinders van die auto's staan in ieder geval garant voor een stevige dosis automobiel vermaak, dus wat dat betreft is er weinig reden tot klagen. In het interieur vind je onder meer 'Edition 50 Jahre BMW M' terug op de instaplijsten en op een plaquette op de middenconsole. Ook in de hoofdsteunen valt de naam van de uitvoering terug te vinden.


                  BMW 4-serie

                  Hoe de M 50 Jahre-edities zich verder van de reguliere BMW's M3 en M4 onderscheiden? Vooral op optisch vlak. Overal ter wereld met uitzondering van in China zijn de feestelijke varianten van de M4 Coupé beschikbaar. Deze BMW M4 Coupé Edition 50 Jahre BMW M is leverbaar in de kleuren Carbonschwarz, Macau Blau, Brands Hatch Grau, Imola Rot en San Marino Blau. De M-wielen, voor 19- en achter 20-inch groot, zijn uit te voeren in de kleuren Orbitgrau en Golfbronze mat. Ook in China komt een M4 Coupé als 50 Jahre M op de markt, al levert BMW de speciale editie daar alleen in de kleuren Feuer Orange en Stratus Grey, verwijzingen naar het Chinese Jaar van de Tijger waar de verjaardag van BMW's M-afdeling mee samenvalt.

                  Helaas is er ook slecht nieuws: de BMW M3 Sedan Edition 50 Jahre BMW M is voorbehouden aan de Verenigde Staten en Canada en komt er in een oplage van 500 stuks op de markt. Dit Noord-Amerikaanse feestvarken is beschikbaar in vijf speciale kleuren maar gaat dus aan ons voorbij. Prijzen zijn nog niet bekend.



















                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                  2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                  Comment


                  • die vloer met de suggestieve donut-strepen als was het de parking van de decathlon

                    Comment


                    • EERSTE BMW M3 TOURING: 510 PK STERK SPEKTAKEL

                      BELOFTE MAAKT SCHULD

                      Voor het eerst sinds de introductie van de eerste M3 in 1986 is er een M3 Touring. Dit is de splinternieuwe BMW M3 Touring die ook nog eens alleen als 510 pk sterke Competition op de weg verschijnt.
                      Highlights

                      • Eerste M3 Touring ooit
                      • Alleen als 510 pk sterke Competition
                      • Altijd xDrive-vierwielaandrijving
                      • Net zo praktisch als reguliere 3-serie Touring
                      • Concurrent voor RS4 Avant en C 63 Estate

                      De aanloop naar de introductie van een nieuw model is soms lang, maar zelden zo lang als die van de BMW M3 Touring. In 2000 speelde BMW's M-afdeling al met het idee om de toen actuele 3-serie (E46) een M3 Touring te geven. Pas in 2016 durfde BMW het aan om het 16 jaar eerder ontwikkeld prototype als M3 Touring Concept aan de buitenwereld te tonen. M-fanaten smeekten BMW's M-afdeling om een M3 Touring te ontwikkelen, maar het zou nog tot augustus 2020 duren voordat BMW officieel de komst van een dergelijk model aankondigde. Belofte maakt schuld en nu BMW's M-afdeling zijn vijftigste verjaardag viert is het eindelijk zover. Dit is de BMW M3 Touring Competition xDrive, de allereerste M3 Touring ooit.

                      De volledige modelnaam van deze M3 Touring zegt de BMW-kenner genoeg over de aandrijflijn. Het 'Competition'-deel van de naam wijst er namelijk op de 510 pk en 650 Nm sterke variant van de 3.0 zes-in-lijn met twee turbo's dienst doet als krachtcentrale. De 480 pk en 550 Nm sterke variant van dezelfde 3.0 zoals die in de non-Competition M3 en M4 ligt gaat aan de neus van de M3 Touring voorbij. Daar komt bij dat de M3 Touring ook altijd voorzien is van xDrive-vierwielaandrijving terwijl de M3's sedan er ook enkel met achterwielaandrijving zijn. Niet getreurd, het volle vermogen is namelijk ook naar alleen de achterwielen te sturen.


                      BMW M3 Touring Competition xDrive

                      Snel en praktisch

                      Zijn heftige aandrijflijn levert de M3 Touring in ieder geval indrukwekkende specificaties op. De met afstand sportiefste stationwagon van BMW ooit beukt geholpen door de M Steptronic-automaat met acht versnellingen in 3,6 seconden naar een snelheid van 100 km/h en blijft daarmee slechts 0,1 seconde achter op de vierdeurs M3 Competition xDrive. Indrukwekkender zijn de slechts 12,9 seconden die de M3 Touring nodig heeft om vanuit stilstand een snelheid van 200 km/h op de digitale tellers te hebben staan. De topsnelheid is afgeregeld op 250 km/h, al valt deze met het M Driver's Package optioneel te verhogen tot 280 km/h. Goed nieuws: met de M3 Touring kun je net zoveel tentzakken, klaptafels of poedels met een rotgang van A naar B verplaatsen als in de reguliere 3-series Touring. De bagageruimte bedraagt namelijk gewoon 500 liter en heeft met neergeklapte achterbank een capaciteit van 1.510 liter.

                      Net als de bekende M3's en in het bijzonder de M3 Competition is de BMW M3 Touring Competition xDrive natuurlijk veel meer dan een vierwielaangedreven 3-serie Touring met een stevige berg pk's tot zijn beschikking. De regelrechte rivaal van Audi's RS4 Avant en de op stapel staande Mercedes-AMG C63 Estate heeft een speciaal M-differentieel op de achteras, een adaptief M-onderstel, variabele stuurbekrachtiging, een extra stijf chassis, Dynamic Stability Controle en zelfs een stukje software dat je drifts analyseert en je rondetijden bijhoudt. Van BMW's M-afdeling afkomstig en achter voor 19- en achter 20-inch grote wielen verstopte remmerij zorgt ervoor dat de M3 Touring weer tot bedaren komt. Koolstofkeramische remmerij is optioneel.


                      BMW M3 Touring Competition xDrive

                      Design

                      De M3 Touring windt er geen doekjes om en vertelt je met zijn stevig verbrede wielkasten, heftige hekwerk, uitbundige spoilerwerk en M-kenmerkende uitlaatpijpen direct waar hij tot in staat is. Bovenaan de achterruit ziet een M-specifieke achterspoiler en het dak is standaard in het zwart uitgevoerd. Liever een dak dat dezelfde kleur heeft als de rest van de koets, dan moet je daarvoor bijbetalen. Ook mag je in de buidel tasten als je het exterieur van de M3 Touring vol wil hangen met uit koolstofvezel vervaardigde accenten, die zitten namelijk in het optionele M Carbon-pakket. Helemaal verrassend is het uiterlijk van de M3 Touring natuurlijk niet. Naast dat alle visuele attracties typische M-attributen zijn kon AutoWeek je de sportieve station in maart al op patentbeeld laten zien.


                      BMW M3 Touring Competition xDrive

                      Het binnenste van de M3 Touring is bedeeld met M Sport-stoelen en behoorlijk wat leer. Lichtgewicht stoelen met koolstofvezel kuipjes zijn optioneel te krijgen. Verder profiteert de M3 Touring natuurlijk van dezelfde zaken als die BMW naar de gefacelifte 3-serie bracht, waaronder BMW Operating System 8 dat op twee optisch met elkaar versmolten gebogen schermen wordt getoverd. Het instrumentarium met 12,3-inch en zit dus niet meer onder een overkapping. Het scherm rechts ernaast behoort toe aan het infotainmentsysteem en heeft een diameter van 14,9 inch. Ook hier blijft de iDrive-knop behouden, in tegenstelling tot bij auto's als de 1- en 2-serie en de X1.

                      De eerste exemplaren van de BMW M3 Touring Competition xDrive rollen in november naast de M3 Sedan van de band in München. Prijzen zijn nog niet bekend.


                      BMW M3 Touring Competition xDrive

                      Concurrenten

                      Het is interessant te zien hoe de Duitse 'premiummerken' wat topversies van auto's in het segment van de 3- en 5-serie elk hun eigen pad bewandelen. Zo levert Audi de RS4 en RS6 al enkele generaties lang alleen als Avant en niet als sedan. Mercedes-Benz levert de heftigste AMG-varianten van zowel de C- en E-klasse juist als sedan én als Estate en de C-klasse natuurlijk ook als Coupé en Cabriolet. BMW voert de M3 en M5 al jaren alleen als sedan (M3 ook als Coupé en Cabriolet). Een M3 Touring is er zoals gezegd niet eerder geweest, maar van zowel de E34- als de E60-generatie van de 5-serie bestond wel een M5 Touring.

                      De Audi RS4 Avant heeft een 2.9 liter grote biturbo V6 die 450 pk en 600 Nm naar alle vier de wielen stuurt. Die sportstation snelt in 4,1 seconden naar een snelheid van 100 km/h. Van de huidige Mercedes-Benz C-klasse is al wel een AMG 43-variant, al valt die met zijn 408 pk sterke 2.0 viercilinder niet met de 510 pk sterke M3 Touring te vergelijken. Natuurlijk komen er ook krachtigere C 63- en C 63 S-versies van de C-klasse. Die gaan behoorlijk van hun 476 pk en 510 pk krachtige voorgangers afwijken. Het is namelijk over en uit voor de achtcilinders voor de C-klasse. Ook een zespitter krijgen die top-AMG-versies niet. In plaats daarvan heeft Mercedes-AMG een naar verluidt zo'n 470 pk sterke 2.0 viercilinder klaarstaan die samen met een 200 pk sterke elektromotor een systeemvermogen van 670 pk en zo'n 750 Nm moet opleveren. Ook lijkt het er niet op dat Mercedes-AMG de C 63's alleen nog met achterwielaandrijving gaat leveren.



















                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                      2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                      Comment













                      • Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                        2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                        Comment


                        • Is echt wel knap geworden!

                          Enkel zou ik een zwarte nemen, dat de nieren niet zo opvallen

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten
                            Is echt wel knap geworden!

                            Enkel zou ik een zwarte nemen, dat de nieren niet zo opvallen
                            Zwart is vaak het mooiste maar ik wil het nooit meer. Als Pietje Precies word je gek van die kleur, daar zie je nu eens alles op
                            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                            2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                            Comment


                            • BMW M3 Touring (2022) | Der erste M3 den es je als Touring gab

                              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                              2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                              Comment


                              • New BMW M3 Touring - it's a record-breaker!

                                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                Comment















                                • Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                  2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                  Comment








                                  • Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                    2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                    Comment


                                    • BMW M3 TOURING ALS SAFETY CAR

                                      MET M PERFORMANCE-ONDERDELEN

                                      De M3 Touring is nog nauwelijks onthuld of hij mag al het pashokje in voor een andere outfit. Dit jaar mag hij namelijk al in actie komen als Safety Car bij de MotoGP. Naast het bewaken van de veiligheid fungeert deze M3 Touring ook als uithangbord voor de M Performance-onderdelen, waarmee met name de achterbumper radicaal op de schop gaat.

                                      Toegegeven, compleet nieuw zijn de M Performance-spullen die je voor de M3 Touring kunt krijgen niet. Op de M3 sedan en de M4 Coupé en Cabrio was die aankleding immers ook al te krijgen. Wel geeft de Safety Car een eerste indruk van hoe de aanpassingen de Touring staan. Met name de achterkant ziet er behoorlijk onconventioneel uit door de plaatsing van de uitlaten, die meer naar het midden toe zijn gehaald en in een soort piramidevorm gestapeld zijn. Verder krijgt de M3 Touring in M Performance-uitdossing een andere voorspoiler en aan weerszijden van de voorbumper kleine vinnetjes die moeten zorgen voor een betere luchtgeleiding. Brede carbonfiber sideskirts en speciale wielen maken het sportieve uiterlijk vervolgens af.


                                      BMW M3 Touring

                                      De bovenstaande aanpassingen zijn af-fabriek leverbaar voor klanten, maar uiteraard heeft de Safety Car ook nog wat zaken aan boord die je niet kunt bestellen bij de BMW-dealer. Denk daarbij aan Recaro-racestoelen met vierpuntsgordels, een lichtbalk op het dak, extra led-verlichting onder de grille, een noodknop en een systeem waarmee brandstof uit de racemotoren kan worden gehaald. BMW zegt niets over het vermogen van de Safety Car, maar de 510 pk van de standaard M3 Touring moet in principe voldoende zijn. Verder valt de Safety Car op door zijn stickers in de kleuren van BMW M, ook staan alle MotoGP Safety Cars die BMW sinds 1999 leverde op de auto afgebeeld.

                                      Hoeveel de M Performance onderdelen voor de M3 Touring gaan kosten is, net als de prijs van de M3 Touring zelf, nog niet bekend.












                                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                      2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                      Comment


                                      • 610 pk AC Schnitzer ACS4 (BMW M4) - rijtest

                                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                        2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                        Comment


                                        • BMW M3 Touring! The World's Fastest Wagon! First Look

                                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                          Comment

                                          Working...
                                          X