Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kia Stinger - Facelift (2020)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ach ja... Maar niet getreurd, binnen een 30-tal jaren komt deze Stinger sowieso terug boven als tijdloze classic... waarschijnlijk als restomod met een paar elektromotoren erin
    En intussen zullen we de kleine schare aan prospecten voor deze Stinger wel motiveren voor een EV6 GT, want daar kan je nóg mooiere donuts mee draaien.
    Of, wie weet, binnen een paar jaren met nog iets straffers

Comment

Vanmorgen nog een zeldzaam exemplaar kunnen fotograferen. Wat een knappe auto is (was) dat toch

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Je ziet ze inderdaad niet vaak.
        Ik vraag me eigenlijk af hoeveel er daarvan rondrijden.

Af en toe kom ik er eens eentje tegen hier in de regio Sint-Truiden, Hasselt, Tongeren.
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

BIV en rijtaks wringt stilletjes aan zulke auto's de nek om. En 't is niet alleen Vlaanderen die de taksen verhoogt maar Europa doet daar elke keer in begin januari nog eens een schepje bovenop.

Comment

Working...
          X