Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen ID.4 (2020)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #41
    Ging niet zozeer over die automaat hendel, maar over de gehele ergonomie van het infotainment systeem.

    Wat die hendel betreft ben ik alleen maar voorstander. Zeker in een elektrisch voertuig, waar je uiteindelijk nooit nog zelf gaat schakelen.

    Comment


    • #42
      Maar dan zie ik het liever als een hendeltje aan het stuur ipv zo op het scherm geplakt...

      Comment


      • #43
        Blijkbaar zouden er ID4's in de toonzaal verwacht worden? Zouden alleszins al in Kortenberg (D'Ieteren) zijn. Op de site kon ik alvast een testrit aanvragen bij mijn dealer. Nog geen datum echter.

        Comment


        • #44
          Ik vind het toch redelijk indrukwekkend wat zo'n concern als VW nu op zo'n korte tijd uit zijn hoed tovert, qua EV's. Ok het zal allemaal nog wel niet vrij van kinderziektes zijn, maar ze pakken nu toch wel veel andere merken in snelheid, als het op een EV voor de gewone man aan komt.

          Ik heb zelf een paar jaar in de automotive gewerkt, en ik weet hoe log die giga bedrijven kunnen zijn, dus hoedje af voor VW.

          Comment


          • #45
            VW wil er nog flink wat uitleveren dit jaar om een CO2 boete te vermijden, ze hebben daar de vermarkting in de VS voor uitgesteld.

            Ik denk dat er volgend jaar heel wat van deze wagen gaan verkocht worden.
            BMW 420dA : >>>

            Comment


            • #46
              Oorspronkelijk geplaatst door RockyGervais Bekijk Berichten
              Blijkbaar zouden er ID4's in de toonzaal verwacht worden? Zouden alleszins al in Kortenberg (D'Ieteren) zijn. Op de site kon ik alvast een testrit aanvragen bij mijn dealer. Nog geen datum echter.
              Update: net telefoontje gehad van mijn dealer. Er staan idd enkele ID4's in Kortenberg, voor foto's en video's en sh!t, maar ze worden pas in januari in de toonzaal verwacht. Veel gaan ze er dus niet uitleveren voor de mensen die het aandurfden om blindelings al te bestellen.

              Comment


              • #47
                Volgende week zullen de eerste volledige tests van de ID.4 on-line staan .
                BMW 420dA : >>>

                Comment


                • #48
                  Voila carmaniac is nog eerder met zijn test

                  ID.4 test



                  Zeer goede range (iets meer dan 310 km waarbij hij vooral aan 130 km/h heeft gereden. Hij zou 240Wh/km verbruiken aan 130 km/h. Dat zijn bij de huidige temperaturen zeer goede waarden.
                  Verder is de auto zeer ruim en vrij stil

                  Zoals ik hier al eerder aangaf, dit gaat goed verkopen
                  BMW 420dA : >>>

                  Comment


                  • #49
                    VW ID4 FULL REVIEW driving the all-new Volkswagen EV SUV ID.4 1st Max

                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                    2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                    Comment


                    • #50
                      VW ID.4 im Fahrbericht: Besser als Tesla Model Y? (Review)

                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                      2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                      Comment


                      • #51
                        Volkswagen ID.4 - Rij-impressie

                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                        2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                        Comment


                        • #52
                          Volkswagen ID.4: NU toeslaan of lekker laten staan? - Review

                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                          Comment


                          • #53
                            Trommelremmen achter;..;dan rijd je toch maar best op one pedal constant, denk ik met dat gewicht.

                            Herinner me een test filmpje van autoweek met de ID3, waarbij ze de voorste remmen al in de fik hadden staan na een pittig ritje

                            Comment


                            • #54
                              Op de Nederlandse VW website is al wat duidelijker hoe de trims er op de ID4 kunnen uitzien na de 1st edition. Als D'Ieteren mee wil natuurlijk..

                              Comment


                              • #55
                                Oorspronkelijk geplaatst door RockyGervais Bekijk Berichten
                                Op de Nederlandse VW website is al wat duidelijker hoe de trims er op de ID4 kunnen uitzien na de 1st edition. Als D'Ieteren mee wil natuurlijk..

                                https://configurator.volkswagen.nl/id4
                                bedankt! ben idd benieuwd wat dit in be zal worden dan. en is er al iets van levertijd geweten? ik dacht dat de skoda enyaq al bijna een jaar zou zijn...
                                4 rings driver

                                Comment


                                • #56
                                  In Nederland staan ze intussen al bij een aantal dealers, en zijn de eerste exemplaren uitgereikt. Hier in BE blijkbaar toch nog ff wachten...
                                  Geert vertelt je alles - of zoveel als kan in een vlog - over de Volkswagen ID.4. Anderhalve week kwam de eerste auto binnen. Ze zijn ontzettend populair wa...

                                  Comment


                                  • #57
                                    Volkswagen ID.4 rijtest - de nieuwe leaselieveling?

                                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                    2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                    Comment


                                    • #58
                                      Ik twijfel of ik naar elektrische wagen ga over stappen.
                                      Als ik beslis is deze mijn tweede keuze. Op de eerste plaats staat de Skoda Enyak. Deze ga ik ergens in februari testrijden. Mijn aanvraag voor de ID 4 is ook binnen bij VW, maar de verkoper heeft het druk of zit in zijn winterslaap.
                                      Ik heb nog wel heel wat opzoekwerk voor de boeg. Met de huidige golf geraak ik toch bijna 300 km verder.
                                      Hoe gaat de prijs van elektriciteit evolueren? Gaan ze kerncentrales gedeeltelijk of geheel sluiten?
                                      Kan ik serieus besparen door mijn zonnepanelen?
                                      Veel vragen. Ik neem dit jaar de tijd om alles te bekijken.
                                      Ik doe zelden lange afstanden en rij ongeveer 12000 km per jaar, vooral woon-werkverkeer, rond de 50 km per dag.

                                      Comment


                                      • #59
                                        hoeveel overproductie heb je met je zp? als je dat niet opstookt of oprijdt is dat een nobele gift

                                        jij bent sowieso nog x-aantal jaar vrij van electriciteitsrekeningen

                                        Comment


                                        • #60
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Demark Bekijk Berichten
                                          Ik twijfel of ik naar elektrische wagen ga over stappen.
                                          Als ik beslis is deze mijn tweede keuze. Op de eerste plaats staat de Skoda Enyak. Deze ga ik ergens in februari testrijden. Mijn aanvraag voor de ID 4 is ook binnen bij VW, maar de verkoper heeft het druk of zit in zijn winterslaap.
                                          Ik heb nog wel heel wat opzoekwerk voor de boeg. Met de huidige golf geraak ik toch bijna 300 km verder.
                                          Hoe gaat de prijs van elektriciteit evolueren? Gaan ze kerncentrales gedeeltelijk of geheel sluiten?
                                          Kan ik serieus besparen door mijn zonnepanelen?
                                          Veel vragen. Ik neem dit jaar de tijd om alles te bekijken.
                                          Ik doe zelden lange afstanden en rij ongeveer 12000 km per jaar, vooral woon-werkverkeer, rond de 50 km per dag.

                                          Wij rijden ook een 12 tot 15000 km per jaar . Dit met een Nissan Leaf 24 kWh . De dagen dat ze moet gaan werken een 120 km .
                                          Dus met dit profiel en met het huidige aanbod van EV's zou ik niet twijfelen en is dat zeker te doen . Batterij capaciteit is al veel groter dan 5 jaar geleden . De Leaf is onze enige wagen .
                                          2015 Nissan Leaf Acenta .
                                          1986 Lamborghini Jalpa

                                          Comment

                                          Working...
                                          X