ik vind het ook geen verkeerde verschijning, en qua prijszetting ook wel correct lijkt me. alleen, geraak ik niet echt aan al die uitrustingsniveau's aan uit als ik in de configurator ga kijken. ze hebben het toch wel wat ingewikkeld gemaakt.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen ID.4 (2020)
Collapse
X
-
Heb er ene gezien in de week na nieuwjaar en daarna niks meer.
Dacht al dat het een prototype was omdat ik er gene meer zag.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Een 1st edition van de Kretenzische eigenares van het autoverhuurbedrijf waar we al 10jaar komen
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk BerichtenEen 1st edition van de Kretenzische eigenares van het autoverhuurbedrijf waar we al 10jaar komen
VW ID.4 als politieauto op het Griekse eiland Astypalea
Bron: https://de.motor1.com/news/511960/vw...and-astypalea/Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Heel populair in Griekenland precies
VW ID.4 als politieauto op het Griekse eiland Astypalea
Bron: https://de.motor1.com/news/511960/vw...and-astypalea/
Nu hopen dat er ook snel op "mijn" eiland een uitgebreid netwerk komt van laadinfrastructuur.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
ziet ernaar uit dat de beloofde 3 maanden levertermijn weer een fabeltje zijn, dit artikel bevestigt dat Internes Papier: So lange müssen VW-Kunden auf ihr Auto warten - Business Insider
het is ook niet langer de trekhaak die zorgt voor vertragingen, blijkbaar nu ook het pano dak
volgens myvolkswagen.be komt mijn id4 max rond 13/7 aan in belgie, geloof er niets meer van4 rings driver
Comment
-
Dus je auto moest gisteren aangekomen zijn volgens die website?
Het is 1 ding als een verkoper de levertermijn wat rooskleurig voorsteld, maar dat de tracking applicatie foutieve info geeft is wel erger.
Het is momenteel wel allemaal moeilijk te voorspellen met de Corona/chip tekorten. Die applicatie zal van enkele default duurtijden uitgaan: x dagen na registratie in het systeem is die normaal geleverd. Nu klopt dat allemaal niet meer natuurlijk.
Ik zit ook te wachten op een tuinhuis waarvoor geen hout meer is. Hopelijk komen ze na lang wachten ook niet af dat de prijs nog hoger is geworden.
Comment
-
wat het snelst naar boven kwam via dr goegel van vw
nspection intervals for electric vehicles
Intervals for the ID. models
Your ID. makes everything simple, including service:- Inspection: According to the service interval display, after two years at the latest with no kilometre limit, inspection includes brake fluid and interior filter change.
Comment
-
De gevestigde Duitse merken zullen wel een verplicht service-na-kijk-pakket uit hun hoed toveren om UTP-connectoren van een jaarlijks nazicht te voorzien.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk BerichtenDe gevestigde Duitse merken zullen wel een verplicht service-na-kijk-pakket uit hun hoed toveren om UTP-connectoren van een jaarlijks nazicht te voorzien.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment