Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen ID.4 (2020)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

    Hahaha, door de 'technical experts' of 'specialisten' zoals ze bij MB heten. Blaaskaken ja
    De mannen met de witte stofjassen!
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

    Comment


    • Levert het GTX-sportlabel genoeg spanning? | Volkswagen ID.4 GTX (2021)

      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

      2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

      Comment


      • Volkswagen ID.4 GTX review - Dit is de ID.4 die je moet hebben

        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

        2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

        Comment


        • Hier maar bijzetten want die is binnenkort officieel, beetje gek om er nog een scooptopic voor te openen.

          ID.5 GTX, de 'Sportback' van de ID.4

          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

          Comment


          • Niet alleen maar voor de looks | Volkswagen ID.5 GTX (2021) | Review

            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

            2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

            Comment


            • Een échte GTI? Dacht het niet! | Volkswagen ID.4 GTX Review

              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

              2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

              Comment


              • Ford Mustang Mach-E vs. Volkswagen ID.4 GTX | NUTTIGE SPORTSCHOOLTYPES? | Autotest

                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                Comment


                • Audi or VW? Audi Q4 e-tron 50 AWD vs VW ID4 GTX mid-size EV SUV comparison REVIEW

                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                  2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                  Comment


                  • VW-CEO DIESS ONTHULT ENKELE UPDATES VOOR ID4

                    TOPMAN BEANTWOORDT VRAGEN

                    Volkswagen-topman Herbert Diess nam deel aan een 'Ask me Anything'-sessie op het forum Reddit. Daar deed de hoogste baas van de Volkswagen Group een aantal interessante uitspraken, onder meer over aanstaande updates voor de ID4 en zijn toekomstvisie voor de lange termijn.

                    Heel uitgebreid antwoordde Diess niet op Reddit, meestal gaf de CEO meer hints naar wat de toekomst mogelijk in petto heeft. Hij was wel concreet over de zogenoemde over-the-air updates die de ID4 deze zomer krijgt. Volgens Diess krijgt de elektrische Volkswagen onder meer de mogelijkheid tot bi-directioneel laden, iets wat de Hyundai Ioniq 5 bijvoorbeeld al kan. 'Plug & Charge' is straks eveneens van de partij bij de ID4. Met die laatste service factureert de auto automatisch het laadtarief bij bepaalde laadstations, zonder dat je daar een laadpasje voor nodig hebt. AutoWeek heeft Pon gevraagd om een meer gedetailleerde reactie over de updates voor de ID4 en wanneer de functies beschikbaar komen voor Nederlandse klanten.

                    Verder geeft Diess een aantal hints voor de toekomst van Volkswagen. Zo noemt hij een elektrische pick-up voor de Amerikaanse markt 'een goed idee'. Verder hint hij naar de komst van een elektrische Kever. De prioriteit ligt volgens Diess eerst bij de onthulling van de ID Buzz, maar zegt dat daarna 'veel andere emotionele auto's mogelijk zijn op het schaalbare MEB-platform'. Diess bevestigt ook een aantal dingen die we al wisten: de ID Vizzion en Space Vizzion komen op de markt, waarbij de introductie van die eerste gepland staat voor komend jaar. Ook verwijst hij voor de komst van elektrische limousines naar Audi en Bentley. Die twee merken werken onder de vlag van Project Artemis namelijk samen aan een nieuw vlaggenschip.

                    Toekomst van de auto

                    Wanneer Diess wordt gevraagd naar hoe de auto-industrie er volgens hem over 25 jaar uit ziet, stelt hij dat 'alle auto's autonoom kunnen rijden' en dat er 'waarschijnlijk geen ongelukken meer plaatsvinden'. Ook stoten auto's dan niets meer uit en zijn ze volgens Diess heel comfortabel. Wel zegt hij dat individuele automerken nog steeds een toekomst hebben. "Er zullen nog steeds merken zijn voor verschillende klanten, auto's blijven de belangrijkste vorm van transport", aldus Diess. "Maar helemaal veilig, gemakkelijk en duurzaam."

                    Bron: Autoweek
                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                    2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                    Comment


                    • Geen filmpje?

                      Comment


                      • NIEUWE VERSIE VOLKSWAGEN ID4 KOMT TOT 520 KILOMETER VER

                        GROOTSTE ACCUPAKKET NU OOK MET KLEINSTE ELEKTROMOTOR

                        Volkswagen komt met een nieuwe versie van de elektrische ID4, zo kan AutoWeek melden voordat Volkswagen er zelf ruchtbaarheid aan geeft. In de nieuwe variant van de ID4 combineert Volkswagen de kleinste elektromotor met het grootste accupakket. Dat levert de nieuwe motorversie van de Volkswagen ID4 een actieradius van 520 kilometer op.

                        Voor wie niet bekend is met het leveringsgamma van de ID4 rennen we even in hoog tempo door de beschikbare versies heen. Volkswagen levert de ID4 als Pure, Pro en GTX. De Pure is de naam voor de ID4 met de 52 kWh accu, het kleinste accupakket dat te combineren valt met een 149 pk sterke elektromotor en met een 170 pk krachtige aandrijfunit. Een stap daarboven staat de Pure, de variant met 77 kWh accu en 204 pk sterk hart. De sportieve GTX staat met zijn twee samen 299 pk sterke elektromotoren en dezelfde 77 kWh accu aan de top. Volkswagen komt nu met een nieuwe versie van de ID4 Pure met 77 kWh. Vanaf nu is dit grootste accupakket namelijk ook met de minder krachtige 174 pk sterke elektromotor te combineren.

                        De Volkswagen ID4 Pure met 77 kWh accu en 174 pk sterke elektromotor is natuurlijk iets minder rap dan de Pure (77 kWh) met de reeds bekende 204 pk machine op de achteras. Waar je met die laatste in 8,5 tellen naar de 100 km/h zoemt, moet je voor de 0-100-sprint in de Pure met 174 pk 10,4 tellen de tijd nemen. Daar krijg je wel een flink grotere actieradius voor terug. De nieuwe ID4 Pro met 77 kWh accu en 174 pk komt namelijk tot 520 kilometer ver op een volle accu. De 204 pk sterke variant noteert een maximaal bereik van 482 kilometer achter zijn naam.


                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                        2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                        Comment


                        • Eindelijk een EV, zoals ik hem zou willen. Minder snel, maar veel meer range.

                          Nu nog een fatsoenlijk interieur in die ID4 en ik ben klant.

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                            Eindelijk een EV, zoals ik hem zou willen. Minder snel, maar veel meer range.

                            Nu nog een fatsoenlijk interieur in die ID4 en ik ben klant.
                            Inderdaad, ofwel deze aandrijflijn gewoon in de Skoda en Audi, ook goed

                            Vind de id4 langs buiten de knapste, maar interieur zonder knoppen is echt minder....

                            Comment


                            • qua bereik toch nog steeds geen topper. en 10,4 sec naar de 100, naar EV normen is dat traag. 1 motor met 200 pk is goed om nog vlot te accelereren met het hoge gewicht, minder zou ik toch niet nemen, tenzij als het prijsverschil significant is.

                              Comment


                              • Hahaha, traag? Denk je dat binnenkort iedereen stoplichtsprintjes wil doen ofzo? Van 0 tot 30km/h misschien

                                Mooie wagen idd!
                                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                                  qua bereik toch nog steeds geen topper. en 10,4 sec naar de 100, naar EV normen is dat traag. 1 motor met 200 pk is goed om nog vlot te accelereren met het hoge gewicht, minder zou ik toch niet nemen, tenzij als het prijsverschil significant is.
                                  Voor 95% van de bestuurders (waaronder ikzelf) is 10,5 sec naar 100km ruimschoots voldoende.
                                  De rest is voor toogpraat en kicks die je toch nog maar amper kan halen in het huidige verkeer.

                                  Comment


                                  • VW Introduces New 261 HP ID.4 Pro 4Motion To Its European Lineup.




                                    Just a little less powerful than the ID.4 GTX, VW calls the new model ideal for outdoorsy types who want to tow something small
                                    There are Pretenders among us.....
                                    Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

                                    Comment


                                    • VW ID.4 Pro 4Motion REVIEW - the AWD version without the GTX

                                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                      2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                      Comment


                                      • VOLKSWAGEN ID4 GTX KLAARGESTOOMD VOOR AVONTUUR

                                        ID. EXTREME

                                        Volkswagen tilt de ID4 naar een nieuw niveau met een extreme offroadversie. De Volkswagen ID. Extreme geheten auto is, helaas voor de enthousiastelingen, nog niet meer dan een eenmalige vingeroefening.

                                        De Volkswagen ID4 is weliswaar een SUV, maar zoals dat voor het gros van de hedendaagse SUV's geldt, zal je 'm niet snel naast het asfalt treffen. Daar is de auto ook niet voor bedoeld, al kun je mogelijk met vooral de vierwielaangedreven versies nog wel een eindje komen op (niet al te ruig) onverhard terrein. Moet het toch wat terreinwaardiger zijn, dan kun je Volkswagen heel lief aankijken in de hoop dat men je de sleutels van zijn nieuwste creatie geeft. De Volkswagen ID. Extreme ziet er namelijk uit alsof-ie wel tegen een stootje kan.

                                        Dit bijzondere studiemodel laat zien wat er met een ID4 zou gebeuren als deze klaargestoomd wordt voor een avontuur buiten de gebaande paden. Men nam een ID4 GTX, de 299 pk sterke topversie, en schroefde om te beginnen het vermogen op naar 388 pk. Hij werd hoger op zijn poten gezet en kreeg 18-inch offroadwielen met heftig rubber eromheen. Boven die wielen treffen we dikkere wielkastranden, die 5 cm verder naar buiten steken dan gewoonlijk. Een dikke bullbar op de neus en een dakrek met een batterij ledlampen erop maken het avontuurlijke uiterlijk compleet. Voor wat extra 'beleving' maakt de ID. Extreme een ander rijgeluid, al wordt verder niet toegelicht of we daarbij moeten denken aan het geluid van een roffelende V10 TDI of een kreunende Baby Yoda.

                                        Geinig, maar wat hebben we eraan? Nou, niet heel veel eigenlijk, maar het biedt leuk kijkvoer. De ID. Extreme is namelijk puur bedoeld als een showmodel ter ere van de 'ID. Treffen' in het Zwitserse Locarno. Jazeker, daar is dit weekend een evenement voor 'fans van elektromobiliteit', georganiseerd door de ID. Drivers Club en ondersteund door Volkswagen. Iets zegt ons dat je daar beter niet met een 25 jaar oude verlaagde Golf GTI met open uitlaat tussen kunt gaan staan.



                                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                        2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                        Comment


                                        • Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                          Comment

                                          Working...
                                          X