Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen ID.4 (2020)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Omdat de rechter wel goed werkt lijkt het mij eerder aan de wisser zelf te liggen. Ik heb nog ooit voor Bosch gewerkt en daardoor weet ik dat die rubberextrusie soms heel delicaat kan zijn.
    Moet in ieder geval vervangen worden

Comment

• Nog eens een langere trip in NL vandaag met 90% snelweg. Cruise op 105 km/h

500km lijkt me dus perfect mogelijk onder ideale omstandigheden.

Verstuurd vanaf mijn SM-S711B met Tapatalk

Comment

• Het wordt alsmaar beter, jij begint zoals bobo en mij. Nice!
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Cruise op 105 km/h moet je karakter voor hebben
          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
            Het wordt alsmaar beter, jij begint zoals bobo en mij. Nice!
            Ik heb er letterlijk aan moeten denken gisteren LOL

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
              Cruise op 105 km/h moet je karakter voor hebben
              In NL kost mij dat totaal geen moeite eerlijk gezegd omdat se verkeersstroom het toch amper sneller toelaat.

Comment

• Ondertussen 6k aangetikt vanochtend.
                Nog altijd heel erg tevreden op een paar kleine minpuntjes na.
                De app connecteert echt zeer onregelmatig. Heb hem al eens opnieuw geconfigureerd met alle toeters en bellen in de auto vandien. Maar nog steeds is om de haverklap niet zichtbaar of en aan hoeveel kWh de auto aan het laden is. Omdat ik 95% op het bedrijf of thuis laadt geen ramp maar vervelend als je onderweg moet laden mijn idee.

Niet id4 specifiek maar de zwarte kleur is momenteel een ramp in het pollenseizoen pfffff. Mijn xc60 was ook zwart maar nooit het idee gehad dat die zoooo snel vuil werd. De achterkant van de id4 lijkt ook zeer veel opwerpend vuil aan te trekken sowieso

Comment

• Nog paar 1000 km verder en nog altijd super tevreden van de auto.
                  Puntje van kritiek wel voor de VW lakkwaliteit.
                  Beetje moeilijk te fotograferen maar appelsienenhuid op de deuren en swirls all over al na paar carwash beurten.
                  Mijn BMW en Volvo waren daar toch een stuk beter tegen bestand.

Comment

• Ja zwart en swirls hé. Ik werd er compleet gek van Maar wel mooi natuurlijk als het ding compleet gepoetst is
                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Geen last van omdat ik hem steeds met de hand was met washandschoen en droogdoek

Maar zwart is wel direct rap terug vuil, merk het verschil wel met een rode.

Comment

• De id3 van de vrouw is ook een zwarte geworden ondertussen dus ik zal me er maar bij neerleggen

vandaag de batterij eens tot onder de 10% gereden voor de eerste keer. Wat me wel opviel is dat de laatste procenten wel iets sneller lijken te gaan. Mijn woon-werk kost me altijd zo'n 10 max 11 kWh. Nu met de legere batterij was het 13

Comment

• Dan ben je de waarschuwingstekens op hef dashboard tegengekomen

Comment

• 1800km in de vernieuwde Volkswagen iD.4 Pro | Updates hebben effect

Comment

• Toch wel stiekem beetje balen dat ik niet wat langer gewacht heb met bestellen destijds. Toch wel significante verbetering en nog goedkoper bovendien.

Comment

• Eens een echte eco run gedaan op secundaire wegen.
                                Het kan dus echt zuinig 

Comment

• Ik weet niet of het aan het warme weer ligt maar de software lijkt zo mogelijk nog trager geworden opeens. Opstarten van Android duurt meer dan een minuut vaak en wisselen van scherm ook paar seconden.

Hopelijk geen voorbode van een nakende crash

De man van een nichtje van me die ook Id4 rijdt zei wel dat hij het ook als erbarmelijk traag ervaarde allemaal.

Nog 3 weekjes voor een trip van zo'n 3000km over Frankrijk naar Italië en terug. Toch wel lichtjes nerveus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten

Nog 3 weekjes voor een trip van zo'n 3000km over Frankrijk naar Italië en terug. Toch wel lichtjes nerveus.
                                    Eerste lange reis?

Gaat dik meevallen in die regio.

Comment

Ik weet niet of het aan het warme weer ligt maar de software lijkt zo mogelijk nog trager geworden opeens. Opstarten van Android duurt meer dan een minuut vaak en wisselen van scherm ook paar seconden.

Hopelijk geen voorbode van een nakende crash

De man van een nichtje van me die ook Id4 rijdt zei wel dat hij het ook als erbarmelijk traag ervaarde allemaal.

Had ik ook schrik voor met de Smart maar viel zeer goed mee, dat snelladen is echt top.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Eerste lange reis?

Gaat dik meevallen in die regio.
                                        Denk het ook wel, maar gewoon ff spannend omdat het de eerste keer zo ver is hé?

Ondertussen de multimedia eens ge-reset, en probleem is weg. Stuk sneller terug.
                                        Toonbeeld van snelheid zal het systeem wel nooit worden

Comment

Denk het ook wel, maar gewoon ff spannend omdat het de eerste keer zo ver is hé?

Ondertussen de multimedia eens ge-reset, en probleem is weg. Stuk sneller terug.
                                          Toonbeeld van snelheid zal het systeem wel nooit worden
                                          Mijn eerste vakantie met de Tesla was naar Zweden, we zijn tot 300km ten noorden van Stockholm geweest en hebben zowel Oslo, Stockholm als Copenhagen bezocht.
                                          Range anxiety was weg na de tweede stop.

Comment

Working...
                                          X