Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen ID.4 (2020)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten

Thuis laad ik aan max 7kw maar meestal draait het rond de 5. Een thuislaadstation (Wat een woord ) hoeft voor niets snel te zijn wat mij betreft.
    ok, en mocht je de paal beperken tot 5kW (heb 3x400+N thuis) geeft dit geen probleem voor de auto?

Comment

• Sorry zo technisch ben ik niet .
      Geen idee dus

Comment

Sorry zo technisch ben ik niet .
        Geen idee dus
        Geen probleem

Dacht ergens gelezen te hebben dat je best niet onder de 8kW laad, omdat je anders teveel verliezen zou hebben...

Comment

• Goh eerlijk gezegd ben ik daar niet zo in detail mee bezig. Ik laad sowieso amper thuis doordat ik op mijn werk kan laden.

Samen met mijn vrouw had ik in oktober voor 40€ geladen. Laat het dan op een jaar 100€ verschil zijn.. so what?

Comment

Goh eerlijk gezegd ben ik daar niet zo in detail mee bezig. Ik laad sowieso amper thuis doordat ik op mijn werk kan laden.

Samen met mijn vrouw had ik in oktober voor 40€ geladen. Laat het dan op een jaar 100€ verschil zijn.. so what?
            Ok, maar ook al laad je thuis maar paar keer per maand op, dat kan invloed hebben op je capaciteitstarief he

Als je een keer per maand aan 11KW laad, ga je al direct meer betalen... evenveel als je iedere dag zou laden...

Dus best, als je thuis laad, hem zo traag mogelijk laden...

Comment

Working...
            X