waarom niet via stroman zelf kopen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dacia Spring Electric (2021)
Collapse
X
-
-
auto zal wel ingeschreven moeten worden en een termijn op naam blijven staan, en dan nog moet je toch goed vertrouwen hebben dan
op de fiat zat ook 2000 voor een nl, maar dat wordt teruggestort, das geen directe korting
ik had de duitse voorwaarden eens gegoegeld en gepost, maar vind ze niet direct meer terug
Comment
-
DACIA SPRING AL 40.000 KEER BESTELD
GOEDKOOPSTE ELEKTRISCHE AUTO VAN EUROPA IN TREK
De Dacia Spring is de goedkoopste elektrische auto van Nederland en weet met zijn relatief lage vanafprijs ook in de rest van Europa een boel aandacht naar zich toe te trekken. In de afgelopen acht maanden zijn in Europa al 40.000 Dacia's Spring besteld.
De Dacia Spring is de goedkoopste nieuwe elektrische auto die je in Nederland kunt kopen. Sinds Dacia in maart de orderboeken van zijn elektrische model opende, zijn er in Nederland meer dan 500 exemplaren van besteld. De Dacia Spring wordt sinds oktober daadwerkelijk geleverd en dus ga je de elektrische Spring in Nederland ongetwijfeld steeds vaker op de weg zien.
Tussen maart en oktober zijn in Europa in totaal ruim 40.000 Dacia's Spring besteld. Ruim 15.000 exemplaren daarvan zijn al geleverd. In de eerste drie maanden dat de auto kon worden besteld, zijn er 16.000 reserveringen geplaatst.
Bron: Autoweek
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Ik heb er enkele zien rijden in Romania in de blauwe orangje set up. Goed voor stads en fileverkeer denk ik.
Comment
Comment