Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW iX

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Bij Kia was die positieve evolutie al langer bezig, sinds Peter Schleyer daar terechtgekomen is eigenlijk.
    Klopt
    Habib is bovendien niet de enige die ze daar van bij BMW hebben weggesnoept: Albert Bierman (van bij M divisie, binnen gehaald om te sleutelen aan de onderstellen) en Jochen Paesen (interieurdesign)...

Comment

lol na de nieuwe 4 serie en M3 het volgende model waar mercedes en audi dolgelukkig mee gaan zijn. op die manier is BMW tegen 2030 volledig uit de markt
      lets have some more member berries

Comment

Ben ik blij dat er nog mensen zijn die zich aan hun houding storen.

Comment

Ik ben altijd blij wanneer Chris H een auto maar niks vindt, dan is succes verzekerd.
          Last edited by TT-911; 14/11/2020, 18:11.

Comment

Durf je je hand in het vuur te steken dat al die modellen met die lelijke grill succes gaan hebben? Ik snap dat mensen die geilen op aandacht en willen shockeren voor een BMW met de nieuwe grill kiezen maar is het dan niet goedkoper en simpeler van gewoon naakt over straat te lopen met een dildo in je gat?

Comment

Innovatief design? Een SUV van dertien in een dozijn die zo uit China had kunnen komen, wat is er innovatief aan dat design? Zitten die daar BMW echt met hun kop in hun eigen gat?

Grappige is dat ik lees dat er al een design richting is zonder de grote nieren: https://www.autointernationaal.nl/20...uxe-de-bmw-i7/
              Zo innovatief zal het dan niet zijn...

Ik begin me meer en meer af te vragen wat nu eigenlijk nog de kernwaarden zijn van BMW.
              Sportief rijgedrag? Als ik vergelijkende reviews lees toch in ieder geval niet meer bij de gewonere (niet M) modellen. In de jaren 80-90 kocht je de goedkoopste BMW en je had niet per se de snelste wagen, maar wel een sportieve.
              Betrouwbaarheid? Genoeg verhalen die iets anders zeggen.
              Restwaarde? Durf ik ook al 10 jaar niet meer zeker van te zijn bij BMW en ik denk dat iedere nieuwe ICE serieus aan restwaarde gaat inleveren vanaf nu.
              Innovatief? Lijkt me ook niet meer, na de i3 EV veel te lang genegeerd. Tenzij we design 'innovatief' gaan noemen.
              Design? Is na ongeveer 2005 serieus achteruit beginnen gaan (slechts mijn mening). Hofmeister knik moet er aan geloven in de nieuwe 4 en deze iX. Verandering mag he, maar dan wel om te verbeteren, niet om te veranderen.

Ik ben auto fan, heb sinds ik zelfstandige ben nu een mooi bedrag dat ik kan besteden aan een auto en ik ben de afgelopen jaren nog geen enkele keer een BMW showroom binnen gewandeld. Zelfs niet om eens even vrijblijvend te kijken. Zegt toch wel iets denk ik.
              Enige wat me nog zou kunnen binnen lokken is een BMW van minstens 10 jaar oud, want toen trokken ze nog op iets. Ik weet dat ik nu aan het vloeken ben op dit forum...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                Durf je je hand in het vuur te steken dat al die modellen met die lelijke grill succes gaan hebben? Ik snap dat mensen die geilen op aandacht en willen shockeren voor een BMW met de nieuwe grill kiezen maar is het dan niet goedkoper en simpeler van gewoon naakt over straat te lopen met een dildo in je gat?
                Ik denk dat je dat ook veel geld zou kosten. Als je in Begië voor goedkoop wil gaan, ben je beter af door de politie gewoon een paar meppen te verkopen zo blijkt...

Maar dat gezegd zijnde terug on topic:
                meestal is het jammer dat productie versies vaak heel hard afwijken van hun concept model. In dit geval gaat die vlieger helaas niet op vind ik.

Comment

BMW iX (2021): Groß, schwer, leistungsstark und dennoch effizient?

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Het lijkt wel alsof ze bij BMW eens willen uittesten hoe veel hun fans zullen pikken.
                    Want dit is China-look all the way.

Misschien moeten ze wat designers bij Dacia wegkopen
                    Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Kan me niet inbeelden dat een Chinees veel meer zal doen dan lachen of kotsen bij het zien van dat ding

Comment

Ik lees al die reacties en denk dan bij mezelf. "Natuurlijk is ie lelijk, 't is een SUV". Voor mij is deze niet lelijker dan al die andere SUV's, ik moet ze geen van allen
                        BMW 420dA : >>>

Comment

BMW iX preview all-new BMW EV SUV at BMW X5 size

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Mooi zo, nu het nog menen en dat spel terug naar de tekentafel sturen.

Comment

Comment

Buiten die lelijke grille en de logo's zie je daar toch helemaal geen BMW in?
                                Had even goed een Citroën of eender welke Chinese fabrikant kunnen zijn.

Comment

Die zwarte stukken in de voor- en achterbumper zijn walgelijk.
                                  freude am fahren

Comment

waarschijnlijk state of the art technologie maar waar is de BMW elegantie toch gebleven.
                                    Waarom een SUV? Waarom zo veel lelijke schermen? Waarom die Amerikaanse middenconsole?
                                    BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Waarom zijn de bananen krom?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                        Waarom zijn de bananen krom?
                                        Ik ga u uit uw onwetendheid verlossen!
                                        Het antwoord kan je HIER vinden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

Ik ga u uit uw onwetendheid verlossen!
                                          Het antwoord kan je HIER vinden.
                                          Hahaha, nu weet Tony ook ineens het antwoord

Tony Corsari - Waarom zijn de bananen krom?

Sorry

Comment

Working...
                                          X