Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW iX
Collapse
X
-
Voila, in een zeer donkere kleur valt dat uiterlijk best nog mee. Maar die knik net achter het achterste portier blijft toch vreemd.
Morgen eens een offerte aanvragen, want vanaf morgen zijn er saloncondities.
Ben benieuwd of er op de iX xDrive50 bepaalde acties gaan komen die te combineren vallen met de fleetkorting.
iX xDrive 50 in saphirschwarz:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk BerichtenLol... OK dan. De iX xDrive50 is dus geen optie hier
Comment
-
Gisteren bij DaVo in Tongeren gestopt om naar de iX te kijken.
Ze hebben er eentje in het wit rondrijden, eentje in sophistagrau in de toonzaal staan en nog een zwarte en een aventurinrot exemplaar.
Hoewel mijn vrouw op foto voor de laatste zou gaan viel die kleur in het echt toch tegen.
Misschien mooi op een zeer zonnige dag, maar bij grijs weer een zeer flauwe kleur.
Zwart lijkt de enige kleur waarin hij mooi is, toch voor ons, zeker bij de bronzen lijn.
Aangepaste offerte is aangevraagd. Dan rest enkel nog de keuze uit de 3 velgen:
Comment
-
Afschuwelijk, sorry. Dit is geen bmw meer, meer een SUV of people carrier.. natuurlijk is dit spul 100% fiscaal aftrekbaar, enige voordeel. Zo’n spel weeg zo maar eventjes 2500-2600kgLast edited by order66; 30/12/2021, 15:14.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk BerichtenMensen die geld teveel hebben om aan zo een lelijk ding te spenderen mogen ook altijd wat geld aan mij geven zodat ik mijn gedroomde sls black series kan aanschaffen
Dan blijft de keuze tussen de E-tron, EQC en iX en dan blijkt de iX best veel te bieden, zelfs als xDrive 40.
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenAfschuwelijk, sorry. Dit is geen bmw meer, meer een SUV of people carrier.. natuurlijk is dit spul 100% fiscaal aftrekbaar, enige voordeel. Zo’n spel weeg zo maar eventjes 2500-2600kgLast edited by severijns; 30/12/2021, 16:21.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten
Tja, verloningswagen. Het bedrag laten uitbetalen is fiscaal gezien helemaal niet interessant. En met dit leasebudget een verbrandingsmotor kiezen is financieel gezien eveneens niet de beste zet. Een VAA van 700 en meer, liever niet.
't is inderdaad alles behalve een BMW. Maar het grote voordeel is dan ook dat het alles behalve een BMW is ;-)
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Waar blinkt de ix dan zo in uit tegenover de Audi of vb de mach e? Ik snap de keuze voor electrisch bij leasing. Das de reden waarom ik een tijd terug een nieuwe lease heb afgeslaan en gekozen voor meer geld omdat wij enkel nog kunnen kiezen tussen een electrische VW, Audi en Tesla. Al zit er wel 1 tussen met een polestar 2 maar dat kwam budget blijkbaar +- gelijk aan de Tesla 3.
lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk BerichtenWaar blinkt de ix dan zo in uit tegenover de Audi of vb de mach e? Ik snap de keuze voor electrisch bij leasing. Das de reden waarom ik een tijd terug een nieuwe lease heb afgeslaan en gekozen voor meer geld omdat wij enkel nog kunnen kiezen tussen een electrische VW, Audi en Tesla. Al zit er wel 1 tussen met een polestar 2 maar dat kwam budget blijkbaar +- gelijk aan de Tesla 3.
Wel ingezeten want was een grote kanshebber moest mijn vrouw in Nederland blijven werken zijn. We vinden de cabine van de iX gezelliger aanvoelen dan die van de Mach e.
Geventileerde massagezetels zijn niet mogelijk op de Mach e en de navigatiesoftware leek minder uitgebreid t.o.v. de Live cockpit navi Pro
De oppervlakteverwarming en soft close deuren kunnen ook niet bij Ford.
Maar zowel ford als tesla staan niet in de keuzelijst van securitas. Dus sowieso geen optie.
Qua E-tron? sowieso de zetels. Even traag als de iX (de EQC is beduidend sneller dan de twee), maar absoluut niet gezellig binnenin (wat belangrijk is voor mijn vrouw).
EQC? beduidend kleiner en qua opties toch ook beperkterLast edited by severijns; 30/12/2021, 20:49.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenvind het nog wel ergens jammer van het banale zwart ik zou resoluut voor dat kermit-groen van bmw gaan (al zal dat wrs niet mogen de lease ) om de groenen te steunen, met de meest aerodynamische velgen
Maar alles in 1 kleur is blijkbaar geen optie, de zwarte plastic aan de onderkant is verplicht. De verhoudingen lijken hierdoor in andere kleuren helemaal ruk....
Comment
Comment