Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tesla Model S - Facelift (2021)
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenik kom ze bijna niet meer tegen. de 3 wel en zeker de Y
Comment
-
Comment
-
zeker
zuiver kwa efficientie denk ik niet dat de eqe 300 veel moet onderdoen...maar das 245pk, de meer vergelijkbare 4wd amg komt niet in de buurt
beetje jammer, maar 't is wat het is in het leven, ware het droog geweest was het mss nog 1.5 tot 2 kwh minder, scheelt toch veel
Comment
-
mss ergens jammer, maar musk's strategie durf en wil ik niet in vraag te stellen - kijk naar de X-heisa...1 dag op het dak en uiteindelijk toch een boete van $4000 vs de ruchtbaarheid overal - dat hij itt met de 3/y dit segment niet gaat braderen...het blijft een top-auto, maar tegen redelijk hoge prijs, chinese te duchten concurrenten gaan toch een 40k onder de prijs
hoofddoel nu is massaproduktie en dat lukt...en met de 2 wrs nog eens een veelvoud?
Comment
-
das waar...maar toch denk ik dat ze bij tesla vooral van een duur imago af willen en een volkswagen willen zijn, terwijl een mac veel geld kost voor wat je krijgt is dat bij de tesla volumemodellen omgedraaid, je krijgt meer voor een lagere prijs dan de concurrentie
of zie ik dat mis?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenErgens volg ik je wel, maar sowieso blijft een Tesla ook een duur hebbeding...
Comment
Comment