Mededeling
Collapse
No announcement yet.
DS 4 / DS 4 Cross (2021)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
En langzaam maar zeker komen ze allemaal met een grote smoel
- Likes 1
Comment
-
pffff, toch wel2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
De achterruitwisser hadden ze in de spoiler moeten verwerken .Fiat Bravo 2008 - Lancia Delta 2010 - Fiat 500 2011 - Alfa Guilietta 2012 - VW Golf 2014 - Nissan Qashqai 2015 - Infiniti Q30 Sport 2016 - Nissan Leaf 2018 - Fiat 500e 2021
Tweede wagens Renault Twizy 2013 - Mia electric 2012 - Smart Electric drive 2013
Comment
-
"Smoelt" naar een Lexus...maar mooier/discreter.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten"Smoelt" naar een Lexus...maar mooier/discreter.
benieuwd naar de grootte van de koffer2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenIk had misschien één of twee plooitjes minder in het koetswerk gestoken, maar blijft ene knap design!
Comment
-
Op film ziet hij er zelfs nog cooler uit dan op foto.
Wel behoorlijk laag tov de GLA zo te zien.
Binnenruimte maar krapjes achterin.
Mooie kleurverwijzing naar de SM ook.Last edited by Bud Wijzer; 10/02/2021, 13:59.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhoop voor cit niet op het alfa guilia effect, iedereen vind het mooi, maar koopt toch wat andersLast edited by Tomski; 11/02/2021, 08:18.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
er is die eigenwijze en comfortabele c4 electrisch, die het kwa reikwijdte kompleet moet afleggen tegen de zelfde geprijsde kia's, dat gaat ook een doodgeboren kind zijn, helaas
want rijkweidte is op dit moment hetgeen kopers overhaalt, ook al doe je met c4's rijkweidte ook wat je dagelijks moet doen voor het gros
de ds4 zit er kwa prijs toch nog een stuk boven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhoop voor cit niet op het alfa guilia effect, iedereen vind het mooi, maar koopt toch wat anders
We kunnen er blijkbaar niet aan wennen .
Nieuwe Alfa zou ook op deze basis in ontwikkeling zijn die gaan we dan toch ook niet Citroën of Ds noemen.
On topic “bloedmooie wagen” , gaat zijn weg naar ‘t publiek wel vinden denk ik.
Comment
Comment