Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi E-tron GT/RS E-tron GT (2021)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten

En voor zo'n grote auto zijn ze ook "niet" bepaald ruim, achterin is het toch heel krap, door de sterk dalende daklijn staat de achterbank toch redelijk ver naar voren.
    Heb je er achteraan al in gezeten dan?

Ik vond dat eerlijk gezegd wel reuze meevallen.
    Ben nu niet van de grootste (1,77m), maar ik zat toch ruim zat naar mijn gevoel, achter een bestuurder van 1,85m

Het doet wat kleiner aan, door het hoge zijraam, mss, maar qua beenruimte dik ok.
    Last edited by Bud Wijzer; 18/08/2021, 15:55.

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten

Heb je er achteraan al in gezeten dan?

Ik vond dat eerlijk gezegd wel reuze meevallen.
        Ben nu niet van de grootste (1,77m), maar ik zat toch ruim zat naar mijn gevoel, achter een bestuurder van 1,85m

Het doet wat kleiner aan, door het hoge zijraam, mss, maar qua beenruimte dik ok.
        Met 1.88 achter me self zitten vond ik niet ovendreven ruim, voor zo'n lange EV auto.
        Je praat dan simpel gezegd over 20 cm verschil.
        There are Pretenders among us.....
        Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

Daar kan ik me iets bij voorstellen ja, met 1,88m, maar dan moet je al naar een Superb of soortgenoten om lekker ruim te zitten, denk ik ;-)

Comment

Comment

Ik heb er eentje om te testen het ganse kerstweekend. Morgen ga ik er eens een stevige trip mee maken.
              Het is een bloedmooie auto, en ik kan nu al zeggen dat hij fenomenaal rijdt. Het is qua rijden een compleet andere auto dan mijn Tesla Model S.

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                Ik heb er eentje om te testen het ganse kerstweekend. Morgen ga ik er eens een stevige trip mee maken.
                Het is een bloedmooie auto, en ik kan nu al zeggen dat hij fenomenaal rijdt. Het is qua rijden een compleet andere auto dan mijn Tesla Model S.

Ben benieuwd naar je vergelijking.
                “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Audi RS E Tron GT is the BEST RS Car Audi makes!

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Knappe wagen idd. Enige ev die ik nog zou kopen als ik het budget had
                    lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten

BMWMB, hoe was het ?
                      2014 BMW (F31) 335 d
                      2011 Mini One D
                      2007 Kawasaki ZX6R
                      1997 Honda VFR

1984 Opel Kadett 1.2, 1985 Opel Ascona 1.6, 1988 Opel Corsa 1.5 d, 1990 Opel Kadett 2.0 GSI, 1994 Opel Astra 1.7 d, 1991 Opel Calibra 2.0 16V, 1996 BMW 318d, 2000 BMW 320d, 2004 Saab 9-3 2.2 TiD, 2003 BMW Break 320 d, 2004 Audi Avant 1.9 TDI, 2006 BMW Touring 535 d, 2010 BMW Touring 530 D
                      1996 Suzuki GSX-F 750, 1997 Honda Blackbird, 2003 Honda Fireblade, 1999 Yamaha R6, 2005 Kawasaki ZX6R

Comment

Audi maakt het interieur van de e-tron GT nu minder saai.

https://www.autoblog.nl/nieuws/audi-...r-saai-3392660

Comment

Comment

Audi RS e-Tron GT 6 Month Review: Is It Really Worth £120,000?
                            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Knappe wagen maar wat een prijs

Comment

Working...
                              X