Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi E-tron GT/RS E-tron GT (2021)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenKleuren en velgen:
Het is te hopen dat er "Audi exclusive" kleuren keuze mogelijkheid is.Last edited by The Pretender; 15/02/2021, 22:40.There are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
-
Fast chargers inderdaad, maar wanneer zijn we zo ver voor pakweg 80% van het wagenpark?
Gisteren sinds lange tijd nog eens een zakentripje naar Polen kunnen doen.
Ik had me in Duitsland verwacht aan een pak EV's, maar buiten een Taycan aan de laadpaal op een parking, een paar Tesla's, en rond Wolfburg wat ID4's nog niet veel te zien daar.
In vergelijking met NL bv een pàk minder
Comment
-
Ik vraag mijn werkelijk af hoe ze het auto bestand de komende 20 jaar gaan zien.
Heel leuk dat er op grote schaal geroepen wordt wanneer er gestopt wordt met productie/verkoop van ICE auto's.
Maar wat gaan ze doen met de ICE auto's die nog rond rijden de komende 20 jaar.
Als eerste is de kans ook nog aanwezig dat heel veel mensen op het laatste moment voor de ICE Ban, nog een ICE auto kopen.
Verder zie ik niet de ICE auto's die er zijn verdwijnen in de komende 20-30 jaar, of ik moet dat verkeerd zien.There are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenFast chargers inderdaad, maar wanneer zijn we zo ver voor pakweg 80% van het wagenpark?
Gisteren sinds lange tijd nog eens een zakentripje naar Polen kunnen doen.
Ik had me in Duitsland verwacht aan een pak EV's, maar buiten een Taycan aan de laadpaal op een parking, een paar Tesla's, en rond Wolfburg wat ID4's nog niet veel te zien daar.
In vergelijking met NL bv een pàk minder
Er rijden er daar wel een paar miljoen rond, dus het duurt een tijdje eer ze een groot aandeel nemen in het voertuigpark. Maar het gaat snel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk BerichtenIk vraag mijn werkelijk af hoe ze het auto bestand de komende 20 jaar gaan zien.
Heel leuk dat er op grote schaal geroepen wordt wanneer er gestopt wordt met productie/verkoop van ICE auto's.
Maar wat gaan ze doen met de ICE auto's die nog rond rijden de komende 20 jaar.
Als eerste is de kans ook nog aanwezig dat heel veel mensen op het laatste moment voor de ICE Ban, nog een ICE auto kopen.
Verder zie ik niet de ICE auto's die er zijn verdwijnen in de komende 20-30 jaar, of ik moet dat verkeerd zien.
We zien nu toch al wat voorspellingen dat vanaf 2025 een electrische auto goedkoper gaat worden dan een vergelijkbare ICE, misschien zal het niet opgaan voor de kleinste auto's, maar in de klasse van een BMW3 verwacht ik dat het wel sneller zal gaan.
En ja, wat met bestaande benzine auto's. Ik verwacht dat ze wel verder gebruikt gaan worden tot het einde van hun economisch leven, al zullen ze sneller de stad uit gehouden worden onwille van de uitstoot. En dat op zich zal mensen aanzetten om electrische auto's te kopen. Op dit ogenblik heb ik wel de indruk dat al wat geproduceerd wordt aan BEV gewoon snel verkocht wordt.
De markt vraagt eerder meer dan minder, en dat zal in de komende jaren door gaan.
Nu zie ik het misschien wat sneller gaan dan de gemiddelde autogebruiker omdat ik me niet meer kan voorstellen een ICE te kopen. Om het anders uit te drukken: ik ben om.
Comment
-
elektrische auto's gaan vrees ik niet goedkoper worden... of toch niet zoveel. Wel gaan de andere opties veel duurder worden zodat elektrisch op zich het goedkoopste wordt. Maar of het dan nog betaalbaar gaat zijn voor jan modaal...
Comment
Comment