Dat is dus ook waar ik voor vrees, dat het niet de elektrische auto's zijn die goedkoper gaan worden, maar dat de brandstofauto's duurder gaan worden.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi E-tron GT/RS E-tron GT (2021)
Collapse
X
-
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenelektrische auto's gaan vrees ik niet goedkoper worden... of toch niet zoveel. Wel gaan de andere opties veel duurder worden zodat elektrisch op zich het goedkoopste wordt. Maar of het dan nog betaalbaar gaat zijn voor jan modaal...
Kijk naar de categorie A4-3-reeks. De meeste zitten tussen de 40 en 50k. Voor die prijs heb je nu al een Tesla Mod3.
Het is vooral in de categorie onder de 20k dat het moeilijk wordt….
Comment
-
een kale golf voor 24800 euro... koopje inderdaad.
standaard id3 36.000€... koopje inderdaad.
onze 308 5 jaar geleden voor ongeveer 24k gekocht met behoorlijk stevige uitrusting. Zelfde model stond met minder uitrusting op het einde van zijn loopbaan 8k duurder. Nieuwe 308 met zelfde uitrusting en zelfde motor: 10K duurder.
De prijzen zijn heel lang stabiel gebleven, maar er is een duidelijke kentering gekomen toen duidelijk werd dat de constructeurs zich aan torenhoge boetes konden verwachten. De pil is duidelijk doorgeschoven naar de eindgebruiker.
Comment
-
Het is maar hoeveel geld, je bereid ben te betalen voor een auto, Ik ben niet bereid om meer dan ± 20K voor een auto te betalen, gebruik of nieuw.
En het kan mijn dan ook niet zo heel veel schelen waar ik in rond rij, als ik maar van A naar B kom, prioriteiten zijn gewoon veranderd wat betreft auto's.There are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenUS Specs:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk BerichtenHet is maar hoeveel geld, je bereid ben te betalen voor een auto, Ik ben niet bereid om meer dan ± 20K voor een auto te betalen, gebruik of nieuw.
En het kan mijn dan ook niet zo heel veel schelen waar ik in rond rij, als ik maar van A naar B kom, prioriteiten zijn gewoon veranderd wat betreft auto's.
Ben zelf ook wat schuldig hoor... 100k aan een auto uitgeven... no fucking way, maar het zal wel iets meer dan 20k worden.
Comment
-
Deze morgen een testrit gedaan met de quattro. Ik was best onder de indruk van het rijgedrag. BMW-gewoon zijnde, vond ik hem sportief genoeg, maar ook comfortabel. Een beetje vergelijkbaar met mijn 430d GC, ook al is de stuurrespons daar veel directer. Bij het remmen merkte ik iets van het gewicht, maar niet tijdens sportief rijgedrag. Gewoon een goeie cruisemachine, zoals het hoort.
Het zou de enige wagen hier zijn. De beperkte koffer zou voor mij geen dealbreaker zijn, maar ik vernam pas deze morgen dat een trekhaak ook niet mogelijk is. Ik heb ook mijn twijfels over de tijdloosheid van het design.
Volgende testrit: i4 M50. Een tikkeltje sportiever, sowieso praktischer (5d + trekhaak), op papier 0,2 s sneller, en met dezelfde opties 25k goedkoper. Ik snap wel dat Audi de in een hoger segment probeert te positioneren, maar volgens mij gaan deze twee veel vergeleken worden.Last edited by Seth; 16/07/2021, 15:01.2004: Golf II 1.9 TDI — 2007: Ford Fiesta 1.4 TDCI — 2008: SEAT Altea 1.9 TDI — 2012: BMW 318d — 2016: BMW 430d Gran Coupé — 2021: ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Seth Bekijk BerichtenDeze morgen een testrit gedaan met de quattro. Ik was best onder de indruk van het rijgedrag. BMW-gewoon zijnde, vond ik hem sportief genoeg, maar ook comfortabel. Een beetje vergelijkbaar met mijn 430d GC, ook al is de stuurrespons daar veel directer. Bij het remmen merkte ik iets van het gewicht, maar niet tijdens sportief rijgedrag. Gewoon een goeie cruisemachine, zoals het hoort.
Het zou de enige wagen hier zijn. De beperkte koffer zou voor mij geen dealbreaker zijn, maar ik vernam pas deze morgen dat een trekhaak ook niet mogelijk is. Ik heb ook mijn twijfels over de tijdloosheid van het design.
Volgende testrit: i4 M50. Een tikkeltje sportiever, sowieso praktischer (5d + trekhaak), op papier 0,2 s sneller, en met dezelfde opties 25k goedkoper. Ik snap wel dat Audi de in een hoger segment probeert te positioneren, maar volgens mij gaan deze twee veel vergeleken worden.
Met bovendien nog meer range, denk ik dan.
No brainer, lijkt me.
Comment
-
Op Autoweek een vergelijkende test met de Porsche: https://www.autoweek.nl/autotests/ar...an-dubbeltest/
Ik moet zeggen dat in deze foto pas echt opvalt dat deze meer delen dat het EV platform:
Daklijn, zijramen: exact hetzelfde.
Deuren ook grotendeels hetzelfde, enkel een paar vouwen iets anders.
Had echt gedacht dat je voor dit geld toch wel iets uniekers zou krijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk BerichtenOp Autoweek een vergelijkende test met de Porsche: https://www.autoweek.nl/autotests/ar...an-dubbeltest/
Ik moet zeggen dat in deze foto pas echt opvalt dat deze meer delen dat het EV platform:
Daklijn, zijramen: exact hetzelfde.
Deuren ook grotendeels hetzelfde, enkel een paar vouwen iets anders.
Had echt gedacht dat je voor dit geld toch wel iets uniekers zou krijgen.There are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
Comment