Vorige Belgische C-klasse berline kwam van Zuid-Afrika. Als dat met met de huidige weer zo is hebben die misschien een kortere levertijd dan Duitsland.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C-Klasse (2021)
Collapse
X
-
Ik kwam net dit tegen op Facebook in reacties op een C commercial:
Mercedes-Benz Belgium Waar de benzine plug-in hybrid van de Break dit jaar nog zijn opwachting zal maken, zal de diesel plugin hybrid naar verwachting eind 2022 ten tonele komen, Gregory.
Wel redelijke bummer, of 't zou moeten zijn dat we in leasing ook benzine hybride kunnen kiezen.
Comment
-
mercedes-benz Belgie heeft ook geen uniform standpunt. hangt er vanaf wie je bv in de live chat krijgt. De ene zegt dit, de andere zegt dat. Heb de indruk dat ze het allemaal niet goed weten. Mijn dealer weet ook van niets. Hij zei me dat dat net met de benzine/diesels ook zo was. Weinig of geen info en dan plots ineens is hij er toch..
Dus ik hoop dat de benzine plugin er eind deze maand is, dat mijn lease contractje vernieuwd kan worden.. heb enkel ng 2 andere wagen staan als optie
a) bmw 330e M-uitvorering
b) full electric Mercedes EQC 400 4matic business solution AMG -> wagen va inde 80.000 eur inc btw maar in lease heel voordelig :-) Enkel beperkte range, helaas
Audi A6 Avant 2.0 tdie - Avonturienblauw - 2010
Comment
-
Vind hem momenteel de knapste berline.
Wel gelezen dat er weer redelijk wat harde plastic gebruikt wordt waar dat in de vorige niet zo was.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Staat in de laatste Autowereld vermeld.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Nou nou, hevige fanboys aan het werk. Ik dacht eigenlijk net hetzelfde, dat de rest (Audi, BMW) zowat een categorie lager speelden en Mercedes er met kop en schouders bovenuit stak... Totdat ik 4 jaar geleden een e220d in mijn budget kreeg. Ik vind het nog altijd een heel goede auto en zeker de comfortabelste reis auto die ik ooit gehad heb. Maar:- De eerste week groot alarm: laag oliepeil en meteen stoppen. Er is geen oliepeilstok meer.... boodschap was 'blijf maar rijden, de sensor is wss kapot'. Met een mercedes rondrijden die langs alle kanten rood pingelt maar toch blijven rijden omdat er waarschijnlijk genoeg olie in zit, dat was een eye opener
- Op de autoweg maakte ie een piepend geluid, meerdere bezoeken in de garage: Achteras, versnellingsbak en uiteindelijk een lager vervangen.
- Ik vind het interieur echt heel mooi ontworpen, maar in de tweede week was de middenconsole al volledig bekrast zonder daar veel moeite voor gedaan te hebben. Sommige andere details zijn ook verrassend cheap.
- Na een paar maanden begon er vuil achter de twee schermen te komen. Die moesten ook vervangen worden
- Op slechte wegen kraakt het dashboard behoorlijk, dat heb ik opgegeven en klaag er niet meer over
- Als ik traag rij (<50) piept en kraakt er iets in het onderstel alsof ik met een oldtimer rij. Hier ook al meerdere malen over gezaagd, maar ik laat het maar, ze vinden toch niks.
- Het beste van al: als je het contact uitzet, blijft de ruitenwisser gewoon staan waar ie was. De laatste auto die dat deed was de 2PK van mijn moeder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door greuntesop Bekijk BerichtenNou nou, hevige fanboys aan het werk.
Al die premium merken zijn een pot nat waar weinig verschil op zit, behalve goede marketing en imago.
Marketing en imago wel maar service en kennis, ho maarZeker voor particulieren
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
tis maar wat in je hoofd zit he... ik koop mercedes omdat ik stiekem toch wat merkgebonden ben, de modellen die ik koop mooi en goed vind en nog geen enkel groot issue gehad heb met 1 van die wagens En ze in mijn budget passen.
tegenwoordig kan je niet meer zeggen dat een gemiddeld model van merk X zoveel beter is dan die van merk Y tenzij je een pakweg E63S zou gaan vergelijken met pakweg een 2 liter TDI VW passat.lets have some more member berries
Comment
-
Maakt Mercedes minder goeie auto's dan vroeger of maakt de concurrentie betere auto's dan vroeger? Of geloven sommige van de huidige kopers minder in het merk doordat het merk breder aanbod heeft en het publiek groter is?
Mij maakt het allemaal niet uit, er staan nog een paar benzen op mijn lijstje van "wil ik eens gehad hebben" en ik zal dan wel merken of het allemaal zo geweldig is'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Kwaliteit is niet meer zoals 30 jaar geleden en de andere merken komen ook geen 15 jaar meer achter op vlak van technologie. Iemand met een c180 betaald zoveel omdat hij voor een stuk ook de tech van een c63 moet betalen denk iklets have some more member berries
Comment
-
was een reactie op dat duel erboven
dat een benz intrinsiek met een tamme motor een erg rustgevende auto is die beter rijdt (je stapt relaxter uit als erin, en das de kunst die ik zoek en belangrijk vind) als een snellere, beter uitgeruste concurrent
en das waar benz mi om draait
Comment
Comment