Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-Klasse (2021)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• greuntesop : dat hangt af van welke motorisatie je wil/kiest en opties ( totaalprijs ) . Dus ik kan hier wel een VAA gaan neerpennen voor de C300D die ik heb uitgerekend, maar dat houdt geen steek natuurlijk. Zowieso ligt de VAA van de hybrid een pak lager ( heb al naar andere merken met hybrid gekeken ) & ook de uiteindelijke leaseprijs is lager dan een benzine/diesel.

PS ook zijn de leaseprijzen afh. van de kortingen. Wij hebben een vloot van +3000 wagens.. dus onze kortingen zijn redelijk hoog :-)
    Audi A6 Avant 2.0 tdie - Avonturienblauw - 2010

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
      Ik snap dat dus niet waarom China wel een ster op de neus krijgt en Europa niet.

Ziet er ook minder agressief uit wat mij veel beter bevalt dan al die agressieve snuiten.
      Ik vind hem met die klassieke snuit nu wel een beetje een "stiff upper lip" hebben...
      Moeten we toch eens live zien om goed te beoordelen.

Comment

• Meer Chinese L versie:

Last edited by Jocar; 22/04/2021, 16:00.
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Pfff, zo knap!
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Vandaag prijs laten maken voor een nieuwe lease (220d). Zoals gebruikelijk veel korting, maar wat wel vervelend is, is dat sommige opties verscholen zitten in packs:

HUD? Dan AMG line nemen, met het duurste pack. Anders pech.
            Verstelbare demping? Moet samen met 18 inch velgen en achteras besturing...

vervelend!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door greuntesop Bekijk Berichten
              Vandaag prijs laten maken voor een nieuwe lease (220d). Zoals gebruikelijk veel korting, maar wat wel vervelend is, is dat sommige opties verscholen zitten in packs:

HUD? Dan AMG line nemen, met het duurste pack. Anders pech.
              Verstelbare demping? Moet samen met 18 inch velgen en achteras besturing...

vervelend!
              Hahaha! Waar heb ik dat nog gehoord? Je zou gewoon voor hun prijspolitiek al een ander merk moeten kopen

Veel korting? Voor een leaserijder misschien wel.

Comment

• Met de opkomst van elektrische wagens met een fatsoenlijk rijbereik (model 3 LR) denk ik dat ze niet anders kunnen. Configureer maar eens een C220d met wat opties en ge zit wsl over de prijs van een Tesla.

Comment

Met de opkomst van elektrische wagens met een fatsoenlijk rijbereik (model 3 LR) denk ik dat ze niet anders kunnen. Configureer maar eens een C220d met wat opties en ge zit wsl over de prijs van een Tesla.
                  Nee, ik heb een C220d laten samenstellen, met echt veel opties en ik zit nog onder de netto prijs van een Tesla 3 standard range. Voor lease welteverstaan.

Nog een goeie: trekhaak nodig gewoon voor fietsen op te zetten. Ah, op de break MOET je ESP aanhangwagen ding erbij pakken, nog eens 500 euro.

Kiezen is nog nooit zo moeilijk geweest, ik probeer wat elektrische auto's in het budget te krijgen, maar met matig succes.

Comment

• holy shit de nieuwe C is duur... ik heb eens proberen zo veel mogelijk 1 op 1 te configureren zoals mijn 205 ook al is dat niet volledig mogelijk.
                    de nieuwe C, motor dus voor de 220d gekozen aangezien die amper verschilt van de vorige 250d
                    in 2018 de 205 gekocht voor nieuwprijs (dus zonder korting) +-50500 euro
                    nu 3 jaar later met de 206 zit ik al aan +-61500 euro... en das nog zonder fancy shit als die achteras sturing, burmeisterter, gekoelde zetels,...

en ja ok er zit wat leuke extra's op die mijn C niet heeft zoals het onderstel die zich ook aanpast naar gelang je rij modus (in de 205 was dat enkel voor de C63 of de luchtvering) maar om 11 000 euro te verklaren... 61k voor een 200pk 4 cilinder diesel in het compact segment 0_0
                    lets have some more member berries

Comment

• Ik zat toch niet zo heel veel duurder dan de mijne, ook redelijk parallel qua opties.
                      En ik had die meesturende achterwielen wel bij gespecced.

De mijne zat catalogusprijs toch ook boven de 63k, ook een 4cyl diesel, met ‘slechts’ 163 pk.
                      Gelukkig heb ik een flinke discount gekregen wegens demowagen.
                      Last edited by A160; 23/04/2021, 14:36.
                      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                        en ja ok er zit wat leuke extra's op die mijn C niet heeft zoals het onderstel die zich ook aanpast naar gelang je rij modus (in de 205 was dat enkel voor de C63 of de luchtvering) maar om 11 000 euro te verklaren... 61k voor een 200pk 4 cilinder diesel in het compact segment 0_0
                        Wat hebt ge er dan allemaal ingestoken? Ik heb me ook redelijk laten gaan (dacht ik) en ik kom op 59k uit. Wat me wel opvalt is de CO2 uitstoot is niet erm 'optimaal'.

Comment

• Met dank aan de nieuwe wltp norm.

Comment

Met dank aan de nieuwe wltp norm.
                            Een BMW 520d slaagt er toch in om een hele 10 eronder te blijven...

Comment

Wat hebt ge er dan allemaal ingestoken? Ik heb me ook redelijk laten gaan (dacht ik) en ik kom op 59k uit. Wat me wel opvalt is de CO2 uitstoot is niet erm 'optimaal'.
                              Ik heb de auto proberen uit te rusten zoals de mijne maar die packs zijn uitgebreider dus er kwamen automatisch wel wat zaken bij ik niet heb/wil zoals dat panoramisch dak & heads up display

De hoofdzaak was amg pack, multi media pack zonder burmeister, 360 graden camera, zetelverwarming en de safety options

Comment

Een BMW 520d slaagt er toch in om een hele 10 eronder te blijven...
                                Sjoemelsoftware.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten

Ik heb de auto proberen uit te rusten zoals de mijne maar die packs zijn uitgebreider dus er kwamen automatisch wel wat zaken bij ik niet heb/wil zoals dat panoramisch dak & heads up display

De hoofdzaak was amg pack, multi media pack zonder burmeister, 360 graden camera, zetelverwarming en de safety options
                                  Ah, en ik moet van dat AMG pack niet weten, maar wil net wél HUD :-) Dat was eens de kracht van die Duitse merken, dat ge zowat zelf kunt samenstellen. Nu moet ge voor een onnozel projectorke alle opties aanvinken :-)

Comment

• De HUD op mijn huidige zou ik best kunnen missen.
                                    Pano-dak en Burmester, daarentegen...

Maar de HUD van de 206 is met de augmented reality van de S, zeker? Als tech-freak lijkt me dat wel iets cools.

Comment

• Ah nee, zie daarom dat we moeten kunnen kiezen. Zo’n dak heb ik altijd het onnozelste gevonden dat er is. :-)

Ma ik moet gvd mijn snelheid/cruisecontrol en navigatie op de straat zien staan ☝️

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

• pano dak heb ik slechte ervaring mee. dat van de bmw lekte en kraakte da het geen naam had... ook een een steen op gehad op de snelweg
                                        burmester sound system in de 205 ga ik niet zo ver in gaan als het teleurstellend noemen maar de meerwaarde tegenover het normale systeem die je bij de comand krijgt is bedroevend.
                                        enige die ik graag nog had gehad op mijn 205 zijn massage zetels

Comment

• Ik vond de Burmester toch een serieuze upgrade tegenover hetgeen in mijn 200 zat.
                                          Maar zit er dan nog een verschil tussen de gewone audio, met de Garmin (die ik in de vorige had), en de audio met de Comand?

Van dat pano-dak: het zat er op, en ik dacht : ‘nice to have, maar ik ga dat nooit van zijn leven gebruiken.’ Niet dus, van zodra het weer het een beetje toelaat, gaat dat spel open. Enkel bij regenweer of als de roofbars er op staan, is dat toe. En op de snelweg gaat het in kipstand.
                                          Ik verlies er wel een paar cm hoofdruimte mee, en die cm’s had ik eigenlijk wel kunnen

Comment

Working...
                                          X