Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-Klasse (2021)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nieuwe hybrid benzine zal max 100km
    zijn en in praktijk een 75-80 km en dat is best ok
    Audi A6 Avant 2.0 tdie - Avonturienblauw - 2010

Comment

• die accu van de plug-in is met 25kwh groter dan mijn, kleine full ev

Comment

• Dus ik had eens gevraagd:

De verkoopvrijgave van de C-berline plug-in staat gepland voor 20 juli 2021, de break tegen het einde van het jaar.

Wie heeft er gelijk? :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

• ja wie zalt zeggen. Ik geloof mijn verkopen en jij de jouwe. Zowieso komen er net voor de zomer motorisaties bij volgens een andere verkoper? Of ze weten het allemaal zelf niet meer :-)

Ik heb de mijne nog eens gemaild . Stel iid eind juli dan zal ik er nog komen ikv mijn huidige einde lease, maar wachten wachten wachte, of naar de concurentie gaan - waar er veel opties al niet meer verkrijgbaar zijn... En diesel/benzine is NOGO hedendaags ikv leaseprijzen en VAA

Comment

• EN .. ik chat net met mercedes BE : idd andere info meer die met jouw info overeenkomt :

De informatie die ik hier voor mij heb is dat 20 juli de PHEV Limousine wordt verwacht en in oktober de Estate! Is dit de informatie die u zocht?

Dat wordt dus geen 3 ster voor mij dan, maar een Beierse.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rolelael Bekijk Berichten
              ja wie zalt zeggen. Ik geloof mijn verkopen en jij de jouwe. Zowieso komen er net voor de zomer motorisaties bij volgens een andere verkoper? Of ze weten het allemaal zelf niet meer :-)

Ik heb de mijne nog eens gemaild . Stel iid eind juli dan zal ik er nog komen ikv mijn huidige einde lease, maar wachten wachten wachte, of naar de concurentie gaan - waar er veel opties al niet meer verkrijgbaar zijn... En diesel/benzine is NOGO hedendaags ikv leaseprijzen en VAA
              Nee, Ik geloof hem niet :-). Het ben een eikel.

Je hebt gelijk. De C220d valt helemaal uit de boot. Mijn keuze is vernauwd tot een 5 reeks diesel en een ID.4. Het VAA over de looptijd is toch paar duizend euro verschil.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

• Serieus de Estate pas eind dit jaar? Das jammer - mag ook deze zomer bestellen en het zou mijn eerste lease wagen zijn. Ik probeer me in te lezen in de VAA van PHEVs, maar sommige zaken is me niet duidelijk. Is het zo dat als je dit jaar de C Hybrid bestelt, dat je de gedurende de looptijd van de lease 4 of 5 jaar, dezelfde VAA betaalt, of gaat dat gradueel omhoog als we 2023 of 2026 naderen - weet iemand dit?

rolelael ga je dan bij de 330e kijken als alternatief? Is dit model nog 'safe' of kan het onder een fake hybrid vallen? Is dit ook een nieuw model of komt er iets nieuws aan?

Comment

• canakris klopt idd wat de estate betreft. Gisteren nog contact gehad met Mercedes Duitsland en daar bevestigen ze me dit idd.

Als jij een hybrid besteld dan gaat je VAA elk nieuw jaar naar beneden , net als bij een diesel/benzine ( https://www.leaseplan.com/nl-be/voor...ard-2021-2022/ )

Ze gaan aan lopende contracten ook niets veranderen. Als jij nu een lease besteld over 4 jaar, dan zal in t laatste jaar dus je VAA coëfficent 0,82 zijn . Een nieuwe lease besteld na 2023 gaat andere voorwaarden hebben echter....

Ja ik ben naar de 330e aant kijken, en die is goedkoper dan de c klasse, maar minder innovatief, en zal ook anders rijden. BMW is gericht op sportiviteit, daar waar de c klasse meer "zachter" rijdt.

Maar bij de 330e vallen er stillaan opties weg wegens corona tekorten.. helaas.

Dit model is safe en zal safe blijven. Gaat niet onder de valse hybrides vallen. En neen dit is geen nieuw model is een model uit 2019.. Een nieuw model verwacht ik nog niet zo snel echter ( toch niet de eerste 2j )

Heb ook eens een c 220d AMG line - launch edition uitgerekend en met premium plus pack, night pack, en 19" RVD velgen ruimschoots binnen budget, maar die VAA is een dooddoener +400 eur / maand. Dus ik ga wachten tot midden juli... en dan een keuze maken, bmw330e of C hybrid berline....
                  Last edited by rolelael; 28/05/2021, 10:50.

Comment

• Ah kijk diene rare van mij had toch gelijk. Maar dat ga ik hem niet zeggen.

Comment

• Bedankt voor het uitvoerige antwoord rolelael , ik zit exact in hetzelfde schuitje als u met dezelfde keuzes (zoals wellicht nog een paar duizend leaserijders). Ik weet niet of ik na 20j break rijden zomaar de koffer en diens gemak zou kunnen opgeven + we moeten nog steeds een koets en aanverwanten meezeulen...

Comment

• ja ik ga toch voor een berline hoor. Heb al die plek niet meer nodig, en vind persoonlijk de c estate niet mooi. De 330e daarentegen wel ... maar die is in lease te duur :-)

Comment

ja ik ga toch voor een berline hoor. Heb al die plek niet meer nodig, en vind persoonlijk de c estate niet mooi. De 330e daarentegen wel ... maar die is in lease te duur :-)
                          Voor mij ook, ik snap het niet dat die zo hoog uitvalt.

ivm met het VAA, er zit een referentie uitstoot in die kan veranderen, nu dat zal voor PHEV niet veel uitmaken, maar als je een ICE pakt, kan het toch nog wat veranderen. Ik overweeg sterk om toch nog een laatste keer een diesel te nemen (5 reeks dan)

Comment

• Ik snap de drang naar Diesel wel, maar heb nu proef gereden met die 330e en dat beviel me enorm. T koppel dat je daar hebt en dan de range die bij de c een pak beter is... dat icm lagere VAA.. mja ..

Comment

Ik snap de drang naar Diesel wel, maar heb nu proef gereden met die 330e en dat beviel me enorm. T koppel dat je daar hebt en dan de range die bij de c een pak beter is... dat icm lagere VAA.. mja ..
                              Dat zal dan ook wel wat met het budget te maken hebben. Ik heb geen drang naar diesel, maar meer een drang naar wat luxe :-) Een 330e met mijn budget zou betekenen: geen opties. Op die 5 dus wel.

Comment

Ik snap de drang naar Diesel wel, maar heb nu proef gereden met die 330e en dat beviel me enorm. T koppel dat je daar hebt en dan de range die bij de c een pak beter is... dat icm lagere VAA.. mja ..
                                Hoeveel scheelt de VAA tussen de C en de 3 - je hebt wellicht de berekening al gedaan?

Comment

• greuntesop ; idd ik heb geen zicht op jouw budget , maar t mijne zit op 1225 Full tco .
                                  canakris : dat kan je nu niet berekenen, aangezien de c hybrid nog niet in de lease tools staat ( midden juli )

Ik kan wel zeggen dat een 330e Model M Sport , met redelijk wat opties bij mij op een VAA van 186 eur kwam ( catalogus prijs inc btw zonder kortingen 67000 eur )
                                  De 220C D zit op 412,20 eur / maand ( catalogus prijs inc btw zonder kortingen 60.113 eur )

Comment

• Bedankt, dan zal die C Hybrid toch ook wat in de buurt liggen van die 186 voor eenzelfde catalogusprijs. Ik probeer gewoon uw statement te begrijpen dat de 330e in lease te duur zal zijn, of is het net over de marge tot waar je kan/mag gaan dat je wil bedoelen?

Comment

greuntesop ; idd ik heb geen zicht op jouw budget , maar t mijne zit op 1225 Full tco .
                                      Dat is mooi, zo ver zijn ze bij ons nog niet. wij hebben gewoon een lease budget, niet TCO, dus brandstof, CO bijdrage, aftrek etc wordt niet meegerekend. Wat het nog moeilijk maakt om naar PHEV of BEV te gaan; de voordelen die je daaruit haalt verdwijnen in de andere 'buckets' terwijl het leasebedrag vaak iets hoger ligt omdat die autos nog wat duurder zijn.

Comment

• @canakris een hybride zal zowieso goedkoper zijn in lease ( ook al is die catalogusprijs duurder dan een diesel/benzine ) . Reden : van diesel en benzine gaan ze binn 4 j moeilijk vanaf geraken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door greuntesop Bekijk Berichten

Dat is mooi, zo ver zijn ze bij ons nog niet. wij hebben gewoon een lease budget, niet TCO, dus brandstof, CO bijdrage, aftrek etc wordt niet meegerekend. Wat het nog moeilijk maakt om naar PHEV of BEV te gaan; de voordelen die je daaruit haalt verdwijnen in de andere 'buckets' terwijl het leasebedrag vaak iets hoger ligt omdat die autos nog wat duurder zijn.
                                          Maar uw persoonlijke bijdrage via vaa is toch een groot verschil?

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

'16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                          '15 Volvo XC60 D3

Comment

Working...
                                          X