Vraag me af wat het nut nog is van die lange neus als er toch geen grote motor in gaat
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C-Klasse (2021)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Heb jij op de C dan geen knopje op het stuur? Zo simpel en gemakkelijk, alles is wennen natuurlijk.
Knopjes op het stuur zijn voor het menu van de display tussen de tellers, voicecontrol, telefonie en andere multimedia. De echt belangrijke dingen,2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
Hendeltje links, onder die van de pinkers/ruitenwissers. Vind je blindelings, zonder zelfs je handen op het stuur te moeten verplaatsen
Knopjes op het stuur zijn voor het menu van de display tussen de tellers, voicecontrol, telefonie en andere multimedia. De echt belangrijke dingen,
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenZelfs al zou ik 200k met een handbak rijden blijft aan automaat lekkerder rijden
Heeft weinig met gewenning te maken
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Het gaat ook niet over mbux
Broer zus, ofwel praten ze me naar de bek,hebben zelfde opmerking dat het zo makkelijk werkte
Binnen enige tijd vindt men schermbediening ook ‘makkelijker’
Niet zo voor overstappers
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenHet is echt de simpelste handeling, de stok
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenuiteindelijk is een 2 liter 4 cylinder wel even lang als een v8 4.0, alleen een 6inlijn of een v12 zijn langerlets have some more member berries
Comment
-
En een L versie voor China natuurlijk, de gewone versie zou daar niet verkrijgbaar zijn.
Het Chinese Ministerie van Industrie en Transport heeft zijn maandelijks lijst typegoedkeuringen voor nieuwe voertuigen en onderdelen gepubliceerd. In het 315 pagina's tellende document staan niet alleen nieuwe of vernieuwde personenauto's maar ook nieuwe betonmixers, vuilniswagens, aangescherpte koplampen, vrachtwagens en ga zo maar door. AutoWeek heeft daar de nieuwe verlengde C-klasse uit weten op te duiken.
Beijing Benz, het samenwerkingsverband dat Daimler in China samen met BAIC heeft, levert in China later dit jaar deze verlengde C-klasse. De kortere variant die in Europa straks geleverd wordt, komt niet naar de Chinese markt. De nieuwe C-klasse L komt in ieder geval als C200L en C260 L naar de Chinese markt. De eerste heeft een 170 pk sterke geblazen 1.5 onder de kap, de tweede een 204 pk sterke 2.0 viercilinder turbomotor. Interessanter zijn natuurlijk de afmetingen.
Waar de nieuwe C-klasse Sedan in Europa 4,75 meter lang is en een wielbasis van 2,87 meter heeft, is de L-versie natuurlijk een stukje groter. Hij meet 4,88 meter in de lengte en is daarmee maar liefst 13 centimeter langer. De wielbasis van de Chinese C-klasse bedraagt 2,95 meter en daarmee is de afstand tussen de voor- en achteras 8 centimeter groter. De wielbasis van de nieuwe verlengde C-klasse is daarmee zelfs 1 centimeter grote dan die van de E-klasse. Gelukkig voor de Chinese consument levert Mercedes-Benz die E-klasse er ook alleen in verlengde vorm, een versie met 3,08 meter tussen de wielen. De verlengde C-klasse komt hier op de markt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk
'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIk ook, het nieuwe tunen is auto's minder tunerig te laten lijken
Je zult wel een heel andere bumper nodig hebben gok ik.
Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk
'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Mercur ik moet begin juni bestellen :-) en t jammere is dat hij pas juli/agustus te zien is in showroom. Dus moet ik hem als het ware blind bestellen en afgaan op foto's of de S-klasse waar de Mercedes verkoper me gezegd heeft dat de nieuwe C eigenlijk een kleine S klasse is ( met soortgelijk interieur ). Dus zal ik daar eerst even naar gaan kijken. Zowieso is het de bedoeling voor de hybrid te nemen ( en hopelijk nog budget over voor wat opties ). Ik heb jaren met audi gereden ( 2 x A5 achter elkaar de laatste 8 jaar ) en nu is het tijd voor wat anders. Zowieso wordt het de sedan, want de touring vind ik maar niets.Audi A6 Avant 2.0 tdie - Avonturienblauw - 2010
Comment
Comment