Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-Klasse (2021)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Vraag me af wat het nut nog is van die lange neus als er toch geen grote motor in gaat
    lets have some more member berries

Comment

uiteindelijk is een 2 liter 4 cylinder wel even lang als een v8 4.0, alleen een 6inlijn of een v12 zijn langer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Heb jij op de C dan geen knopje op het stuur? Zo simpel en gemakkelijk, alles is wennen natuurlijk.
        Hendeltje links, onder die van de pinkers/ruitenwissers. Vind je blindelings, zonder zelfs je handen op het stuur te moeten verplaatsen
        Knopjes op het stuur zijn voor het menu van de display tussen de tellers, voicecontrol, telefonie en andere multimedia. De echt belangrijke dingen,
        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten

Hendeltje links, onder die van de pinkers/ruitenwissers. Vind je blindelings, zonder zelfs je handen op het stuur te moeten verplaatsen
          Knopjes op het stuur zijn voor het menu van de display tussen de tellers, voicecontrol, telefonie en andere multimedia. De echt belangrijke dingen,
          Ach zo! In ieder geval, tegenwoordig staat de CC bediening links op het stuur en dat is net zo gemakkelijk als dat hendeltje van vroeger. Ik ben iig overtuigd van het blind vingerwerk

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Zelfs al zou ik 200k met een handbak rijden blijft aan automaat lekkerder rijden

Heeft weinig met gewenning te maken

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              Zelfs al zou ik 200k met een handbak rijden blijft aan automaat lekkerder rijden

Heeft weinig met gewenning te maken
              Het gaat niet over automaat rijden maar over de gewijzigde bediening van de cc en bepaalde nieuwe snufjes aan auto's. Hoe kun je zoiets beoordelen zonder uitgeprobeerd te hebben?

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Het gaat ook niet over mbux

Broer zus, ofwel praten ze me naar de bek,hebben zelfde opmerking dat het zo makkelijk werkte
                Binnen enige tijd vindt men schermbediening ook ‘makkelijker’

Niet zo voor overstappers

Comment

Het is echt de simpelste handeling, de stok

Comment

Het is echt de simpelste handeling, de stok
                    Niet voor mij als overstapper met eigen ervaring ondertussen

Comment

uiteindelijk is een 2 liter 4 cylinder wel even lang als een v8 4.0, alleen een 6inlijn of een v12 zijn langer
                      De 4. 0 v8 heeft een pak meer plaats nodig dan de 2.0 i4. Je moet ook naar de componenten rondom kijken.

Comment

2021 Mercedes-Benz C-Class vs Mercedes E-Class - Vergelijking

Comment

En een L versie voor China natuurlijk, de gewone versie zou daar niet verkrijgbaar zijn.

Het Chinese Ministerie van Industrie en Transport heeft zijn maandelijks lijst typegoedkeuringen voor nieuwe voertuigen en onderdelen gepubliceerd. In het 315 pagina's tellende document staan niet alleen nieuwe of vernieuwde personenauto's maar ook nieuwe betonmixers, vuilniswagens, aangescherpte koplampen, vrachtwagens en ga zo maar door. AutoWeek heeft daar de nieuwe verlengde C-klasse uit weten op te duiken.
                          Beijing Benz, het samenwerkingsverband dat Daimler in China samen met BAIC heeft, levert in China later dit jaar deze verlengde C-klasse. De kortere variant die in Europa straks geleverd wordt, komt niet naar de Chinese markt. De nieuwe C-klasse L komt in ieder geval als C200L en C260 L naar de Chinese markt. De eerste heeft een 170 pk sterke geblazen 1.5 onder de kap, de tweede een 204 pk sterke 2.0 viercilinder turbomotor. Interessanter zijn natuurlijk de afmetingen.

Waar de nieuwe C-klasse Sedan in Europa 4,75 meter lang is en een wielbasis van 2,87 meter heeft, is de L-versie natuurlijk een stukje groter. Hij meet 4,88 meter in de lengte en is daarmee maar liefst 13 centimeter langer. De wielbasis van de Chinese C-klasse bedraagt 2,95 meter en daarmee is de afstand tussen de voor- en achteras 8 centimeter groter. De wielbasis van de nieuwe verlengde C-klasse is daarmee zelfs 1 centimeter grote dan die van de E-klasse. Gelukkig voor de Chinese consument levert Mercedes-Benz die E-klasse er ook alleen in verlengde vorm, een versie met 3,08 meter tussen de wielen. De verlengde C-klasse komt hier op de markt.

Comment

Grille + ster bij de Chinezen bestellen dus

Comment

Ik heb nog nooit iets aangepast aan een auto maar dat zou ik overwegen!

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

'16 Peugeot 308 SW blueHDI
                              '15 Volvo XC60 D3

Comment

Ik ook, het nieuwe tunen is auto's minder tunerig te laten lijken
                                Je zult wel een heel andere bumper nodig hebben gok ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                  Ik ook, het nieuwe tunen is auto's minder tunerig te laten lijken
                                  Je zult wel een heel andere bumper nodig hebben gok ik.
                                  Ja dat middelpunt moet lager dan de onderste hoeken, dat gaat wat ver vrees ik ...

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

'16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

Mercur ik moet begin juni bestellen :-) en t jammere is dat hij pas juli/agustus te zien is in showroom. Dus moet ik hem als het ware blind bestellen en afgaan op foto's of de S-klasse waar de Mercedes verkoper me gezegd heeft dat de nieuwe C eigenlijk een kleine S klasse is ( met soortgelijk interieur ). Dus zal ik daar eerst even naar gaan kijken. Zowieso is het de bedoeling voor de hybrid te nemen ( en hopelijk nog budget over voor wat opties ). Ik heb jaren met audi gereden ( 2 x A5 achter elkaar de laatste 8 jaar ) en nu is het tijd voor wat anders. Zowieso wordt het de sedan, want de touring vind ik maar niets.
                                    Audi A6 Avant 2.0 tdie - Avonturienblauw - 2010

Comment

Ik zou voor de cla gaan. Prachtige auto imo. Enige nadeel is front wheel based maar als je van Audi komt is dat hetzelfde. Zo een cla250 4matic of cla35

Comment

Cla of C is een groot verschil qua rijgevoel hoor.
                                        En ook qua binnenruimte scheelt het een slok op de borrel.
                                        Ok een A4 is ook niet de ruimste, maar toch nog ruimer dan een CLA.

Niets boven RWD, en in combinatie met het altijd heel evenwichtige chassis van een C klasse. Top.

Comment

Tussen de nieuwe cla en mijn 205 merk ik toch niet dat de cla kleiner is

Comment

Working...
                                          X