Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C-Klasse (2021)
Collapse
X
-
Over smaken kan je blijven argumenteren... Algemeen vind ik de 206 zowel binnen als buiten net iets mooier dan de 205 maar functioneel is dit toch 2 stappen terug en voor een "drivers car" is functionaliteit toch prio? 10 jaar geleden mocht je in gelijk welke auto stappen... De Mercedes modellen hadden altijd de knoppen op meest geschikte plaats staan. Toch een zonde dat ze die focus op functionele ergonomie zijn vergetenlets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenIk ben vooral benieuwd of er naast dat blauw nog iets van kleur in het aanbod gaat zitten want dat is mij te flets.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenGeen ster op de motorkap, geen C voor mij.lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Nog niks te vinden op de Duitse configurator. Enkel deze foto van een proto gevonden in een andere kleur.
Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk
'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk BerichtenTussen de nieuwe cla en mijn 205 merk ik toch niet dat de cla kleiner is2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
Elke merc heeft een ster op de motorkap hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenDat zou ik wel durven nemen.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenDe Duitse configurator werkt al. 2 tinten blauw en grijs is het kleurenpalet
Straf! Gisterenavond was er van die configurator nog niks te bespeuren.
Hier zou ik kunnen mee leven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenEn er zitten nog een paar bugs in de configurator. Hopelijk niet in de auto.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
En vergeet dat Designo Hiazinthrot Metallic niet.
Straf! Gisterenavond was er van die configurator nog niks te bespeuren.
Hier zou ik kunnen mee leven
'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenDaar teken ik direct voor, maar ik bekijk dit als leasewagen en dan begin ik niet met designo kleurtjes jammer genoegEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment