Bij de meeste leasingmaatschappijen zijn flashy kleuren een no-go.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C-Klasse (2021)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Hoezo? Mag dat niet van de leasemaatschappij? Dat is toch prachtig en kost 'slechts'400€ meer dan een normale metallic kleur.
Sowieso leg ik in principe nooit op bij een leasewagen, aangezien wij elke optie moeten bijbetalen ga ik er niet voor. Steek liever centen in mijn privé wagen.
Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk
'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
- Likes 1
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenNog wat Duitse configurator pics:
Met kleiner scherm en echte knoppen:
Ik heb een beetje ingezoomd op de foto maar het is nog niet echt scherp.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Comment
-
Voor mij met de echte knoppen graag. Zoveel leuker om de verwarming en klimatisatie te bedienen.
Het ziet er ook nog mooi uit.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenWaarom zijn een hoop opties niet los te krijgen ipv altijd gekoppeld te worden met dat premiumpakket. Grrr.
Alle opties moeten gehomogoleerd worden, en van elk moet de impact op de uitstoot worden bepaald2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
WLTP.
Alle opties moeten gehomogoleerd worden, en van elk moet de impact op de uitstoot worden bepaald
Feit is ook dat ze sneller en makkelijker kunnen in serie werken als het allemaal packs zijn... nuja voor mij maakt het weinig uit ik koop toch altijd maar 1 wagen van hetzelfde merk in m'n leven
Comment
-
In Duitsland zijn toch veel opties individueel te krijgen. Ze doen dat hier bij MB al jaren steeds meer en al lang voor iemand van WLTP gehoord had. Altijd meegenomen om het nu daar op te stoten
Waarom is dat dan niet bij de meeste andere merken? Op de 'premijoems' na natuurlijk
Ik heb hier in België over het waarom een gans ander ideeEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenIn Duitsland zijn toch veel opties individueel te krijgen. Ze doen dat hier bij MB al jaren steeds meer en al lang voor iemand van WLTP gehoord had. Altijd meegenomen om het nu daar op te stoten
Waarom is dat dan niet bij de meeste andere merken? Op de 'premijoems' na natuurlijk
Ik heb hier in België over het waarom een gans ander idee
Dat zie je nu overal meer en meer terugkomen.
Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk
'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenEuh, Japanners hebben het nooit anders gedaan. Hoort bij hun productieproces.
Dat zie je nu overal meer en meer terugkomen.
Ik zie niet in waarom ik een pakket van 5 opties moet nemen waarvan ik er maar 2 nodig heb.
In Duitsland en zelfs in Polen is er bij MB nog ruimte voor aparte opties.
Comment
-
-
Heb eens de configurator bekeken/uitgeprobeerd, en is al duidelijk dat ik voor mijn nieuwe C met wat minder tevreden zal moeten zijn. Heb nu mijn 3de C, en eigenlijk ging ik elke auto een stap vooruit qua opties, o.a. ook wel door stijgend budget. Dat laatste gaat er nu wel niet in zitten denk ik, en ik zie dat als ik ongeveer dezelfde auto nu configureer, ik al aan 3000 euro meer zit qua catalogusprijs. En dat is dan nog zonder een aantal opties die nu nog alleen te krijgen zijn in Premium Pakket.
Was ook wel een beetje te verwachten gezien het van een 120kW manueel, ineens naar een 147 kW automaat gaat. Blijkbaar is de 120kW diesel nog niet te bestellen ? Nu ja, sowieso nog even afwachten tot ik de bestel-uitnodiging krijg, want er zijn wellicht wel een hele hoop parameters die budget/opties bepalen waar je onmogelijk op voorhand rekening mee kunt houden.
Ik zie ook wel al enkele echt stomme dingen. Zo zit de middenconsole niet meer inbegrepen in de keuze van je hout-trim (zag je hierboven ook al op de foto's). Dus je zit nog altijd met die ellendige piano-lak, tenzij je dan voor metaal-afwerking kiest, wat nog eens een aparte meerprijs is. En dan inderdaad die verplichte pakketten zoals hierboven al sprake. Ik probeer bvb nu uit te vissen wat je juist allemaal moet nemen om simpelweg HUD te hebben, en evident is dat niet. Bvb in Luxury Line zie ik zelfs helemaal geen HUD als optie... Is toch altijd hetzelfde liedje met die configuratie-combinaties :p.
En wat heeft die Business Line mottige velgen zeg :p.
EDIT: blijkbaar is die Launch Edition ook niets anders dan extra korting. Beetje verwarrend dat de configurator dan zowel Launch als gewone edition toont.Last edited by Mercur; 06/04/2021, 12:54.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Een Japanner of Koreaan zijn dan ook meestal top uitgerust en hebben bijna geen opties meer nodig.
Ik zie niet in waarom ik een pakket van 5 opties moet nemen waarvan ik er maar 2 nodig heb.
In Duitsland en zelfs in Polen is er bij MB nog ruimte voor aparte opties.2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
Comment