Oorspronkelijk geplaatst door Mercur
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C-Klasse (2021)
Collapse
X
-
2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
Klopt niet van die Jappen/Koreanen: daar is het soms zo erg, dat als je parkeersensoren wil, je een uitrustingsniveau moet stijgen.
Ik zal er toch nog eens een boek moeten over schrijvenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
- Likes 1
Comment
-
Onze merken gaan het nooit kunnen halen van het oosten, ik wil de handdoek niet gelijk in de ring gooien maar dat ziet er toch niet rooskleurig uit
Het oosten pikt onze knowhow en design en we appreciëren dat
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk BerichtenWa een fucker... In de titel spreken over de amg en int filmpje ist gewoon een c300e
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Als het over een AMG pack gaat ga je in de titel toch niet over amg hybride drive spreken... Zeker wetende dat de amg modellen hybride drive zullen zijn... Das zoals spreken over een M 3 xdrive BMW en dan een video spenderen aan een 330e met m pack...lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk BerichtenAls het over een AMG pack gaat ga je in de titel toch niet over amg hybride drive spreken... Zeker wetende dat de amg modellen hybride drive zullen zijn... Das zoals spreken over een M 3 xdrive BMW en dan een video spenderen aan een 330e met m pack...
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Om zo een beauty in detail te laten zien mag je al eens cheaten, hun dealers hier doen niks anders om aan centjes te gerakenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Jocar : leuk dat productie movieke , thanks
De grijze kleur ( lijkt mat, maar is het niet volgens mij ) ; welke kleur is dit? Is dat high tech silver ?
Ben in spanning aan het wachten wanneer de berline in onze 'lease' tool komt. Want met de zeer lange levertermijnen vandaag de dag, gaat mijn huidige wagen eerder einde lease zijn, dan ik mijn nieuwe heb, helaas.
Op de Duitse site is ook al de pdf voorhanden van opties/prijzen, op de Belgische nog steeds de oude pdf. En helaas nog geen hybride te zien. Daar wacht ik zowieso op, want is fiscaal voordeliger qua lease, en ook in lease prijs per maand tov een traditionele verbrandingsmotor.Audi A6 Avant 2.0 tdie - Avonturienblauw - 2010
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rolelael Bekijk BerichtenJocar : leuk dat productie movieke , thanks
De grijze kleur ( lijkt mat, maar is het niet volgens mij ) ; welke kleur is dit? Is dat high tech silver ?
Ben in spanning aan het wachten wanneer de berline in onze 'lease' tool komt. Want met de zeer lange levertermijnen vandaag de dag, gaat mijn huidige wagen eerder einde lease zijn, dan ik mijn nieuwe heb, helaas.
Op de Duitse site is ook al de pdf voorhanden van opties/prijzen, op de Belgische nog steeds de oude pdf. En helaas nog geen hybride te zien. Daar wacht ik zowieso op, want is fiscaal voordeliger qua lease, en ook in lease prijs per maand tov een traditionele verbrandingsmotor.
Succes verder met het afwachten en het kiezen natuurlijk. Prachtig machien toch!Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rolelael Bekijk BerichtenJocar : leuk dat productie movieke , thanks
Op de Duitse site is ook al de pdf voorhanden van opties/prijzen, op de Belgische nog steeds de oude pdf. En helaas nog geen hybride te zien. Daar wacht ik zowieso op, want is fiscaal voordeliger qua lease, en ook in lease prijs per maand tov een traditionele verbrandingsmotor.lets have some more member berries
Comment
-
Hoi allen, even terugkomen op mijn 'lease' bestelling die een van de komende maanden moet gebeuren..
Hoorde in onderstaande 'movie' dat de hybride pas in september beschikbaar was . Voor mij was het niet duidelijk of beschikbaar nu, de vanaf datum voor bestellen was, of mogelijke eerste leverdatum
https://www.youtube.com/watch?v=TWH5kunVvS8 ( test drive + interior hybrid C )
Gisteren duiding gekregen .
Momenteel dus enkel de benzine/diesel te bestellen ( maar aangezien de VAA hiervoor hoog is, ga ik daar mogelijks voor passen)
Tegen juni komen de nieuwe motorisaties erbij ( op de site ) en alsook de hybrid benzine ! Deze is dus te bestellen einde mei/begin juni met idd levertermijn september/oktober ten vroegste
Audi A6 Avant 2.0 tdie - Avonturienblauw - 2010
Comment
-
er is nieuws vrij gekomen over de AMG versies. de 43/53 zou een full electric zijn wat ik heel vreemd vind want mercedes zei dat er geen full electric 206 zal zijn. de 63E zou 645pk's hebben als peak power! al is dat wel maar voor een dikke 10 seconden... de electrische motor zakt na 10 seconden van iets over 200pk naar +-90pk om niet te warm te wordenlets have some more member berries
Comment
-
De L versie voor China, zelfs verkrijgbaar met ster op de motorkap
MEER VAN VAN ALLES
MERCEDES-BENZ C-KLASSE L ONTHULD IN CHINA
De splinternieuwe Mercedes-Benz C-klasse heeft er speciaal voor de Chinese markt wat centimeters lengte bijgekregen. Dat is echter niet het enige nieuws voor de C-klasse L.
Van oudsher is de Mercedes C-klasse een model waar Mercedes-Benz in China flinke aantallen van verkoopt. Dat de gloednieuwe vijfde generatie van de C-klasse er inmiddels is, is dan ook goed nieuws voor de Chinese consument. Toch willen ze in China vaak net even wat meer en dan doelen we vooral op wagenlengte. Daar speelt Mercedes nu op in met de C-klasse L.
De wielbasis van de Mercedes-Benz C-klasse L is met z'n 2,95 m bijna 9 centimeter langer dan die van de reguliere C-klasse. In totaal is hij ruim 4,88 meter lang en dat is zelfs dik 13 centimeter meer. Uiteraard komt die extra lengte vooral tot uiting in de toegenomen beenruimte achterin. Wie plaatsneemt in de C-klasse L, zal niet alleen dankzij de grotere ruimte een luxueuzere ervaring hebben. Onder meer comfortabelere stoelen met extra zachte hoofdsteunen, verbeterde geluidsisolatie, een flinke middenarmsteun met opbergruimte, bekerhouders en usb-poorten dragen daaraan bij.
Qua uiterlijk onderscheidt de C-klasse L zich behalve door de langere achterportieren van de standaard C-klasse door een verchroomd sierelement op de C-stijl. Opvallender is echter de klassieke grille die op de bestellijst staat. Die zie je op foto 4. Op die versie staat het logo ook nog gewoon als motorkap-ornament op de neus. Smaakvol, toch?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rolelael Bekijk Berichten
Momenteel dus enkel de benzine/diesel te bestellen ( maar aangezien de VAA hiervoor hoog is, ga ik daar mogelijks voor passen)
Tegen juni komen de nieuwe motorisaties erbij ( op de site ) en alsook de hybrid benzine ! Deze is dus te bestellen einde mei/begin juni met idd levertermijn september/oktober ten vroegste
Comment
Comment