Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C-Klasse (2021)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenuiteindelijk zelfs in de stad voor mij door zijn kleine draaicirkel sowieso en overzichtelijkheid
Ah nog iets wat kapot is gegaan: daar zitten led lampjes onder in de spiegel die aangaan als de camera’s aanspringen. . Die waren plots allebei kapot :-)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Comment
-
Audi A6 Avant 2.0 tdie - Avonturienblauw - 2010
Comment
-
Ik zou er toch op wachten.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
ja dat zou ik normaal ook doen, maar er is geen 'kat' die correcte info kan geven . Niet Mercedes BE ( DE ) , de dealer. Niemand weet van toeten of :-)
en eeuwig wachten, om misschien tot de constatatie te komen dat het lease budget te kort schiet ( niet dat ik dat denk hoor, maar alles kan ) :-)Audi A6 Avant 2.0 tdie - Avonturienblauw - 2010
Comment
-
Om je even in te lezen in de nieuwe C ( artikel Juni )
This is how inspiring the comfort zone can be - The new Mercedes-Benz C-Class - Mercedes Me media
Audi A6 Avant 2.0 tdie - Avonturienblauw - 2010
Comment
-
ja ik ben ni zo voor de break. Vond de vorige mooier. Het grijze steekt er het mooiste uit hier. Wel interesse in 'glanzend opaliet wit ' . Nog geen in t echt gezien. Weet er iemand of dat een beetje parelmoer effect heeft?Audi A6 Avant 2.0 tdie - Avonturienblauw - 2010
Comment
-
Testritje gedaan! Rijdt als een klasse hoger qua ophanging (zelfs AMG-line, enkel niet 19" nemen), verfijning, interieur en isolatie. Enorm veel grip en vertrouwen, aangenaam stuurgevoel met korte draaicirkel zoals het een Benz betaamt. C180 was qua aandrijving "gene vette" met drie man aan boord; de automaat sport niet graag, reageert te traag op de flippers, de motor klonk en voelde terminaal... Met een deftige mazoutbrander is het wel een topper kan ik me voorstellen!
Comment
-
Toch vreemd dat je zegt dat de flippers traag reageren... Het is de gekende 9traps automaat en die is misschien niet Ferrari snel maar snel genoeg voor een AMG. Snap niet wat jij dan gewoon bent.
En ja een c180 zou imo zelfs niet mogen bestaan onwaardig voor deze klasse. Minimum de 300 nu de 250 niet meer bestaatLast edited by Doa; 04/08/2021, 10:42.lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
En ja een c180 zou imo zelfs niet mogen bestaan onwaardig voor deze klasse. Minimum de 300 nu de 250 niet meer bestaat
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
- Likes 1
Comment
Comment