Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-Klasse (2021)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mercedes C Class | NEW Drive C220d AMG FULL Review Interior Exterior

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      uiteindelijk zelfs in de stad voor mij door zijn kleine draaicirkel sowieso en overzichtelijkheid
      Die overzichtelijkheid moet bij mij toch vooral van de 360 camera’s komen.

Ah nog iets wat kapot is gegaan: daar zitten led lampjes onder in de spiegel die aangaan als de camera’s aanspringen. . Die waren plots allebei kapot :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

• Nieuwe motorisatie van vandaag in de prijslijsten ( helaas nog geen 300e .. )

- c200d

Ben van nature geen geduldige mens helaas, dus dat de 300e er nog niet bijzit is zeer jammer .
        Audi A6 Avant 2.0 tdie - Avonturienblauw - 2010

Comment

• KORT GETEST: Mercedes-Benz C300e: Plug-inhybride met 100 km elektrisch rijbereik (autonieuws.be)

Comment

• Ik zou er toch op wachten.
            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• ja dat zou ik normaal ook doen, maar er is geen 'kat' die correcte info kan geven . Niet Mercedes BE ( DE ) , de dealer. Niemand weet van toeten of :-)

en eeuwig wachten, om misschien tot de constatatie te komen dat het lease budget te kort schiet ( niet dat ik dat denk hoor, maar alles kan ) :-)

Comment

• zou da kunnen zijn door het tekort aan chips? kvind het nogal vreemd want met de vorige modellen wist iedereen wel redelijk goed wat wanneer en waar
                lets have some more member berries

Comment

• neen niet door chip tekort. Enkel de lte module ( hermes ) is momenteel niet leverbaar, maar wordt nageplaatst

Comment

• Der BESTE Plug-in Hybrid der Welt? Mercedes-Benz C 300e (W206)

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Om je even in te lezen in de nieuwe C ( artikel Juni )

This is how inspiring the comfort zone can be - The new Mercedes-Benz C-Class - Mercedes Me media

Comment

• Klein boekje.
                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• De break is er ook ondertussen:

Comment

• ja ik ben ni zo voor de break. Vond de vorige mooier. Het grijze steekt er het mooiste uit hier. Wel interesse in 'glanzend opaliet wit ' . Nog geen in t echt gezien. Weet er iemand of dat een beetje parelmoer effect heeft?

Comment

• dealernieuws ivm phev : De vrijgave van de wagen is inderdaad al een paar keer opgeschoven wegens de onderdelenproblematiek, we verwachten dat deze begin september beschikbaar zou zijn.

Comment

• Doe maar weer ne zwarten
                                2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• genoteerd

Comment

• Testritje gedaan! Rijdt als een klasse hoger qua ophanging (zelfs AMG-line, enkel niet 19" nemen), verfijning, interieur en isolatie. Enorm veel grip en vertrouwen, aangenaam stuurgevoel met korte draaicirkel zoals het een Benz betaamt. C180 was qua aandrijving "gene vette" met drie man aan boord; de automaat sport niet graag, reageert te traag op de flippers, de motor klonk en voelde terminaal... Met een deftige mazoutbrander is het wel een topper kan ik me voorstellen!

Comment

• 19’ amg reed prima , alleen de c180 …. Niet kopen. Zo lam als wat :/)

Comment

• Toch vreemd dat je zegt dat de flippers traag reageren... Het is de gekende 9traps automaat en die is misschien niet Ferrari snel maar snel genoeg voor een AMG. Snap niet wat jij dan gewoon bent.

En ja een c180 zou imo zelfs niet mogen bestaan onwaardig voor deze klasse. Minimum de 300 nu de 250 niet meer bestaat
                                        Last edited by Doa; 04/08/2021, 10:42.
                                        lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten

En ja een c180 zou imo zelfs niet mogen bestaan onwaardig voor deze klasse. Minimum de 300 nu de 250 niet meer bestaat
                                          Waarom niet? Niet iedereen heeft behoefte aan topprestaties. Wees gerust dat die goed gaat verkopen.

Comment

Working...
                                          X