Oorspronkelijk geplaatst door rolelael
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C-Klasse (2021)
Collapse
X
-
omdat ik ben gaan kijken naar de i4 en ik het een pracht v e wagen vind ( zowel binnen als buiten ) en ook nog eens praktisch. Niet te vergelijken uiteraard met een c-klasse, maar een pak meer ruimte zowel binnen, als koffer. De bmw 330e die ik ook opt oog had , was eigenlijk al gedateerd en alsook zijn gelimiteerd bereik in elektro modus ( tov de c300e dan ) , was...
Lease prijzen van een full electric zijn ook nog eens 'beter' dan een hybrid en uiteraard veeel beter dan een diesel/benzine. De wagen die ik nu besteld heb, kost 86000 eur netto. Vermogen dat erin zit 544 pk neem ik er graag bij . De range varieerde afhankelijk van de velg die je nam etc, alsook sportbanden. Dus ik heb de 19" M velgen wel genomen, maar met de 'eco' banden ipv pirelli's sport.
Of de range die ze beloven ( 503 km voor de m50 in mijn config klopt zullen we nog zien , maar maakt ook niet uit, het bedrijf waarvoor ik werk plaats ook nog eens een laadpaal waar de kosten van t laden terug betaald worden elke maand ) . De VAA van deze wagen viel dan ook mee 245 bruto, dus een 120 eur netto / maand.
Nevertheless is de C300e een zeer mooie wagen hoor. En ieder zijn smaak is anders.. Soms kom je iets anders tegen int leven, waarvan je zegt nou dat vind ik toch iets mooier dan.. :-)Audi A6 Avant 2.0 tdie - Avonturienblauw - 2010
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Mooie keuze! Congratzz! Hun dealers ga je zeker niet missenAudi A6 Avant 2.0 tdie - Avonturienblauw - 2010
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rolelael Bekijk Berichten
Neen het wispelturige karakter zeker niet. De een zegt dat, de ander zegt zo, en Mercedes DE dat weer, en BELUX dat. Daar had ik mijn buik echt wel van vol
Werkelijk alles heb ik zelf moeten uitzoeken. Je zou idd voor minder je buik vol hebben. Mij, en ik ken er nog wel een paar, gaan ze iig in België geen exemplaar meer verkopenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
- Likes 1
Comment
-
AVONTUURLIJK
MERCEDES-BENZ C-KLASSE ALS ALL-TERRAIN
De Mercedes-Benz parkeert op de beursvloer van de IAA van München straks zijn eerste C-klasse All-Terrain ooit. Die opgeruigde C-klasse Estate verkent nu al de digitale wegen, Daimler stelt de C-klasse All-Terrain namelijk nu al online voor!
Mercedes-Benz had van de E-klasse al een avontuurlijk uitgedoste All-Terrain-uitvoering, maar in het segment waar Volvo de V60 Cross Country en Audi de A4 Allroad voeren, bleef het stil uit Stuttgart. Tot nu, want voor het eerst is er nu ook van de C-klasse een All-Terrain.
De receptuur is bekend en dat betekent dat ook de C-klasse All-Terrain wordt opgehoogd en rondom is aangekleed met extra zwarte kunststof delen. Het aangepaste bumperwerk maakt de auto 4 millimeter langer dan de reguliere C-klasse, maar het grote verschil zit 'm natuurlijk in de bodemvrijheid. De C-klasse All-Terrain staat namelijk 4 centimeter hoger op zijn poten dan je gewend bent. Het zwarte kunststof rond de wielkastranden maakt de auto 2,1 centimeter breder. Opvallend detail: de All-Terrain heeft een grille met één grote horizontale lamel met erachter een hele reeks kleinere verticale exemplaren. Natuurlijk rust Mercedes-Benz de C-klasse Estate standaard uit met 4Matic-vierwielaandrijving. Nieuw zijn de rijmodi Offroad en Offroad+, standen waarmee de Benz naast het asfalt uit de voeten kan.
Mercedes-Benz C-klasse
De bagageruimte is natuurlijk identiek aan die van de reguliere C-klasse Estate en dat betekent dat de All-Terrain ook 490 liter opslokt. Gooi je de achterbank plat, dan kun je 1.510 liter aan spul in de ruig ogende stationwagon verstouwen. Het interieur van de C-klasse All-Terrain is overigens de versie die Mercedes-Benz ook in de Avantgarde-uitvoeringen stopt. Dat betekent dat je onder meer kunt kiezen uit drie kleurcombinaties voor de lederen bekleding en dat ook de zetels de exemplaren zijn die je in de Avantgarde-uitvoering vindt. Nieuw is Offroad Light. Als de auto op slecht begaanbaar terrein rijdt, wordt de lichtbundel verbreed om een beter beeld van de omgeving te geven.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenOp de luchthaven staat een mooi T-model (S206)lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fonzie_007 Bekijk BerichtenIemand die weet wanneer de PLUG-IN HYBRID op de markt komt?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- Likes 1
Comment
Comment