Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-Klasse (2021)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
    Klopt. Wel armzalig geluid... En de nieuwe C63 is hetzelfde. Combinatie 4 in lijn + EU regels... Een in lijn klinkt zo al kak zonder extra EU regels
    Je gaat er nog genoeg mee opvallen hoor. Troost u, binnen enkele jaren hoor je enkel nog gezoem. Beter toch om overal in de files te staan

2023 Mercedes AMG C43 Turbo 2.0 Liter Four Cylinder Exhaust Sound

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Meer geluid

NEW 2023 Mercedes AMG C43 | C Class C63 Turbo Review Exterior Interior

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Mooi is het wel. De 43 slaat ook nog ergens op. Als je de 63 bezig zag op het test circuit, hoe die banden afzien van het gewicht... Ik weet het, AMG heeft geen 6 cilinder maar ze hadden toch beter een V6 ontwikkeld voor deze generatie C63. Een blok dat in lijn staat hoort al zeker niet in een 63 model al had die 20 cilinders
        lets have some more member berries

Comment

• amg heeft toch 6 in lijns gemaakt...de 36, 32 kompressor...of ik versta u mss niet goed
          en ze smijten de nieuwe c intussen al goed naar uwe kop, heeft ff geduurd maar de leveringen lijken goed te lopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

2023 Mercedes AMG C43 Turbo 2.0 Liter Four Cylinder Exhaust Sound
            redelijk goed opgenomen alvast, mijn bureau trilt ervan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              amg heeft toch 6 in lijns gemaakt...de 36, 32 kompressor...of ik versta u mss niet goed
              en ze smijten de nieuwe c intussen al goed naar uwe kop, heeft ff geduurd maar de leveringen lijken goed te lopen
              AMG heeft op dit moment geen 6 cilinder motor hé, als je praat over de 6 cilinder van de vorige 43/53 modellen is dat een Mercedes inline6. Een in lijn geeft ook een totaal ander geluid dan een v motor

Comment

• 43 versie is wel ok,4 cilinder is een mooie hommage aan de 190EVO. 63 wordt bagger bak met kabel een veel te zware accu
                BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Mercedes-AMG C 43 im Test (2022) Der hotteste Kombi ever?! Review | Preis | T-Modell | C43 4MATIC

Comment

• 2022 Mercedes C-Class - C300 AMG Line Premium Full Review!

Comment

• 2023 AMG C43 4Matic + Aero Pack! First Look with Mr.AMG!

Comment

• Pffff, juist eens een C180 AMG-line met een paar kleine opties geconfigureerd. Niet onder de 50k € te krijgen Toch niet meer normaal zo'n prijzen voor een particulier

En dan vergeet ik nog de van de pot gerukte onderhoudsprijzen en de jaarlijkse abo's voor alles en nog wat.

Nuja, ik wil 'm toch spoedig eens gaan proefrijden, zo knap!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                          Pffff, juist eens een C180 AMG-line met een paar kleine opties geconfigureerd. Niet onder de 50k € te krijgen Toch niet meer normaal zo'n prijzen voor een particulier

En dan vergeet ik nog de van de pot gerukte onderhoudsprijzen en de jaarlijkse abo's voor alles en nog wat.

Nuja, ik wil 'm toch spoedig eens gaan proefrijden, zo knap!
                          Hij is zeer knap!
                          Voor een goei 50 k€ zijn er ook al enkele elektrische knappe verschijningen te koop.
                          Ik zou er dat uurtje langer om naar Polen te rijden voor over hebben mocht ik jou zijn (wat misschien een geluk is, voor wie laat ik in het midden )
                          Een jaartje geleden was ik overtuigd dat één of ander hybride ding mijn volgende auto zou zijn... maar na wat geconfigureer kwam ik toch tot de conclusie dat een elektrische auto niet veel duurder meer was en dat verschil wel terug te verdienen valt door lagere taksen, gebruiks-, en onderhoudskosten. Het aangenamer rijden, hoger vermogen en oorverdovende stilte is dan ook nog mooi meegenomen.

Comment

• Een c break met wat leuke opties en AMG uitgevoerd.
                            Draai steeds mijn hoofd
                            IRIDIUM
                            Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                            Helderzienden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

Hij is zeer knap!
                              Voor een goei 50 k€ zijn er ook al enkele elektrische knappe verschijningen te koop.
                              Ik zou er dat uurtje langer om naar Polen te rijden voor over hebben mocht ik jou zijn (wat misschien een geluk is, voor wie laat ik in het midden )
                              Een jaartje geleden was ik overtuigd dat één of ander hybride ding mijn volgende auto zou zijn... maar na wat geconfigureer kwam ik toch tot de conclusie dat een elektrische auto niet veel duurder meer was en dat verschil wel terug te verdienen valt door lagere taksen, gebruiks-, en onderhoudskosten. Het aangenamer rijden, hoger vermogen en oorverdovende stilte is dan ook nog mooi meegenomen.
                              Hahaha! Goeie poging DDD

Je hebt gelijk hoor maar vermits ik mijn auto voor 95% voor Polen reizen gebruik ga ik toch nog 1 beurt overslaan. En ook omdat ik zeker ben dat binnen 4 jaar de EV technologie en vooral de range nog veel verder gaat staan. Maja, tegen dan ben jij al een geoefend gebruiker en kan jij mij alles uitleggen

Laat mij eerst maar eens beginnen met 20 hybride PK, tenminste als ik zo'n C180 zou kopen. Zal nog heel wat wikken en wegen aan vooraf gaan

Ben ook nog niet zeker dat ik het ding in mijn krappe garage krijg. Het grootste wat daar ooit instond was een W124 (260E). Nu zoveel jaren later is zelfs een C-klasse groter dan een E-klasse van toen

Comment

• Zoiets ongeveer:

https://www.mercedes-benz.be/nl_BE/p...VH-R8H/summary

Comment

• Mercedes C-Klasse - Gedetailleerde test - Autogids

Comment

• Ja maar toch geen 180? Das veel te licht voor een c.
                                    de prijzen zijn idd wel serieus gestegen tegenover de 205. Echt 1 op 1 vergelijken lukt niet maar ik zit toch aan 10k meer tegenover mijn 205 als ik die ongeveer hetzelfde probeer samen te stellen :/
                                    Voor die prijs van de 206 heb je dus al een 213 e300d... Ik wacht nog af wat de nieuwe coupe zal worden en anders rij ik de 205 gewoon op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                      Ja maar toch geen 180? Das veel te licht voor een c.
                                      de prijzen zijn idd wel serieus gestegen tegenover de 205. Echt 1 op 1 vergelijken lukt niet maar ik zit toch aan 10k meer tegenover mijn 205 als ik die ongeveer hetzelfde probeer samen te stellen :/
                                      Voor die prijs van de 206 heb je dus al een 213 e300d... Ik wacht nog af wat de nieuwe coupe zal worden en anders rij ik de 205 gewoon op
                                      Maar neen, toch niet voor mij. Kijk nu naar mijn 1.3tje, zelden zo'n goeie kar gehad. Fiscaal vriendelijk, snel, zuinig enz. Misschien een C200 maar dat is dezelfde motor, ook een 1,5.
                                      Over die dikke 6 cilinders met dito cilinderinhoud ben ik al lang heen. Been there done that, dat hoeft niet meer voor mij

Die C213 krijgt spoedig een modelwissel en die raakt zeker niet in mijn krappe garage.

Nuja, ik ga iig mijn tijd nemen en wil de coupé ook nog even afwachten, geen haast. Helaas te grote fan van Das Haus (maar niet van hun B dealers)

Comment

• Onderhoud is in prijs ook serieus gestegen. Mijn laatste b onderhoud was 980 euro en daar zat de automaat nog niet bij... Die zit in het onderhoud van volgend jaar januari

Comment

• edit.

Comment

Working...
                                          X