Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C-Klasse (2021)
Collapse
X
-
Beefy 670 HP Mercedes-AMG C63 Breaks Cover at Goodwood Festival
ik ga het niet gewoon copy pasten maar het belangrijkste:
the petrol unit has been tuned up to 470 gas HP for the new C63
the M139 is now coupled at the tote with a 201 HP electric motor on the rear axle. This endows Mercedes-AMG’s new P3 drivetrain (above) with a total of 660 HPlets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
Beefy 670 HP Mercedes-AMG C63 Breaks Cover at Goodwood Festival
ik ga het niet gewoon copy pasten maar het belangrijkste:
the petrol unit has been tuned up to 470 gas HP for the new C63
the M139 is now coupled at the tote with a 201 HP electric motor on the rear axle. This endows Mercedes-AMG’s new P3 drivetrain (above) with a total of 660 HP
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
holy shit. hoeveel vragen ze tegenwoordig voor die schijven? voor de 204 was dat toen 750 en ik kocht ze via mercedes polen aan voor 250
2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Goedkoper als je wegblijft bij een officiële MB dealer is niet moeilijk héWie als particulier daar nog op onderhoud of voor een herstelling buiten garantie gaat is goed zot
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Senna4ever Bekijk BerichtenVertel eens, op welk vlak hinkt de 3 serie achterop t.o.v. een skoda met duur logo?
Comment
-
Vandaag hier in de buurt eens langs mijn 'favoriete'dealer gewandeld
Heeft die toch zeker mijn volledige goesting C-Class in zijn showroom staan, AMG-line, motor en kleur
Helaas mogen ze daar zelfs nog geen lucht meer in mijn banden pompen, laat staan mij een nieuwe auto verkopen
Ook de hele stockparking stond vol met alles en nog wat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Ziet er ook echt wel jummie uit.
Comment
-
- Likes 1
Comment
Comment