Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Hyundai presenteert met zijn zojuist onthulde Ioniq 5 de elektrische auto 2.0. Hij is ongekend ruim en kan een caravan van wel 1.600 kilogram trekken. Al even opzienbarend is zijn laadsnelheid: van 10 naar 80 procent in slechts 18 minuten.
Het Koreaanse merk heeft de nieuwe elektrische Ioniq 5 gebaseerd op de klassieke Hyundai Pony. Dat model was bij zijn debuut in 1974 al achterhaald, maar dankzij de ingehuurde Italiaanse ontwerper Giorgetto Guigiaro was de auto het aanzien best waard.
Ik zou die ook eens in het echt willen zien. Op beeld lijkt die veel kleiner dan uit zijn afmetingen blijkt. Voor de basisversie (RWD, 58 kWh batterij, 125 kW/170 pk) hoorde ik in Duitsland een basisprijs van 41.900 euro. Als dat klopt, lijkt mij dat voor een auto van dat formaat een heel sterk aanbod.
3M released some premium vinyl wrap colors for April. I wish the videos could do this color justice! If you're looking for an exotic color for your car that ...
Comment