Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo C40 Recharge (2021)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

veel volvo-er komt een kleur niet

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
          Ik zou enkel al boven de X1 verkiezen owv de laadsnelheid.

Interieur begint idd wel wat te verouderen bij de Volvo.. die pook ook nog
          De laatste dagen ook op gelet. De XC40 gaat al 7 jaar mee en zit eigenlijk op het punt dat Volvo deze normaliter zou vervangen, maar ondertussen is er niets aan het interieur gedaan. Zag een vergelijking tussen de EX30 en C40 qua interieur en die laatste ziet er echt oubollig uit nu.

Ik benieuwd hoeveel jaar deze nog mee moet met dat interieur.

Comment

Collega van mij heeft vorige week haar c40 ontvangen. Enorme fluittoon boven de 100 kmh en snelladen lukt niet. Fijn afgeleverd

Comment

De kwaliteitscontrole/kwaliteit bij Volvo is allang niet meer wat het vroeger was. Daar bestaat voor mij geen twijfel over.

Comment

I stand corrected in deze.

Blijkbaar stond haar raam gewoon op een kier en was de desbetreffende laadpaal kapot

Vrouwen en auto's he

Comment

Om de elektrische Recharge-varianten van de XC40 en C40 in lijn te brengen met de nieuwe EX30 en de op stapel staande EX90 geeft Volvo ze een nieuwe naam: EX40 en EC40. En ze krijgen een nieuwe, krachtigere Performance-variant.

Comment

Oude wijn in nieuwe zakken

Comment

Working...
                    X