Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Kia EV6
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door robin2cv Bekijk Berichten
Ik heb er maar een 40-50km mee gereden. mix van autostrade. Optrekken stand enzovoort. Zoek eens op Björn nyland voor meer info.
Ev6 gereden en eigenlijk verkocht. Stuurt zeer dynamisch. Kleiner als ioniq 5 maar wel te doen.
Dash en interieur vond ik veel aangenamer dan de ioniq. Het zijn echt 2 andere wagens.
Binnen 1.5week Tesla model 3 testen en dan weten we wat bestellen en waarvoor we werken.2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenZe mogen zich bij tesla zorgen beginnen maken.
En bij VW, Audi, Porsche, Volvo/Polestar, Renault ... ook.
- hun laadnetwerk
- snelle levering
Even gekeken: zowel Model 3 als Model Y: nu bestellen, levering in december. (geen stockwagens!)
EV6 vind ik heel interessant, maar is toch waarschijnlijk bijna een half jaar wachten.
Comment
-
Het belangrijkste voordeel van Tesla is nog altijd zijn laadnetwerk, maar als je dat niet echt nodig hebt, dan zou ik toch wel voor de ev6 kiezen. Dat is echt wel een mooie auto.
En dat langere wachten zou ik er dan wel bij nemen.
Ook niet vergeten dat de ev6 heel snel kan laden, ladeje de juiste laadpalen daarvoor hebt ten minste.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten
Welke versie heb je gereden?
EV6 gt-line met panoramisch dak. RWD grote accu. Levertijd 7maand voor de KIA. Hyundai dacht ik iets korter en is al wat van onderweg.
Comment
-
Als een gigant als de Hyundai-groep een elektrische cross-over lanceert, dan doen ze dat niet met halve middelen. Na de Ioniq 5 is het aan de sportievere Kia EV6 om rivalen als de VW ID.4, Ford Mustang Mach-E en Skoda Enyaq iV de duvel aan te doen. En geloof ons vrij, dat zal hij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
Ik denk dat Tesla 2 grote voordelen nog steeds gaat hebben:
- hun laadnetwerk
- snelle levering
Even gekeken: zowel Model 3 als Model Y: nu bestellen, levering in december. (geen stockwagens!)
EV6 vind ik heel interessant, maar is toch waarschijnlijk bijna een half jaar wachten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gupe Bekijk BerichtenKan er een trekhaak op de EV6 ?
Comment
-
Ik heb heel veel interesse in deze wagen. Levertermijn is inderdaad 7 maanden, mijn huidige leasing eindigt in april 2022, dus is het nu de moment om te gaan beslissen (kanshebbers: XC40 Recharge / Polestar 2 / EV6).
Wat me wel opvalt na twee dealers bezocht te hebben: ze raden allen de Moonscape Matte kleur af, wegens te krasgevoelig. Er is blijkbaar een interne memo bij Kia om potentiële kopers hierop te wijzen... Showstopper of niet? Ik ben al aan carwrapping aan het denken, maar heb geen idee van de prijs.
Comment
-
Mijn leasing van mijn BMW 430i loopt ook in juni af maar ik ben er helemaal nog niet uit. Jullie gaan voor volledig elektrisch ? Ik heb nog steeds wat bedenkingen over het rijbereik en laad mogelijkheden. Vandaag een 330e aan't testen en valt me ook niet 100% mee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gupe Bekijk BerichtenMijn leasing van mijn BMW 430i loopt ook in juni af maar ik ben er helemaal nog niet uit. Jullie gaan voor volledig elektrisch ? Ik heb nog steeds wat bedenkingen over het rijbereik en laad mogelijkheden. Vandaag een 330e aan't testen en valt me ook niet 100% mee.
Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk
'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door peter543213 Bekijk BerichtenIk heb heel veel interesse in deze wagen. Levertermijn is inderdaad 7 maanden, mijn huidige leasing eindigt in april 2022, dus is het nu de moment om te gaan beslissen (kanshebbers: XC40 Recharge / Polestar 2 / EV6).
Wat me wel opvalt na twee dealers bezocht te hebben: ze raden allen de Moonscape Matte kleur af, wegens te krasgevoelig. Er is blijkbaar een interne memo bij Kia om potentiële kopers hierop te wijzen... Showstopper of niet? Ik ben al aan carwrapping aan het denken, maar heb geen idee van de prijs.
Bij een duurdere auto is dat eigenlijk iets dat ik altijd gewoon zou laten doen, kwestie van de lak goed te beschermen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenDamm die combinatie zou ik wel zien zitten, zo met groene buitenkleur.2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten
Comment
Comment