Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Kia EV6
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten
Weet jij meer? wie a zegt moet ook b zeggen he
Maar ik kan helaas (nog) geen 'b' zeggen
Comment
-
Kia hat in der zweiten Hälfte 2021 mit dem EV6 das erste Elektroauto auf der neuen Plattform E-GMP an den Start gebracht. Als EV6 GT gibt es zudem eine Performance-Version mit Allrad, großer Batterie und 585 PS. Die Preise der Basis schraubt Kia jetzt nach oben.
Bij Auto Motor uns Sport spreken ze van een mogelijke 600 pk variant, 0-100 km/u in 3,5 sec en top van 260 km/u.
De lengte waarvan sprake, is voor de Kia EV6 4,85 meter, op andere plaatsen spreekt men van 4,65 meter.
De Ioniq5 zou 4,64 meter lang zijn en deze Kia ziet er volgens mij langer uit. Maar schijn kan bedriegen, want op foto lijkt de Hyundai kleiner dan die 4,64 meter. Dus misschien kloppen die 4,65 meter ook.
Met 4,65 meter past de Kia in mijn garage :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedra Bekijk Berichtenhttps://www.auto-motor-und-sport.de/...ac-ladesystem/
Bij Auto Motor uns Sport spreken ze van een mogelijke 600 pk variant, 0-100 km/u in 3,5 sec en top van 260 km/u.
Comment
-
Ik vind het wel tof dat men eindelijk eens iets anders doet dan LEDs in een vierkante blok steken, zoals bij halogeen lichten.
Designers hebben nu zoveel mogelijkheden dankzij nieuwe technieken, en wat doen ze? LEDs in een blok
Dit is wel cool anders.
Comment
-
OOK ALS 584 PK STERKE GT!
ELEKTRISCHE KIA EV6: MEER DAN 510 KM ACTIERADIUS
https://www.autoweek.nl/autonieuws/a...m-actieradius/
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Dat is toch bij niet EV's ook zo. Hoe sneller, hoe liever!
Mij niet gelaten hoor, ik kom met 100 pk ook toe om in de file te staan of 70 en 120 km/h te rijdenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment