Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kia EV6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat je ook leest of ziet van review online, ze zijn allemaal lyrisch over deze Kia ... heb ik nog niet veel gezien bij journalisten, meestal zijn er wel wat minpunten maar in dit geval bijna geen.
    Dit moet volgens mij echt een goed doordachte auto zijn.

Als hij in de showroom staat ga ik zeker een keer kijken
    2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• zuid-korea, 1 van de weinige landen met een regering die niet ging voor draconische algemene LD maatregelen ivm de plandemie, plukt de vruchten er volop van

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        zuid-korea, 1 van de weinige landen met een regering die niet ging voor draconische algemene LD maatregelen ivm de plandemie, plukt de vruchten er volop van
        Eén van die vruchten is dan deze EV6?

Comment

zuid-korea, 1 van de weinige landen met een regering die niet ging voor draconische algemene LD maatregelen ivm de plandemie, plukt de vruchten er volop van
          in zuid korea wisten ze reeds hoe ze moesten omgaan met zulke virussen. en was het de normaalste zaak van de wereld om meteen mondkapjes te beginnen dragen.
          https://www.youtube.com/watch?v=gAk7aX5hksU (filmpje van maart 2020)
          bij ons dacht men het allemaal weer beter te weten natuurlijk...

Comment

• dat masker draagt uiteindelijk de rest van azie ook, al was het ook tegen luchtvervuiling en deels de hipheid en de niet-tegen-elkaar-willen-praten-laat-me-gerust-cultuur, het verschil tss een ffp2/kn95 en een chirurgische of de zelfgemaakte vod is groter dan tss de 2 voorgaande en geen masker...heb jij voor je veiligheid en die van anderen contenu een ffp2 gedragen, of aanraden omtrent dat gehoord

maar de reden ligt imo in een wat sterker nationaliteitsgevoel (zeker niet china/who gaan volgen), onze staatsbetaalde media wil ons, de hetero oude wit man dan wel aanpraten dat hij het meest conservatieve en non inclusieve wezen is...de realiteit is natuurlijk helemaal anders
            chips hebben ze in grotendeels in eigen (ononderbroken) productie, en ze hadden al problemen met just in time leveringen met hun handelspartners dus ageren ze pro-aktiever

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten
              Wat je ook leest of ziet van review online, ze zijn allemaal lyrisch over deze Kia ... heb ik nog niet veel gezien bij journalisten, meestal zijn er wel wat minpunten maar in dit geval bijna geen.
              Dit moet volgens mij echt een goed doordachte auto zijn.

Als hij in de showroom staat ga ik zeker een keer kijken
              Ja ik wil deze ook zeker bekijken, vrees alleen dat die een beetje groot gaat zijn voor mij.

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

'16 Peugeot 308 SW blueHDI
              '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Vermits dit AUTOforum topic eigenlijk over de EV6 gaat en niet over corona hierbij nog een testje

De Kia EV6 is de nieuwe dynamische aanvoerder | review RWD + AWD

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Kia EV6, ijzersterke middenklasse EV

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Ze mogen zich bij tesla zorgen beginnen maken.
                    En bij VW, Audi, Porsche, Volvo/Polestar, Renault ... ook.

Comment

• Nu nog een paar range testen en we kunnen gaan twijfelen tussen EV6 en de Tesla model 3. Woensdag testrit met de EV6.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door robin2cv Bekijk Berichten
                        Nu nog een paar range testen en we kunnen gaan twijfelen tussen EV6 en de Tesla model 3. Woensdag testrit met de EV6.
                        Laat zeker weten hoe het was!

Comment

• gaat woensdag redelijk warm zijn, moeilijk 1 op 1 vergelijken met verschillende temperaturen, voor veelal snelweg is de tesla zga onverslaanbaar

maar ook benieuwd naar wat je ervan vond

Comment

•  

Comment

• Gisteren telefoon dat de Ev6 er niet ging zijn. Testrit naar zaterdag gezet. Ioniq 5 vandaag wel gereden. Viel goed mee. Voorste zetels wat krap voor mij. Vooral in de breedte. Mach e ook vast gelegd voor zaterdag.

Comment

• had je al iets of wat idee van het verbruik van de ioniq?

Comment

• N_20211021170724_053_0005_L by Ibifa Ho, on Flickr

N_20211021171225_010_0005_L by Ibifa Ho, on Flickr

Wat een groot bakbeest seg, op foto merkt ge dat niet echt. Wel mooi!
                                  2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                                    N_20211021170724_053_0005_L by Ibifa Ho, on Flickr

N_20211021171225_010_0005_L by Ibifa Ho, on Flickr

Wat een groot bakbeest seg, op foto merkt ge dat niet echt. Wel mooi!
                                    Mooie kleur ook

Comment

• KIA EV6 RWD Review | Waarom IEDEREEN naar KIA kijkt

Comment

• Is er trouwens een opendeur weekend ergens voor de ev6?

Comment

had je al iets of wat idee van het verbruik van de ioniq?
                                          Ik heb er maar een 40-50km mee gereden. mix van autostrade. Optrekken stand enzovoort. Zoek eens op Björn nyland voor meer info.

Ev6 gereden en eigenlijk verkocht. Stuurt zeer dynamisch. Kleiner als ioniq 5 maar wel te doen.
                                          Dash en interieur vond ik veel aangenamer dan de ioniq. Het zijn echt 2 andere wagens.
                                          Binnen 1.5week Tesla model 3 testen en dan weten we wat bestellen en waarvoor we werken.

Comment

Working...
                                          X