Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Kia EV6
Collapse
X
-
Gisteren binnengeweest bij vermant en offerte opgevraagd. Zowel buiten als binnen stond er een groene, schitterende kleur.
ook stond er nog één in de kleur interstellar grey, vorige keer dacht ik dat er in die kleur een bruine schijn zat wat mooi was maar was blijkbaar belichting want hoe deze er nu stond was dit echt grijs wat ik iets minder vind op de EV6.
het standaard blauw vind ik trouwens ook nog steeds geweldig!
Ook ineens maar gebruik gemaakt om de nieuwe sportage te bekijken wat ook een zeer knappe wagen is geworden, zeker het interieur. Het groen waar deze mee gepresenteerd word is ook schitterend wat op de EV6 ook wel zou passen denk ik.
2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenuw voornemens voor't nieuwe jaar?2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk BerichtenOok nog vergeten vertellen dat ik heb geïnformeerd over de matte kleur. De verkoper gaf toch ook direct aan dat als je deze wilt er best direct een matte clear coat wrap over laat zetten want deze is onmogelijk te onderhouden/ mooi te houden zonder.
Haal je de wrap eraf, dan heb je weer een auto in een gewone niet matte kleur.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Wij hebben bij KIA Gilcon een matte EV6 GT-line AWD besteld en ik heb Dhr. Gilcon expliciet gevraagd hoe het met het onderhoud van de matte lak zit, zolang je natuurlijk niet zo dom bent om die te gaan polieren... Maar handwash en zelfs hogedruk reiniger zouden volgens hem geen enkel probleem mogen zijn.
Hij vertelde ons dat we ons daar helemaal geen zorgen moeten over maken, omdat :
- Wij hebben een operationele lease bij KIA zelf genomen en de voorwaarden waren zo interessant dat ze na berekening van een restwaarde van 45% na 5 jaar uitgaan. (duidelijk dat KIA kost wat kost in de leasemarkt wil doorbreken tegen Audi, VW, BMW, Merc, ...)
- Arval nooit zo'n hoge restwaarde zou hanteren als zij twijfels hadden over het onderhoud van de lak
Ik heb een vermoeden dat ze het misschien zelf nog niet zo goed weten en ze bij een niet-operationale lease gewoon geen risico willen lopen op een vroegtijdige lakreparatie.
Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk BerichtenOok nog vergeten vertellen dat ik heb geïnformeerd over de matte kleur. De verkoper gaf toch ook direct aan dat als je deze wilt er best direct een matte clear coat wrap over laat zetten want deze is onmogelijk te onderhouden/ mooi te houden zonder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk BerichtenGisteren binnengeweest bij vermant en offerte opgevraagd. Zowel buiten als binnen stond er een groene, schitterende kleur.
ook stond er nog één in de kleur interstellar grey, vorige keer dacht ik dat er in die kleur een bruine schijn zat wat mooi was maar was blijkbaar belichting want hoe deze er nu stond was dit echt grijs wat ik iets minder vind op de EV6.
het standaard blauw vind ik trouwens ook nog steeds geweldig!
Ook ineens maar gebruik gemaakt om de nieuwe sportage te bekijken wat ook een zeer knappe wagen is geworden, zeker het interieur. Het groen waar deze mee gepresenteerd word is ook schitterend wat op de EV6 ook wel zou passen denk ik.
ik ben geen twijfelaar
allez ik denk dat toch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dachero Bekijk Berichten
Heb je een idee van de levertijden van de EV6?
de gt-line weet ik niet maar denk in dezelfde lijn.
verkoper zei wel dat ze enorm goed gaan en de wachttijden wel kunnen beginnen oplopen.2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten
De air en earth tussen de 5 en 7 maanden
de gt-line weet ik niet maar denk in dezelfde lijn.
verkoper zei wel dat ze enorm goed gaan en de wachttijden wel kunnen beginnen oplopen.
ik ben geen twijfelaar
allez ik denk dat toch
Comment
-
Gedetailleerde wegtest van EV6 in de laatste Autogids, met korte samenvatting online:
"Conclusie / KIA EV6 77,4 kWh RWD: Het tweede ei
Deze Gedetailleerde Wegtest is op veel vlakken een vergelijking gebleken – dat kan ook moeilijk anders, aangezien de Kia EV6 altijd in één adem genoemd zal worden met de technisch vrijwel identieke Hyundai Ioniq 5. Geen erg, want de Kia weet zich kranig te weren. Meer zelfs, het is de betere Koreaanse inzending van de twee. Een grotere actieradius, vrijwel evenwaardige praktische kwaliteiten én een veel coherentere ophanging: op de meest zwaarwichtige onderdelen scoort de EV6 even goed of zelfs beter dan zijn tegenhanger uit hetzelfde huis. Waarmee we niet gezegd willen hebben dat Kia daarom automatisch ook meer bestellingen zal mogen noteren. Want zoals we dat onderhand van het merk gewoon zijn, heeft het deze EV6 ook weer gezegend met een op zijn zachtst gezegd ‘speciaal’ design. Een uitgesproken stijl die verdeelt, met evenveel voor- als tegenstanders. Een ontwerp ook waarvan we niet durven te voorspellen of het bestand zal zijn tegen de tand des tijds. Kortom, hoewel ze er zijn om je aandacht te trekken, is het vooral zaak om bij de Kia EV6 voorbij zijn looks te kijken opdat de ware schoonheid zich etaleert."
Als in datzelfde nummer de Ioniq5 de Audi Q4 e-tron aftroeft, dan is dat mooi meegenomen voor de EV6
AutoGids test de 2022 Kia EV6 77,4 kWh RWD. Lees onze gedetailleerde review van deze elektrische auto.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk BerichtenOok nog vergeten vertellen dat ik heb geïnformeerd over de matte kleur. De verkoper gaf toch ook direct aan dat als je deze wilt er best direct een matte clear coat wrap over laat zetten want deze is onmogelijk te onderhouden/ mooi te houden zonder.That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
Hoeveel % korting geven ze?2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
Comment
Comment