Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Peugeot 308 (2021)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

De onderscheidende technologie van de nieuwe Peugeot 308

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

dashboard is veel te druk... ziekte van deze tijd
      www.peugeotforum.be

Comment

GT versie enkel met automaat, wa voor zever is da nu, idem bij de 208 (met 130 pk). Wel mooie kleur vertigo blauw en de voorkant ziet er op film toch anders uit dan op foto, mooier alleszins.
        Last edited by ; 24/01/2022, 06:21.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk Berichten
          2 weken geleden eentje besteld, SW GT Pack 130pk Diesel 8 Speed auto in Avatar Blue ter vervanging van mijn Astra Sport Tourer.

Voorlopig nog geen leverdatum bekend.
          de juiste motor!
          BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

2 weken geleden eentje besteld, SW GT Pack 130pk Diesel 8 Speed auto in Avatar Blue ter vervanging van mijn Astra Sport Tourer.

Voorlopig nog geen leverdatum bekend.
            Proficiat met de aankoop.

Juiste motor inderdaad, maar je moet lef hebben om nu nog een nieuwe diesel te bestellen.

Doe je zoveel km's dan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten

Proficiat met de aankoop.

Juiste motor inderdaad, maar je moet lef hebben om nu nog een nieuwe diesel te bestellen.

Doe je zoveel km's dan?
              Leasing en op het momenet van bestellen was diesel nog verplicht volgens policy. Heb nog gevraagd of ik geen hybride of benzine mocht bestellen maar het moest een diesel zijn.

2 maand geleden werd de policy aangepast

Comment

Leasing en op het momenet van bestellen was diesel nog verplicht volgens policy. Heb nog gevraagd of ik geen hybride of benzine mocht bestellen maar het moest een diesel zijn.

2 maand geleden werd de policy aangepast
                Zelfde meegemaakt hier... kwam zelfs op een week aan, in mijn geval

Comment

Voor wie veel km's doet is diesel nog steeds de beste keuze denk ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                    Voor wie veel km's doet is diesel nog steeds de beste keuze denk ik.
                    Tot je je loonbrief er op nakijkt... In mijn geval kost een vergelijkbare BMW x1 (zelfs iets beter uitgerust in hybride) zo'n beetje de helft aan VAA ondertussen.

Netto toch een goeie 1.000€/ jaar dus.

Daar ga ik liever toch eens een weekendje mee weg, dan te dieselen.

Ik heb HR nu aan't werk gezet om met een alternatief te komen, want ik wil hier niet nog 2,5j aan vast zitten.
                    Maar benieuwd of ze met iets op de proppen komen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten

Tot je je loonbrief er op nakijkt... In mijn geval kost een vergelijkbare BMW x1 (zelfs iets beter uitgerust in hybride) zo'n beetje de helft aan VAA ondertussen.

Netto toch een goeie 1.000€/ jaar dus.

Daar ga ik liever toch eens een weekendje mee weg, dan te dieselen.

Ik heb HR nu aan't werk gezet om met een alternatief te komen, want ik wil hier niet nog 2,5j aan vast zitten.
                      Maar benieuwd of ze met iets op de proppen komen.
                      Mja niet iedereen heeft de luxe van te leasen, hybride/elektrische auto's zijn nog altijd een pak duurder dan een diesel en geen idee of die het rijbereik kunnen evenaren.

Comment

Peugeot 308 Plug-in Hybrid GT Pack 2022 - Review

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

OOK ELEKTRISCHE PEUGEOT E-308 SW OP KOMST

STELLANTIS' STEKKERINVASIE

Elektrische auto's zijn er in vrijwel alle soorten en maten, maar elektrische stationwagons zijn vooralsnog een zeldzaamheid. Toch komt er binnenkort een stel elektrische pakezels aan. Wat blijkt nu? Ook de Peugeot 308 SW krijgt een volledig elektrische versie! Daarnaast is bekend dat zustermerk Citroën op korte termijn het leveringsgamma uitbreidt met twee nieuwe EV's.

Stellantis geeft in zijn presentatie van zijn financiële resultaten ook een inkijkje in wat we de komende twee jaar van het concern kunnen verwachten. Uiteraard komen de elf automerken van het gigantische bedrijf in 2022 en 2023 met een reeks nieuwkomers, waar de elektrische Peugeot 308 SW er een van is!

De komst van de Peugeot e-308 SW is feitelijk gezien natuurlijk geen verrassing. Onlangs werd bekend dat Opel niet alleen met een elektrische Astra Hatchback komt, maar ook een elektrische Astra-e Sports Tourer gaat voeren. De Astra is een technisch broertje van de Peugeot 308 waar al een elektrische hatchbackvariant van is aangekondigd. De e-308 SW is in ieder geval meer dan welkom. Vooralsnog heeft namelijk alleen MG binnenkort een relatief betaalbare elektrische stationwagon op de Nederlandse menukaart staan.

Citroën, Fiat en Jeep

In de modelplanning van Stellantis staan voor 2022 en 2023 ook twee nieuwe elektrische modellen van Citroën. Zou de C5 X een elektrische versie krijgen? In theorie is dat mogelijk, ook die auto leunt namelijk op de doorontwikkelde EMP2-techniek die we kennen van de Astra en 308. Van de C5 X komt in ieder geval een plug-in hybride variant. Ook Fiat - dat vanaf 2027 in Europa volledig elektrisch wil zijn - komt dit jaar of volgend jaar met een nieuw elektrisch model, zo blijkt uit de toekomstplannen. Hetzelfde geldt voor Jeep, al weten we bij dat merk wel al om welke auto het gaat. Jeep komt immers met een elektrische versie van de Wrangler.

Comment

Peugeot 308 SW 1.2 PureTech 130 Allure EAT8 - Test - Review

Comment

Comment

Peugeot 308 SW vs. Volkswagen Golf Variant - Dubbeltest

Comment

Al paar keer tegengekomen ondertussen, begint ze meer en meer te zien.

Comment

Ook al zo'n gifgroene live gezien. Ziet er wel verdomd goed uit.

Comment

Vind ze ook wel knap, wel groter dan de vorige zo te zien.

Comment

Achterbank valt wel wat tegen tov de Golf zo te zien, maar dat vind ik dan ook een draak van een auto, qua proporties, in break versie.

Comment

• Achterbank, daar zit toch nooit iemand. :-)

Comment

Working...
                                          X