Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Citroën C5 X
Collapse
X
-
Ben benieuwd om deze eens in het echt te zien... Op foto en in de filmpjes vind ik het een knappe en aparte verschijning .
Benzine
'80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )
'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)
'68 VW 411 1700 (2011-2014)
'81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
Diesel
'85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
'91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
'10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
'11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
'13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk BerichtenBen benieuwd om deze eens in het echt te zien... Op foto en in de filmpjes vind ik het een knappe en aparte verschijning .
Rijdt fantastisch als je van comfort houd.
Prijzen zijn zelfs voor de Fransen te hoog voor wat je krijgt.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Ik heb al wat opgezocht, maar kan nergens de juiste bandenmaat van de plug in vinden.
Anyone?
edit : Gevonden 205/55 R19Last edited by Bud Wijzer; 10/06/2022, 16:59.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenIk heb al wat opgezocht, maar kan nergens de juiste bandenmaat van de plug in vinden.
Anyone?
edit : Gevonden 205/55 R19
Ik zoek de ET waarde om te zien wat voor aanbod van velgen er op de markt is.
Wat Citroën aanbiedt is absoluut niet mijn dada.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
Waar heb je dit gevonden ?
Ik zoek de ET waarde om te zien wat voor aanbod van velgen er op de markt is.
Wat Citroën aanbiedt is absoluut niet mijn dada.
ET waarde vond ik ook niet zo meteen.
Die chatbot op de officiële site van Citroën kan ook niet veel vertellen trouwens ;-)
Comment
-
Come si comportano le auto nelle situazioni limite che ricreiamo sulla nostra pista di Vairano? Oggi è il turno della Citroën C5 X, sottoposta ai due princip...
Veel beter resultaat dan ik verwacht had.
Ik had'm veel meer onderstuurd verwacht.
Lijkt achteraan zelfs lekker levendig op die smalle bandjes.
Comment
-
De C5 X blijft bij mij voorlopig nog op 1 staan als vervanger van de huidige. Even getwijfeld na de introductie van de Peugeot 408.
Qua looks is de C5 X niet onmiddellijk een hoogvlieger, vind ik, maar ik heb een boon voor Citroën en heb zin om een nog een grote Citroën berline te rijden en daar hoort het rijcomfort bij.
Afgaande op de recensies zit dit bij deze wel goed. En dan neem ik het iets minder stuurgevoel er wel bij.
Ik zou ook nog een Focal soundsystem willen hebben, maar dat lijkt voorbehouden voor DS Automobiles
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk BerichtenDe C5 X blijft bij mij voorlopig nog op 1 staan als vervanger van de huidige. Even getwijfeld na de introductie van de Peugeot 408.
Qua looks is de C5 X niet onmiddellijk een hoogvlieger, vind ik, maar ik heb een boon voor Citroën en heb zin om een nog een grote Citroën berline te rijden en daar hoort het rijcomfort bij.
Afgaande op de recensies zit dit bij deze wel goed. En dan neem ik het iets minder stuurgevoel er wel bij.
Ik zou ook nog een Focal soundsystem willen hebben, maar dat lijkt voorbehouden voor DS Automobiles
Die laatste zou ik vooral nemen vanwege de looks en het motorpallet van de hybride.
Jammer genoeg enkel de exclusive line binnen budget, zonde leder.
Vroeger was ook absoluut fan van de XM en de CX, dus ik moet deze zeker eens test rijden om te zien of hij dat rijgevoel kan benaderen.
Voor mij zijn de looks geen bezwaar in ieder geval, en de afwerking lijkt meer dan OK.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenWaar heb je deze al kunnen rijden in België?
Comment
Comment