Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Citroën C5 X

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
    De C5 X blijft bij mij voorlopig nog op 1 staan als vervanger van de huidige. Even getwijfeld na de introductie van de Peugeot 408.
    Qua looks is de C5 X niet onmiddellijk een hoogvlieger, vind ik, maar ik heb een boon voor Citroën en heb zin om een nog een grote Citroën berline te rijden en daar hoort het rijcomfort bij.
    Afgaande op de recensies zit dit bij deze wel goed. En dan neem ik het iets minder stuurgevoel er wel bij.
    Ik zou ook nog een Focal soundsystem willen hebben, maar dat lijkt voorbehouden voor DS Automobiles
    Bij mij idem wat berteft het grote Citroën berline gevoel. Ik heb ondertussen ook besteld. levering rond het einde van het jaar.
    De audio stelt inderdaad niet veel voor. Ik hoop hier aftermarket nog iets aan te kunnen veranderen.

Comment

Welke motorisatie heb je besteld?

Zeker topic van openen hier, met je bevindingen zou ik zeggen.

Comment

De hybride versie in uitvoering shine pack, met panorama dak, hifi systeem, 7,5kw interne lader en admatium interieur. Als kleur het parelmoer wit met zwarte dak.

Ik probeer een topic te openen als hij er is, maar weet een beetje van mezelf dat het bijhouden niet evident is. van de huidige en voorgaande wagens is dit ook nooit goed gelukt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door skremar Bekijk Berichten
          De hybride versie in uitvoering shine pack, met panorama dak, hifi systeem, 7,5kw interne lader en admatium interieur. Als kleur het parelmoer wit met zwarte dak.

Ik probeer een topic te openen als hij er is, maar weet een beetje van mezelf dat het bijhouden niet evident is. van de huidige en voorgaande wagens is dit ook nooit goed gelukt
          Post dan af en toe wat foto's en info in dit topic. Doe ik ook zo altijd met mijn auto's.

Succes met de kar. Mooie keuze!
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Mooie keuze.

Wat heeft je doen besluiten om dat admatium interieur te nemen?
            Lijkt mij weinig verschil met het standaard interieur op het shine pack, niet?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten

Mooie keuze.

Wat heeft je doen besluiten om dat admatium interieur te nemen?
              Lijkt mij weinig verschil met het standaard interieur op het shine pack, niet?
              De lichte strook op het dashboard en in de zetel vond ik wel mooi, maar wat belangrijker was, is dat het admatium interieur voorzien is van zetel ventilatie en een massagefunctie op de voorzetels.
              De zetelventilatie is trouwens nergens terug te vinden in de Citroën documentatie.

Comment

Ah ok, dat van die ventilatie was me idd ook niet bekend. Moet ik ook in't achterhoofd houden.

Heb je ook een trekhaak genomen toevallig?
                Prijs van bekend?

Comment

De trekhaak is als accessoire te krijgen, en is afneembaar. wel manueel, en niet met een toets in de koffer dat deze automatisch wegklapt. prijs is €900 of €950. weet het niet meer exact.

Comment

Augmented Reality site C5 X-périence

Comment

De trekhaak is als accessoire te krijgen, en is afneembaar. wel manueel, en niet met een toets in de koffer dat deze automatisch wegklapt. prijs is €900 of €950. weet het niet meer exact.
                      ok, thx, is voor mij nu niet zo'n probleem. Heb nu ook een manueel afneembare, maar ik laat hem er toch altijd op staan.

Wat mij wel een beetje stoort, is dat die achterbumper niet is mee gespoten. Op zich wel handig voor krasjes maar voor het top model van hun gamma, had dat toch beter gekund.

Comment

Ik heb geen idee hoe het in realiteit juist is. volgens de brochure hangt het meespuiten van de bumper af van de uitvoering. alleen zie ik zelf geen verschil... In relaiteit valt het mij niet op.

Comment

Afgelopen weekend mijn eerste IRL tegengekomen. Was in amazonite grey.

Front is me beter meegevallen dan op foto. Zijprofiel en achterkant is meer een twijfelgeval.
                          Voor mijn goesting heeft de wagen wel een carrosserie kleur met voldoende contrast nodig met die kunststofstukken. Geeft de wagen toch een iets dynamischer uitstraling.

skremar, ik denk dat je de juiste keuze hebt gemaakt met pearl white. Ik weet niet of ik het zwarte dak erbij zou nemen.

Comment

Collega rijdt er al ene en klaagt steen en been dat er geen achteruitwisser opzit.
                            Wegens traag aflopende achteruit blijft alles erop hangen, ziet weinig meer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten
                              Collega rijdt er al ene en klaagt steen en been dat er geen achteruitwisser opzit.
                              Wegens traag aflopende achteruit blijft alles erop hangen, ziet weinig meer.
                              Wat hiervoor bij mijn M8 het meest soelaas heeft geboden is de ruit inwrijven met rain-X en als het regent of deze vochtig is altijd de achterruit ontdooing opzetten.

Comment

Citroen C5 X review: Does ‘X’ mark the spot?

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

eentje gezien: witte met zwart dak.
                                  eeelijk gezegd... neen dank u. De auto gaf platgedrukte indruk. dikke zware kont met te brede heupen.
                                  www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                                    eentje gezien: witte met zwart dak.
                                    eeelijk gezegd... neen dank u. De auto gaf platgedrukte indruk. dikke zware kont met te brede heupen.
                                    Heb hem ook een paar keer gespot in Frankrijk, en idd doet een beetje vreemd aan in vooraanzicht.

Comment

Afgelopen week vaak gespot in Frankrijk, ik ging er van uit dat de X in de naam en de hoogte van de wagen zou betekenen dat die AWD heeft... Maar das dus niet zo? Beetje vreemd.

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk

Comment

Écht de beste grote Citroën?

Comment

Als ik zo de verslagen lees, blijft deze auto me toch intrigeren.
                                          ik wil hem toch zeker eens gaan test rijden één dezer.

Comment

Working...
                                          X