Het is een topper!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Citroën C5 X
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenDie man komt bijna kaar
Super, very this and that, great, wonderful, professional,...Last edited by Jocar; 29/08/2022, 00:01.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door skremar Bekijk BerichtenEn ondertussen het nieuws gehad men vroeger kan afleveren dan voorzien. Rond half november is het reeds pakjes tijd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenVroeger had Hyundai dit ook op de Santa Fe. Mooi in de showroom, maar in buitenlicht zag er dat niet uit, vond ik altijd.
Het palet van de C5X is erg beperkt. Dat blauw overtuigt me precies niet echt. Ik zit daar wat mee in de knoei om te kiezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenVroeger had Hyundai dit ook op de Santa Fe. Mooi in de showroom, maar in buitenlicht zag er dat niet uit, vond ik altijd.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
het is dezelfde kleur die ook een tijd op de peugeot 3008 bechikbaar was.
Het palet van de C5X is erg beperkt. Dat blauw overtuigt me precies niet echt. Ik zit daar wat mee in de knoei om te kiezen.
Deze kleur, waarin hij ook overal geadverteerd wordt, zag ik in de week live in de showroom. Beviel me IRL eigenlijk nog wel.
Comment
Comment