Zijn enkel de Launch Editions beschikbaar of kan je al configureren vanaf eind april ? De pakketten zijn wel mooi uitgerust maar sommige opties moet ik niet en sommige missen .
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi Q4 e-tron (2021)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick A. Bekijk BerichtenZijn enkel de Launch Editions beschikbaar of kan je al configureren vanaf eind april ? De pakketten zijn wel mooi uitgerust maar sommige opties moet ik niet en sommige missen .Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
Audi A3 Sportback Amibition 2013
Comment
-
Duitse config staat online... In basisversie is zo een e-tron echt wel een mager, lelijk eendje. Toch even geprobeerd om iets moois te maken van een Q4 40 e-tron, basisprijs 47,5 K in Duitsland, uitgekomen op 68,2 K en NIET alles aangevinkt. Heb eigenlijk geprobeerd om hem zo gelijk mogelijk als een IX3 samen te stellen.
Dus thanks but no thanks.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door voxpopuli Bekijk BerichtenDuitse config staat online... In basisversie is zo een e-tron echt wel een mager, lelijk eendje. Toch even geprobeerd om iets moois te maken van een Q4 40 e-tron, basisprijs 47,5 K in Duitsland, uitgekomen op 68,2 K en NIET alles aangevinkt. Heb eigenlijk geprobeerd om hem zo gelijk mogelijk als een IX3 samen te stellen.
Dus thanks but no thanks.
Comment
-
Basis:
Advanced:
S-Line:
S-Line Optikpaket schwarz:
Optikpaket schwarz, alles in carrosseriekleur en opties:
Basis:
Advanced:
S-Line:
S-Line Optikpaket schwarz:
Optikpaket schwarz, alles in carrosseriekleur en opties:
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenThere are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
-
Ik stond op het punt om een 50 Quattro te leasen (50 is trouwens slechts 30 Euro per maand duurder in lease dan de 40), maar blijkt dat je hem nog niet kan bestellen met 360deg omgevingscameras. Die zitten nu in een pack "Assistance Tour Pro" en die is al een paar uur na de lancering uit de prijslijst gehaald wegens "technische problemen".
Je kan maw een Q4 e tron nu slechts met een achteruitrijcamera bestellen. Omgevingscameras kunnen pas vanaf Nov 21 besteld worden.
Voor zo'n belangrijke auto in het Audi gamma zou je toch denken dat ze wat vaart zetten achter dit probleem, maar we weten allemaal dat bij VAG de beste software ontwikkelaars in het powertrain departement zitten...Last edited by migueldc; 24/06/2021, 21:16.
Comment
-
De 50 quattro zou mijn enige keus zijn als ik een Q4 zou willen kopen, moet wel 4WD hebben om ook in winterse omstandigheden optimaal grip te hebben.
Een achterwiel aandrijver moet ik niet hebben, zeker niet in de winter, dan veel liever een voorwiel aandrijver.There are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
Comment