Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q4 e-tron (2021)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #41
    Audi Q4 E-tron (2021): de beste musketier? | Review |

    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

    2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

    Comment


    • #42
      Oorspronkelijk geplaatst door migueldc Bekijk Berichten
      Ik stond op het punt om een 50 Quattro te leasen (50 is trouwens slechts 30 Euro per maand duurder in lease dan de 40), maar blijkt dat je hem nog niet kan bestellen met 360deg omgevingscameras. Die zitten nu in een pack "Assistance Tour Pro" en die is al een paar uur na de lancering uit de prijslijst gehaald wegens "technische problemen".

      Je kan maw een Q4 e tron nu slechts met een achteruitrijcamera bestellen. Omgevingscameras kunnen pas vanaf Nov 21 besteld worden.

      Voor zo'n belangrijke auto in het Audi gamma zou je toch denken dat ze wat vaart zetten achter dit probleem, maar we weten allemaal dat bij VAG de beste software ontwikkelaars in het powertrain departement zitten...
      Ik denk dat het eerder met een tekort aan chips te maken heeft.
      Bij Volvo is er ook een leveringsprobleem met camera's.
      [Archive] MY22 order cancelled S60 & V60 '18> / XC60 '17> / S90 & V90 '16> / XC90 '15> General

      Comment


      • #43




        3,5 / 5 sterren

        Good
        Spacious, well-packaged cabin easily fits adults in both rows
        Aerodynamic design and good-sized drive battery combine to provide a decent usable range

        Bad
        Odd design proportions make it an awkward, unlikely-looking Audi SUV
        Cabin has plenty of technology, but not the excellent build quality we expect of Ingolstadt

        Test: [www.autocar.co.uk]
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

        2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

        Comment


        • #44
          Audi Q4 e-tron review – best posh EV? | What Car?

          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

          Comment


          • #45
            Audi Q4 E-tron vs. Mercedes-Benz EQA - Dubbeltest

            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

            2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

            Comment


            • #46
              Audi Q4 e-tron vs. Lexus UX 300e | STEKKEREN OP STAND

              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

              2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

              Comment


              • #47
                ook een model dat zijn start niet heeft gemist...opeens zie je ze overal en gelijk meer dan de id4 en de enyaq...wrs omdat door de hogere prijs deze voorrang krijgt?

                vind hem ook wel mooi, beetje atypisch smal voor een grote(re) audi, toch knap

                Comment


                • #48
                  Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  ook een model dat zijn start niet heeft gemist...opeens zie je ze overal en gelijk meer dan de id4 en de enyaq...wrs omdat door de hogere prijs deze voorrang krijgt?

                  vind hem ook wel mooi, beetje atypisch smal voor een grote(re) audi, toch knap
                  Als je eens op directlease kijkt, zie je al dat een basis Q4 minder kost dan een ID4

                  Comment


                  • #49
                    Is idd een zeer interessante leaseoptie voor EV momenteel.

                    Comment


                    • #50
                      Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                      Is idd een zeer interessante leaseoptie voor EV momenteel.
                      Enkel en alleen als je meer dan een jaar kan wachten...

                      Comment


                      • #51
                        Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

                        Enkel en alleen als je meer dan een jaar kan wachten...
                        klopt en dat zal er jammer genoeg nog niet meteen op beteren

                        Comment


                        • #52
                          Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

                          Enkel en alleen als je meer dan een jaar kan wachten...
                          Ik weet er intussen alles van. Als ik nu zeker was dat het 'maar' een jaar is, maar zelfs dat is nog maar de vraag. Die van mij is in november besteld en zou in oktober moeten geleverd worden.

                          Comment


                          • #53
                            Gisteren nog een leverancier van me. Hybride A6. 14md gewacht.

                            Comment


                            • #54
                              Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten

                              klopt en dat zal er jammer genoeg nog niet meteen op beteren
                              Ik las dat de fabriek waar ze de ID3, ID4 en Q4 produceren zelfs helemaal stil ligt omdat de kabelbomen uit Ukraine komen.
                              Dat gaat zeker een aantal weken tot maanden duren eer ze dat kunnen verplaatsen. Niks is zeker, alleen lijkt het dat Tesla er voorlopig weinig impact van ondervindt.

                              Comment


                              • #55
                                Zou me wel erg verwonderen dat VW aan single sourcing doet voor zo'n parts.
                                Ik heb zelf inkoop gedaan in de automotive sector en dat is eigenlijk not done.
                                Maar invloed zal het wel hebben.

                                Comment


                                • #56
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                  Zou me wel erg verwonderen dat VW aan single sourcing doet voor zo'n parts.
                                  Ik heb zelf inkoop gedaan in de automotive sector en dat is eigenlijk not done.
                                  Maar invloed zal het wel hebben.
                                  Het verhaal in de pers zal we incompleet zijn.
                                  Maar zelfs bij double sourcing krijg je niet ineens dat complete volume van de "andere" leverancier.
                                  Als je van 500 kabelbomen per dag moet opschalen naar 1000, dan doe je dat niet op 2 weken... Je krijgt die productielijn niet zo snel uitgebouwd, laat staan de mensen opgeleid om die extra shifts te draaien.

                                  Comment


                                  • #57
                                    Totaal oververhitte markten langs alle kanten momenteel.
                                    Heel moeilijk te zeggen wat wijsheid is.
                                    Maar dat we in een algemene recessie gaan komen, lijkt me een open deur intrappen, eerlijk gezegd.

                                    Comment


                                    • #58
                                      Ik heb al vanalles gehoord. Dat een sportback bv voorrang krijgt op de suv. Daar heb ik niks aan, want ik heb de suv gekozen
                                      Ik hoorde ook al dat de inflow van die kabelboom uit Oekraine slechts voor 3 dagen een probleem was. Dat kan eigenlijk bijna niet, maar wie zal het zeggen. Soit, die hebben daar grotere zorgen dan mijn Q4.
                                      In Ierland werden alle orders blijkbaar eenzijdig door Audi geschrapt. Dat zal ook lachen geweest zijn. Daar wil ik even niet aan denken.

                                      Ik zie het wel als hij er is. Geduld is een mooie zaak

                                      Comment


                                      • #59
                                        Ik moet zeggen dat ik vorige week ook nog goederen uit Oekraïne gekregen heb. En ik weet ook van een glasfabriek die er nog draaiende is, waarvan de productie met legervoertuigen uitgevoerd wordt nog steeds.
                                        Ze zijn inventief wel.

                                        Comment


                                        • #60
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                          Ik moet zeggen dat ik vorige week ook nog goederen uit Oekraïne gekregen heb. En ik weet ook van een glasfabriek die er nog draaiende is, waarvan de productie met legervoertuigen uitgevoerd wordt nog steeds.
                                          Ze zijn inventief wel.
                                          Het is gewoon veel onzekerheid.
                                          Oekraine is zo groot als Duitsland en Frankrijk samen, dus dat land ligt niet helemaal plat, maar er zijn uiteraard wegen en bruggen beschadigd, er is personeel opgeroepen om te gaan vechten, leveringen van grondstoffen zijn onzeker etc etc.

                                          De Russen controleren wat gebieden en wegen in het oosten, maar in het westen is er nog veel ongerept gebied. Als die fabrieken daar liggen zijn er kansen dat de leveringen door gaan, maar wat onregelmatiger worden....

                                          Comment

                                          Working...
                                          X