Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes EQS (2021)
Collapse
X
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Qua vormgeving vind ik de EQS wat minder knap. De nieuwe S vind ik veel knapper, maar ik begrijp dat ze voor een betere stroomlijn een nieuwe auto hebben ontworpen. Je mag er zeker van zijn dat deze EQS het summum is van luxe en comfort. Ik vrees er zelfs voor dat hierdoor elke vorm van rijbeleving volledig weg is, en al zeker bij zo’n 450+ die slechts 330pk heeft. Ik ben de Tesla gewoon, en die heeft een zeer directe gasrespons, terwijl de Audi e-tron SUV veel slomer was wat gasrespons betreft, en het veel minder snel en sportief aanvoelt. De 450+ gaat dat vrees ik ook hebben, dus gaat dat niet mijn ding zijn.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenLiever langzamer en meer rijbereik dan andersom. En 0-100 in 6sec is snel genoeg.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
Meer dan 400km bereik is toch voor niks nodig? Dan liever een wat sportiever rijdende auto met 400km actieradius dan een slome bak met 600km actieradius.
Dat is ook het enige minpuntje voor mij . Het is wel eens leuk om snel op te trekken , maar na 2 keer heb ik al gene klank meer van de passagier .
Dan liever wat minder pk en goedkoper .
2015 Nissan Leaf Acenta .
1986 Lamborghini Jalpa
Comment
-
We hebben eens mogen mee gaan in een demo rit van 10km. Zit toch een klasse onder de s klasse. Ze wisten me wel te vertellen dat Mercedes nog druk bezig is met een aantal issues zoals de wat vervelende resonantie die je hoort van de voorste elektro motor.
Dat groot scherm is wel een eye catcher maar echt een meerwaarde voor de chauffeur geeft die denk ik niet.
Voorlopig blijft de topper op elektrisch vlak de taycan voor mijlets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenIk zou in die klasse van wagens eerder voor comfort kiezen. En ook probeer ik zoveel mogelijk Europees te kopen.OO 00 OO
Comment
Comment